Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - klutsohor

Pages: 1 [2] 3 4 ... 27
21
Тролейбус 3 ще допълва автобус 3, който вече става на 60 мин., така както е 1 с 13 и се препокриват. Ще трябва 1 тролей на 3 и 1 на 28, на интервал 1 час.

22
Освен тролейбусна линия № 1, може да се помисли и за възстановяване на тролейбусна линия № 3 ПЗ Загорка - ЖП гара и тролейбусна линия № 28 Стадион Берое - Тролейбусно депо.

23
Пак е нещо за начало... Ще се запази ли маршрута на линия №13, защото се препокрива с този на линия №1? Обмисля ли се тролейбусна линия до ЖП гарата и/или до Тролейбусното депо, където също има изградена мрежа?

24
Сигурен признак за евентуално пускане на линия ще бъде поставянето на стрелки в кръстовището с Гурко.

25
За да функционира нормално тролейбусна линия 1, контактната мрежа трябва да се удължи до центъра на кв. Зора (имаше изготвен технически проект за това), иначе вероятно ще си остане отново на интервал от 30 мин. За пример кв. Самара 3 расте повече от кв. Самара 1. По същия начин тролеите трябва да влизат и в Големия Железник в другия край, защото още по онова време обръщалото им беше предвидено да бъде временно там...

26
Така или иначе тази глупост никога няма да се построи, понеже МД3 е построен в тази част, така че да спрем този спор.

Няма да се построи, защото не е автобусна линия да може да се променя, но не е глупост!

27
Завоите по сегашното трасе не позволяват да се развиват високи скорости, а освен Овча купел има и други райони нуждаещи се от метро. Движението на влаковете по такава схема с прави участъци ще намали времето на пътуване, въпреки по-дългата й дължина.

28
Трети метродиаметър засега го виждам У-образен, така начертан в посока ж.к. Овча купел, а в източна посока с отпадане на последните две станции на Слатинското отклонение: МС Арена Армеец и МС Цариградско шосе. В перспектива МД3 ще може да се удължава към ж.к. Люлин и към ж.к. Дружба 2.

29
Можеше да се изгради довозващ трамвай по бул. Президент Линкълн за двете части на ж.к. Овча купел, идвайки от бул. Никола Мушанов.

30
Това трасе и станции защитавах:

31
А защо тогава натоварването на 4-те станции в Овча Купел взети заедно прави приблизително колкото натоварването само на МС Красно село? Да не би да е и заради връзката на метро и трамвай от Княжево?

32
Метрото пак щеше да стига до ж.к. Овча Купел, но с едно трасе в гръбнак щяха да се обхванат всички квартали. Пътникопотокът на всяка станция щеше да бъде равномерно разпределен.

33
Точно заради перфектното обслужване на ж.к. Овча Купел се "резнаха" кварталите в цяла ЮЗ София с криволичещото трасе през празното пространство на п.в. Житница! Районът около бул. Никола Петков не е слабонаселен, концентриран е с ниско строителство, но на голяма площ, има и блокове.

34
Не, просто метрото щеше да остане гръбнака на транспортната мрежа.

35
И преди съм го казвал, но за мен след Медицинска академия, метрото трябваше да продължи под бул. България - ул. Иван Сусанин - бул. Никола Петков - ул. Монтевидео до линията с ЖП гара в Овча купел там и с тенденция да се свърже през Люлин с Обеля. Много по-ефективно щеше да бъде!

36
Никой не е казал, че това трябва да се случи от днес за утре, въпросът е да има резервирани трасета и да се следи развитието на града. Все пак има ОУП, който подсказва точно това, защото все пак според него ще се строи и не трябва да се пренебрегва.

Беше хубаво слатинското отклонение да се резервира в посока Дружба 2, защото и без това сегашното не обхваща плътно Дружбите, а летището не генерира голям пътникопоток.

А трамвая по бул. България щом пада на 5 минути, това говори за... метро!

37
Че защо да пречат двете станции до Икеа, ако се реши на по-далечен етап да се направи завой преди тях наляво към Горубляне? Други си направленията, които не подлежат на продължения в края си, като това до Горна баня.

38
Такава е генералната схема за развитие на линиите на метрото, която е вписана в ОУП на града, но с единствената разлика, че не фигурира отклонението под бул. България, което за мен както казах е с потенциал за метро, заради разрастващата се жилищна територия в кв. Манастирски ливади.

39
Освен заем за 6-те станции до Окръжна болница е добре да се осигури такъв и за 5-те станции до Студентски град. В средносрочен план остават за изграждане останалите станции: една под бул. Ботевградско шосе до Враждебна, две до Икеа, една под бул. Черни връх и СОП, една в Модерно предградие, две в Люлин до СОП, четири до Илиянци, четири под бул. България и СОП до НИМ. С което схемата от три диаметъра с разклонения в периферията придобива завършен вид.

40
Отклонението може само да фигурира в ИОУП на метромрежата за осъществяване на Х схема и за 3МД, както е при останалите и когато градът се доразвие в тези посоки, тогава може да се изграждат. Иначе станциите под бул. България са лесно определими- следващата е с бул. Гоце Делчев, после с бул. Тодор Каблешков, следва с ул. Васил Стефанов и с десен завой под детелината по околовръстното се стига до бул. Бъкстон, където може да има буферен паркинг за идващите от Перник през Владая (общо 4 станции).

Pages: 1 [2] 3 4 ... 27