Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Анонимен0405

Pages: [1] 2 3 4
1
8703 на 31, с поздравче от големия Мехмед Заид :rolleyes:

8703 с поздрав от Мехмед Заид :D by buses_varna, on Flickr

2
2157 и 3 от Ирисбусите в чужбина.

3
Айде и аз най после да се разпиша :rolleyes:

8681 with its new aluminium foil styling by buses_varna, on Flickr

7048 on 23 by buses_varna, on Flickr

2764 by buses_varna, on Flickr

0904 with Mr Plamen Karov behind the wheel by buses_varna, on Flickr

1620 with the ex race driver of 0951- number 1 by buses_varna, on Flickr

1641 on 31 by buses_varna, on Flickr

4
Снимката къде е, приятел? :laugh:
Невидима ли е?

5
Няколко кадъра, които нямах намерениe да качвам ;)

6
 2012 мисля че спират 1-2, но не се сещам кои са в момента.

7
Еха, 4865 :bounce:
Той ми е любимият съчленен Меркавим, най вече заради хубавия вид, в който беше. Не го знам как е бил като машина, но поне на вид го издокарваше.
Заедно с 4859 (по- късно 1745), бяха най- запазените Меркавими според мен.
4284 се вижда оригиналната боя, с която е бил в Израел. Лично аз тази боя я намирам за много грозна.
Относно Фленсбургските- 1622, от Фленсбургското трио, беше по- изправният и хубав рейс. Добра кутия и двигател имаше (външният вид не е за коментиране иначе)
8207 беше пълен таралясник, който се движеше на магия. В последните си дни помня, че беше закотвен на 32, защото на друга линия ако беше отишъл, щеше да издъхне.

8
В гаража на транса има доста рейсове, годни за реставрация.
Би било наистина готино ако някой се реши да вземе и реставрира 9865, а ако се намерят още желаещи, може и 4162 да се спаси, тъй като той е последният цял европейски 0405G в града.

Но в България съм забелязал, че интересът към други автобуси, различни от Икарус и Чавдар, е доста малък. Така че идеята да се реставрира някой от тези рейсове, за момента е осъществима само в главите ни :rolleyes:




9
Бих се радвал ако споделите нещо за 9865 и 6964, защото за тях информация почти няма :rolleyes:

10
Точно този Бирхан е бивш сменник на 1639 и 1641  :rolleyes:
За него със сигурност знам и че е карал 9074.

11
5428 направо си е бил страшен като го гледам как се е огънал. Не знам как е возил, но предполагам, че не е било много удобно и спокойно пътуването с него.
Не съм изненадан, че са били и в такова състояние де, тъй като са били най- старите возила в автопарка на Транструимф.
5423 е било най- старото возило от целия автопарк, произведено 1978г., а 5428- 1979г.
Странно ми е и да си представя, че рейсове пред разпад, с ръчни скорости, са ходили на 409, макар че за онова време е било редовно да има автобуси с ръчни скорости там.

12
Само дето зрелите фенове не снимат и не пускат нищо, а с вашите изисквания човек не може и една снимка да качи без забележки и коментари.

Не знам дали сте забелязали, но в Софийската страница редовно се качват снимки от хора на различни възрасти, и то с хубаво качество. Те влагат старание към това, което правят, и продължават да се подобряват, за което евала им. Това, че някои хора нямат желание да си подобрят техниката на снимане, си е техен проблем. Ако някой има добри умения, даже и с Нокия да снима, пак ще изкара хубава снимка.
Като ще се качват снимки, желателно е да са с хубаво качество, първото защото хубавите снимки радват окото, и второ че страницата придобива хубав вид по този начин.

13
Ето кадри на някои от Цитаротата на Транстриумф в чужбина.
Качвам ги, тъй като темата "доста замря" :neznam:

14
Варна / Re: Mercedes-Benz O345/G
« on: 27.10.2024, 14:26:46 »
Ето и снимка. Не е моя.
Ще заминават за вторични в чужбина.

15
Климатиците ги дискутирайте, когато дойде времето за климатици. Иначе 7041 и 7044 бяха единствените с работещи климатици.

16
Познавам един от шофьорите на 9865. Казва се Пламен Каров- работен номер 311. В момента е сменник на два автобуса Жонг Тонг- ЕА0882АА и ЕА0883АА (бивш сменник на В8542НХ и В8563НХ).
Един път го разпитвах за 9865. Човекът 5 минути не спря да го хвали колко добра машина е бил, колко много е вървял, колко запазен е бил и т.н. :laugh:
Каза, че ако 9865 още се движеше, не би отказал да го покара отново.
Смешното е, че този рейс е цял до ден днешен, само дето от 15 години пасе трева и храсти до оградата на гаража на Транстриумф.

И това, което казахте за Икарусите, е абсолютно вярно. Забелязал съм, че в другите теми има хора, хвалещи тези съветски трошляци.
Извинявайте, другари съфорумници, но Вашите велики Икаруси, Газки, Зиу-та и тем подобни, са били с технология, с каквато колата на Флинтстоун е разполагала (демек никаква). Германците в края на 70-те, началото на 80-те, вече са разполагали с ABS и ESP системите, мощни двигатели, електронни табла и др., докато другарят руснак още не е знаел какво е ESP система в автобус.
За съжаление познавам хора, които хвалят Икаруси и Чавдари, а те дори не са били на този свят, когато тези возила са били оборотни. :crazy:





17
"Малко" снимчици  :rolleyes:

7045 on line 7 by buses_varna, on Flickr

5106 (with a thumbs up from Krasimir Gerov) by buses_varna, on Flickr

5106- interior by buses_varna, on Flickr

8670-31 by buses_varna, on Flickr

0883 (Plamen Karov behind the wheel) by buses_varna, on Flickr

The 1.9 TDI 8598 by buses_varna, on Flickr

8691- 409 by buses_varna, on Flickr

5106- 31 by buses_varna, on Flickr

5106-14 by buses_varna, on Flickr

8665 by buses_varna, on Flickr

8550 (my fav CNG) by buses_varna, on Flickr

2723 by buses_varna, on Flickr

18
Два пъти пратих едно и също. Ако може да се изтрие това мнение

19
5476 като го виждах по пътя, лошо ми ставаше. Наистина беше неописуемо ужасен. От всичките високоподови развалини, наети от ДАП, той беше най- ужасният.
Беше издръжлив, защото не е посещавал бокса, но иначе си беше пълен с проблеми. И това не се отнася само за него.
Тонито явно прекалено много се е превземал откъм темата "Мерцедеси- издръжливост".
Винаги съм харесвал старите автобуси на транса и на която и да е фирма въобще, но факт е, че са нищо повече от отпадъка на Западна Европа. 2 десетилетия варненци караха и се возеха на бракувани в чужбина рейсове, повечето от които се движеха полуумрели.
Автопаркът беше шарен и интересен, защото транса купуваха таралясници от сто хиляди места.


20
Варна / Re: Mercedes-Benz O345/G
« on: 22.10.2024, 07:25:41 »
3064 не беше лош. Имаше приятен вървеж и кутията вадеше готино виене, което само той си го имаше.  По едно време караше с бели тазки и  беше доста сладък с тях, комбинация с хубавата боя. Бракуваха го, тъй като му изгоря инсталацията. Последно беше на линия 22.
Най- трагичен беше преди 7-8 години, когато беше толкова изгнил, че можеше да се види всичко изпод каросерията.

Pages: [1] 2 3 4