Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - klutsohor

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 27
41
Заради растежа на кв. Манастирски ливади и ОУП, и посредством действащата метромрежа, трябва да има поне две станции на метрото под бул. България- една с бул. Гоце Делчев, втора с бул. Тодор Каблешков и т.н.

42
При изграждане на цялото отклонение с 6-те станции както се предвиждат, до къде ще стига линията в противоположната посока, само до станция Красно село или до Горна баня, защото ще има двойно натоварване в източната част за сметка на западната. И за мен отклоненеито там трябва да бъде под бул. България, а не под Дойран.

43
С автобус по Цариградско от Окръжна болница до Орлов мост ще се стига по-бързо отколкото с метро, това всеки го знае.

44
Имам едно питане, няма ли да бъде по-удачно ако последните две метростанции на отклонението през Слатина, при Арена Армеец и Окръжна болница, засега да не се строят със средства от Държавния бюджет, след като отпадна участъкът от Плана за възстановяване и развитие, а със спестените пари да се ускори работата по проектирането и строителство на трасето от метростанция Витоша до Студентски град? За там знам, че в момента се изработва ПУП на първите три станции от избраното трасе, като втората на ул. Стефан Савов засега може да не се строи. Все пак зала Арена Армеец не генерира постоянен пътникопоток и ще бъде в близост до метростанцията на бул. Асен Йорданов и бул. Шипченски проход, а станцията до Окръжна болница е в близост до изохрона на станция Младост 1 от първия метродиаметър.

46
Защо първо не се пробва 408 само в пиковите часове, съчетано с обратно 108, когато има ученици за Орфей и поетапно да се сгъсти честотата на движение ако има пътници?

47
Ако няма да се пускат още линии през ЖП гарата, то тогава нека да се върне маршрута на линиите 3 и 8 по бул. България, за да не конкурират маршрута на линия 13 по тесните улици през двата микрорайона на кв. Железник, с някой друг курс до Тракийски университет.
Добре е да се върнат старите разписания от 2015 год., където някои линии от интервал 30 мин. ставаха на 15 мин. в пиковите часове, като тролейбусна линия 1 и други.

Тролейбуси:
№ 1 кв. Железник – СБА
№ 2 Стадион Берое – Мототехника
№ 26 кв. Железник – Мототехника
№ 36 кв. Железник – ПЗ Загорка

Автобуси:
№ 3 кв. Железник – ПЗ Загорка
№ 8 кв. Железник – кв. Самара 3
№ 12 кв. Железник – Фуражен завод – кв. Зора
№ 13 кв. Железник – кв. Зора
№ 14 кв. Три чучура север – кв. Зора
№ 20 кв. Самара 3 – Тракийски университет
№ 51 кв. Три чучура север – ДАИ

48
Мое предложение, описано в раздела: "Идеи за оптимизация на транспортната схема".

49
Не е официално. Новите 3 маршрута са предложение за подобряване на транспортното обслужване през ЖП гарата.

50
Днес минах оттам и всичко си е по старо му.

51
Във връзка със зародилият се спор около цвета на фасадите на ЖП гарата, лично на мен ми харесва жълтия цвят, понеже ще може да се разпознава от далече, а зеления е неподходящ, защото ще се слива с цвета на парковото пространство. Надписите ГАРА СТАРА ЗАГОРА могат да бъдат изписани със зелено и ще се получи добра комбинация. По проект гарата изглежда чудесно и се надявам на практика също.

МГТ минаващ през гарата след нейният ремонт: А3, А4, А8, Т28, А53.

Маршрутите са описани подробно в раздела за оптимизация на транспортната схема.

52
Четете и пишете! В Сливен с 6 нови тролейбуси ще се обслужва линия 201 и ще върнат линия 7.
Аха, сигурно с 6 тролея ще обслужват 2 линии. Това може да стане само ако двете линии са на интервал не по-малък от 30 минути.

Може ли някой да качи актуализираната схема на линиите на обществения транспорт в Сливен тук или в темата на града, за да може всички да видят, че само линия 201 е заложена тролейбусна?

53
Как искаш да пущат Сорове по автобусните линии, когато ОТР все още държи само тролейбусния транспорт? Отделно нали Наутата станаха 19-20 броя и защо не се движат всички? Със здраве да си ги търкаляте още толкова години на колкото са!
За последен път! Шкода 21 тр НЕ СА НАДЕЖДНИ ТРОЛЕИ!!! Какво като са нови, след като непрекъснато стоят в депото? За русе има ДВА варианта, или 15 нови тролеи+ НАУ, или 30-40 чисто нови тролеи!!Но само с 15 нови тролея няма как, ще трябва да се ползват и НАУ, защото Шкода 21 тр не стават!! Разбира се, че ще е по-добре тролеите да са изцяло нови, но разбери, това не може да стане с 21 тр!

Кой ти говори за 21Тр в последните си коментари, ти четеш ли какво ти пишат въобще или просто си чешеш клавиатурата, когато коментарите ми са свързани само с Наутата?

54
Що се отнася до Русе Шкода 21тр наистина са боклуци. Щом едната си дойде само за части. И аз съм на мнение, че Нау са за спешен брак, но в случая без тях отиваме на закриване. То и сега тролеи няма и се движат сорове по тб линиите.

Как искаш да пущат Сорове по автобусните линии, когато ОТР все още държи само тролейбусния транспорт? Отделно нали Наутата станаха 19-20 броя и защо не се движат всички? Със здраве да си ги търкаляте още толкова години на колкото са!

55
Малко вероятно е да се осигури пълноценно обслужване на линия 7 в Сливен с тролейбуси, защото новите са предвидени само за една линия, освен ако не се продължи с пропорцията автобус - тролей. Както се казва: А дано, ама на дали!

56
Принуждавате ме да пиша спам. В Сливен ще се обслужва само линия 201 с тролейбуси и ще стигнат. Вижте новата транспортна схема на града. Четете и тогава пишете!

57
Само където в другите градове ще се движат само нови тролеи.

58
Не използвам тази дума в речника си, но това са 35 годишни морги, на които времето им отдавна е отминало, дори и те самите да са алуминиеви. И докато в другите градове се возят на комфортни и съвременни тролейбуси, то вие им си радвайте, щом толкова много ги защитавате... :)

59
Сериозно ли смятате да карате още дълги години с Нау?

За справка в останалите градове:
София - 2010, 2014, 2021 год. / 110 бр.
Варна - 2014 год. / 30 бр.
Бургас - 2014 год. / 22 бр.
Ст. Загара - 2014, 2015 год. / 22 бр.
Плевен - 2014, 2018 год. / 54 бр.
Сливен - 2022 или 2023 год. / 6 бр.
Враца - 2021 год. / 9 бр.
Пазарджик - 2013 год. / 8 бр.
Хасково - 2005-2007 год. / 5 бр.

60
Всички 12 Шкоди 21Тр, които са 2001-2003г. трябва да се стегнат обезателно и заедно с новите 15 тролея, каквито и да са те, да се покрива сегашната схема от тролейбусни линии, която обхваща основните направления в града. Не ви трябва нова схема и никакви Наута от 87-ма!

В Стара Загора трябва да се възстанови тролейбусна линия №1 за сметка на селските линии, които я дублират, защото сега е нарушен гръбнакЪТ от 4-те тролейбусни линии.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 27