Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - klutsohor

Pages: 1 [2] 3 4 ... 27
21
Защо ги купиха толкова много и сега да се чудят какво да ги правят, а в същото време тролеите да страдат от неразвита мрежа?

22
Тролейбусното депо е проектирано само за тролейбуси! И изпълняваше функцията на такова преди. От няколко години то постепенно се превръща във всичко друго, но не и в депо за тролейбуси.

23
Личи си колко са загрижени... :(

24
Нещата май вървят на закриване на тролейбусния транспорт в града в близко бъдеще...

25
Дублирането винаги е бил проблем за линия №1, защото още през 90-те не вървеше изобщо. Също и тролейбус №3.

26
Селските линии е най-добре да тръгват от Автогарата в посока съответните села (пак е от центъра), а не да минават през целият град. Така ще дублират по-малко градските. Може да минават по бул. Христо Ботев, а не по Гурко.

27
Това, че се налага дублиране по едно и също направление. Ако мрежата влизаше в кв. Железник и достигаше до кв. Зора, нямаше да има сегашната 1-ца тролей и 13 автобус, а щеше да има само тролей. И т.н. с другите направления.

28
Целият проблем в транспортната схема на града идва от неразвитата през годините тролейбусна мрежа и тролейбуси не влизат в и не достигат до някои важни квартали, което налага дублиране на същите с автобуси на голям интервал. Ако това беше постигнато, интервалите на тролеите щяха да са на 10-15 минути, а и самите тролейбуси по-малко щяха да се дублират. Както в Плевен.

29
Тролейбус 3 ще допълва автобус 3, който вече става на 60 мин., така както е 1 с 13 и се препокриват. Ще трябва 1 тролей на 3 и 1 на 28, на интервал 1 час.

30
Освен тролейбусна линия № 1, може да се помисли и за възстановяване на тролейбусна линия № 3 ПЗ Загорка - ЖП гара и тролейбусна линия № 28 Стадион Берое - Тролейбусно депо.

31
Пак е нещо за начало... Ще се запази ли маршрута на линия №13, защото се препокрива с този на линия №1? Обмисля ли се тролейбусна линия до ЖП гарата и/или до Тролейбусното депо, където също има изградена мрежа?

32
Сигурен признак за евентуално пускане на линия ще бъде поставянето на стрелки в кръстовището с Гурко.

33
За да функционира нормално тролейбусна линия 1, контактната мрежа трябва да се удължи до центъра на кв. Зора (имаше изготвен технически проект за това), иначе вероятно ще си остане отново на интервал от 30 мин. За пример кв. Самара 3 расте повече от кв. Самара 1. По същия начин тролеите трябва да влизат и в Големия Железник в другия край, защото още по онова време обръщалото им беше предвидено да бъде временно там...

34
Така или иначе тази глупост никога няма да се построи, понеже МД3 е построен в тази част, така че да спрем този спор.

Няма да се построи, защото не е автобусна линия да може да се променя, но не е глупост!

35
Завоите по сегашното трасе не позволяват да се развиват високи скорости, а освен Овча купел има и други райони нуждаещи се от метро. Движението на влаковете по такава схема с прави участъци ще намали времето на пътуване, въпреки по-дългата й дължина.

36
Трети метродиаметър засега го виждам У-образен, така начертан в посока ж.к. Овча купел, а в източна посока с отпадане на последните две станции на Слатинското отклонение: МС Арена Армеец и МС Цариградско шосе. В перспектива МД3 ще може да се удължава към ж.к. Люлин и към ж.к. Дружба 2.

37
Можеше да се изгради довозващ трамвай по бул. Президент Линкълн за двете части на ж.к. Овча купел, идвайки от бул. Никола Мушанов.

38
Това трасе и станции защитавах:

39
А защо тогава натоварването на 4-те станции в Овча Купел взети заедно прави приблизително колкото натоварването само на МС Красно село? Да не би да е и заради връзката на метро и трамвай от Княжево?

40
Метрото пак щеше да стига до ж.к. Овча Купел, но с едно трасе в гръбнак щяха да се обхванат всички квартали. Пътникопотокът на всяка станция щеше да бъде равномерно разпределен.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 27