Познавам един от шофьорите на 9865. Казва се Пламен Каров- работен номер 311. В момента е сменник на два автобуса Жонг Тонг- ЕА0882АА и ЕА0883АА (бивш сменник на В8542НХ и В8563НХ).
Един път го разпитвах за 9865. Човекът 5 минути не спря да го хвали колко добра машина е бил, колко много е вървял, колко запазен е бил и т.н.
Каза, че ако 9865 още се движеше, не би отказал да го покара отново.
Смешното е, че този рейс е цял до ден днешен, само дето от 15 години пасе трева и храсти до оградата на гаража на Транстриумф.
И това, което казахте за Икарусите, е абсолютно вярно. Забелязал съм, че в другите теми има хора, хвалещи тези съветски трошляци.
Извинявайте, другари съфорумници, но Вашите велики Икаруси, Газки, Зиу-та и тем подобни, са били с технология, с каквато колата на Флинтстоун е разполагала (демек никаква). Германците в края на 70-те, началото на 80-те, вече са разполагали с ABS и ESP системите, мощни двигатели, електронни табла и др., докато другарят руснак още не е знаел какво е ESP система в автобус.
За съжаление познавам хора, които хвалят Икаруси и Чавдари, а те дори не са били на този свят, когато тези возила са били оборотни.