Author Topic: A1 Тракия  (Read 202107 times)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #860 on: 23.04.2021, 16:45:55 »
Новоремонтираното платно към Бургас от пв Плодовитово до Чирпан си друса, платното към София още не, но то още е чисто ново.
Почнали са да изкърпват кръпките на пв км 133 - до пв Пловдив платното към София.

Цялата магистрала, включително и ремонтираното през последните 10-5 години е пак за ремонт.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8959
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #861 on: 23.04.2021, 18:29:11 »
Трябва да друса за вразумяване на невнимателни шофьори.  :)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #862 on: 23.04.2021, 18:47:36 »
Не само в едното платно, колега. Но нищо тировете (т.е. прицеп с ремарке или както там се води) ще се погрижат и в другото да друса и да има работа за реглаж преден мост и т.н.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #863 on: 23.04.2021, 21:54:22 »
Новоремонтираното платно към Бургас от пв Плодовитово до Чирпан си друса, платното към София още не, но то още е чисто ново.
И в двете ленти ли се наблюдава друсането или само в дясната? Не, че е някакво оправдание това, но чисто от любопитство.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #864 on: 23.04.2021, 22:04:42 »
Не се движих много в лявата, та основно в дясната.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13979
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #865 on: 29.07.2021, 11:52:10 »
АМ Тракия е отворена от няколко дни и в двете посоки между Стара Загора и Чирпан, само не разбирам защо са си играли да асфалтират и разделителната ивица между двете платна. Иначе изглежда добре направено.
Обаче скоро ще се наложи да ремонтират и десните ленти между Стара Загора и Карнобат, особено между Карнобат и Сливен в посока София е доста зле дясната лента.
За сметка на това строената през 2006г. магистрала от Карнобат до Бургас почти не е мръднала, само са сменили износващия пласт в десните ленти, но няма пропадания, няма нищо :fan:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #866 on: 29.07.2021, 13:04:47 »
... само не разбирам защо са си играли да асфалтират и разделителната ивица между двете платна...


Мислят че така водата няма да влиза в земното легло през зелената ивица.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #867 on: 13.08.2021, 16:16:32 »
Днес яко протестират от фирмата извършител, искали пари, блокирали разни пътища в нарушение на закона. Пък за качеството на ремонтите им не им дреме.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #868 on: 13.08.2021, 16:48:23 »
Има надзор, има приемателна комисия. Там търси проблема с качеството.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #869 on: 13.08.2021, 16:51:21 »
То си пролича като някой започна да им търси сметка за качеството, ето го резултатът.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3755
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #870 on: 09.05.2023, 19:12:59 »
Снимки от строителството на АМ "Тракия" - виадукт 62+100 - на устоя страна Пловдив от 1979-1982г. Автор: Николай Минчев. Източник: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1075377049148178&type=3
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1315
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #871 on: 10.05.2023, 22:39:56 »
това трябва да е мястото https://goo.gl/maps/QVQwwBRzKVTUVJt16. Тогава далекопроводът е минавал напряко в дефилето където сега е следата на А1. Остатък е ел.стълб, който е поемал едната половина на двойния 220 кв далекопровод Алеко-Казичене https://goo.gl/maps/ubF7yLWkjkvPNr688.
« Last Edit: 10.05.2023, 22:46:18 by AROS »

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #872 on: 10.08.2023, 11:38:12 »
Средната и лявата лента в участъка от Църна маца до отбивката за Лозен са с изцяло нов асфалт. В обратната посока ремонтираният участък започва на около 500 метра след отбивката за Лозен и стига почти до моста на СОП.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5694
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #873 on: 27.05.2024, 18:20:38 »
Наблюдавам интересен парадокс.
Имаме само 4 км магистрала с по 3 активни ленти в посока, но всеки път забелязвам, че точно там движението е най-бавно. По стандартната двулентова магистрала почти всички карат поне 120-130, но стигнат ли до трилентовата част, трафикът рязко се забавя и автомобилите се сгъстяват, макар лентите да са повече.
Същото се наблюдава и в обратна посока - магистралата започва, но почти никой не настъпва, а всички се возят и се сещат да карат чак към края на 3-лентовия участък.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #874 on: 20.09.2024, 14:51:15 »
Какво "велико" прозрение:

Quote
Планират трета лента на АМ "Тракия" до Пловдив или дублиращо трасе

Пътната агенция ще анализира кой вариант ще излезе по-малко скъп


През следващата година ще се изготвят транспортен и икономически анализ за необходимостта от изграждане на трета лента на автомагистрала "Тракия" между София и Пловдив. Другият вариант е да се построи дублиращо трасе на магистралата. Това коментира пред журналисти в Пловдив председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) инж. Йордан Вълчев, който присъства на Десетата юбилейна годишна конференция, посветена на пътната безопасност - "ВИЗИЯ 0" - Нула жертви при пътнотранспортни произшествия, предаде БТА.

