Author Topic: Стари материали за ГТ  (Read 110889 times)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4711
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #260 on: 23.04.2023, 17:59:25 »
Браво. Аз въобще не знаех, че този справочник е съществувал. Няма подробни разписания, като в предишния, но пък всички линии са точно спирка по спирка, което го няма в предния, синия.
По рейс и по жена не се тича!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4711
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #261 on: 24.04.2023, 01:50:43 »
Нещото, което е ново за мен, ако схемата е вярна, е, че 84 си е бил бърз автобус, нищо, че беше със зелени табели. И че в посока летището е минавал по Асен Йорданов и Искърско, а на обратно - през Дружба. Не е спирал на БТА и на Жендов, както и на Студентските общежития. И след казармите на кръговото, спира чак на "Разклона, а на обратно не спира на окръжна болница. Спирката на Технотест въобще не я е имало. Знае се, че преди 284, с Чавдарките с белите врати и с Икарусите 260 е бил още по-бърз, след Плиска директно на летището. Но по-късно, като пуснаха тролеите, съответно махнаха 4, 13, 80, 105 и 106, вървеше по централното платно, но и в двете посоки през Дружба, и спираше навсякъде.
66 до площада в Драгалевци не спира никъде, после пропуска чешмата, независимо от наличието на 266 - Симеоновския лифт още го няма. Докато 61 си спираше навсякъде. 270 е от Дружба и спира на някои основни спирки, също и по селата - не е съвсем директен.
76 след Ивовата спирка спира чак на блок 427 (6-14 е старата номерация) вероятно спирките при милиционерската школа и при блок 437 не ги е имало въобще - нито блоковете още ги е имало, нито школата, било е поляни...
Виждам и една грешка - 79 тогава не минаваше през моста Чавдар, а през Подуене и театър София - майка ми ежедневно с него ходеше на работа, та и мен водеше с нея чат-пат.
« Last Edit: 24.04.2023, 01:56:42 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4204
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #262 on: 24.04.2023, 02:27:37 »
Схемата на 79 е леко оплетена, но наличието на спирка "моста Чавдар" не е грешка. Тази спирка я има и при 11 и 13 и е по-скоро ПОД самия мост. Както се вижда на схемите, вероятно на 13 е най-точна, а 11 и 79 имат погрешно добавени спирки. 211 и 213 са лесни, понеже те пропускат всичко наред :)

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #263 on: 24.04.2023, 09:26:22 »
Гледам схемата на Автобус 63А - спирка НАПС прави връзка с автобус 60. Разгледах целият справочник и не видях такъв.
Отделно Трамвай №5 пише, че е до Съдебната палата. Кога става Национален исторически музей?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16871
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #264 on: 24.04.2023, 09:58:30 »

Отделно Трамвай №5 пише, че е до Съдебната палата. Кога става Национален исторически музей?
1983 г., но той не заема цялата сграда…

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10444
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #265 on: 24.04.2023, 10:23:01 »
... Но по-късно, като пуснаха тролеите, съответно махнаха 4, 13, 80, 105 и 106, вървеше по централното платно, но и в двете посоки през Дружба, и спираше навсякъде.
...

84 до към '94 си вървеше по централното платно, спирайки на всички спирки, включително и на Винарово колело. После го преместиха в локалното.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4711
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #266 on: 24.04.2023, 17:46:45 »
Точно така беше. Иначе страниците за 60 и 63 липсват, може да са се скъсали и изгубили...
По рейс и по жена не се тича!