Вълчев обясни, че проблемът с третата лента са многото съоръжения по магистралата до около 70-ия километър. Ако се построи трета лента, няма да има аварийна лента при тези съоръжения и в тунелите, отбеляза шефът на АПИ и допълни, че изграждането на нови съоръжения е много скъпо.

Анализът ще покаже колко ще струва изграждането на трета лента и дали си заслужава или пък да се построи алтернативно трасе, успоредно на магистрата, допълни Вълчев.

Пътуванията между София и Пловдив се увеличиха и е време да се помисли за трета лента на магистралата, за да се намали травматизмът при катастрофи, каза на свой ред заместник-кметът по строителство на Община Пловдив Тошо Пашов.

Между 75 000 и 100 000 моторни превозни средства всеки ден влизат и излизат от Пловдив, сочат данни на данъчната служба за регистрираните МПС на територията на Община Пловдив, от "Пътна полиция" и общинското предприятие "Организация и контрол на транспорта", съобщи Тошо Пашов. Допреди 5-6 години броят им на ден е бил 40 хиляди. За месец март има отчетени 7.5 милиона влизания и излизания от населеното място.

Зам.-кметът отбеляза, че съществуващите пътни артерии не могат да поемат това натоварване. Той посочи, че за града е важно да бъде завършен обходът на Пловдив - от "Асеновградско шосе" до "Ягодовско шосе" и връзката с АМ "Тракия", за да бъде поет потокът, който идва от Родопите.

Грешка от миналото, която в последните 30 години наследниците на предишния строй - герберасти и други подобни некадърни политици повтарят и дори прилагат още по-брутално... И при сегашните магистрали, и при метрото в София, при улиците в София, дето не ги строят в габарита и изискванията по закон, и при ЖП проектите - "спестяват" уж трилиони, но всъщност не оставят никаква възможност за разширение поради скопени надлези/подлези и тунели...
« Last Edit: 20.09.2024, 14:54:57 by difian »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6933
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #875 on: 20.09.2024, 15:06:26 »
Какво "велико" прозрение:

Грешка от миналото, която в последните 30 години наследниците на предишния строй - герберасти и други подобни некадърни политици повтарят и дори прилагат още по-брутално... И при сегашните магистрали, и при метрото в София, при улиците в София, дето не ги строят в габарита и изискванията по закон, и при ЖП проектите - "спестяват" уж трилиони, но всъщност не оставят никаква възможност за разширение поради скопени надлези/подлези и тунели...

Тук става въпрос за мостове и тунели от 1970-1980 година, едва ли някой тогава е предполагал нарастване на трафика до 100.000 МПС-та дневно. Проблем е че ни баламосват с трета лента, но 2х3 ленти не стигат също за 100.000 дневен трафик. Ориентировъчно 2х2 ленти са за до 70.000, 2х3 ленти между 70.000 и 100.000 и 2х4 ленти за 100.000 и нагоре.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
  • 9060
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #876 on: 21.09.2024, 01:47:58 »
Имам сериозни съмнения, че трета лента ще разреши проблемите. Липсата на аварийна лента на мостовете, не е голям проблем.

Големия проблем е в културата на шофиране. Навсякъде, където са 3 ленти магистрален формат (примерно СОП между Хемус и Тракия, ССТ) е ясно видимо как почти всички карат средна лента и дясната е почти празна. Това може и да е функция на това, че на Тракия (еле пък Хемус) най-дясната лента често е в лошо състояние.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #877 on: 21.09.2024, 08:13:26 »
Довършването на Хемус сериозно ще разтовари Тракия.
В момента много пътуващи за Варна използват А1 до Ямбол, откъдето през Ришкия проход се качват на А2 при Шумен.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13979
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #878 on: 21.09.2024, 13:08:52 »
А като завършат и модернизацията на жп линията Калотина-София-Пловдив, би трябвало и част от товарите да ги качат на влак.

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16484
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #879 on: 21.09.2024, 14:12:02 »
Голямо бучене се бучи. Но който е карал по магистрала западно от Караванкентунел,  няма да е толкова сигурен, че трафикът по АМ Тракия е по-по-най. Всеки петък, събота в началото на туристическия сезон настават яки тапи - щау, бушон, кода и т.н. Но на когото не му се губи 1 ден от отпуска, е прежалил 5-6 часа за чакане.  Също както на пътя към Гърция. Пътувам дотам всеки месец, минавам границата неотклонно след 18:00 и се чудя, как на някои им се виси цял преди обед в събота.

Трилентова АМ Тракия е смислена от Плодовитово до София, където се събират А1 и А4. Между другото, ако 2-лентовият формат беше толкова тесен, опашки биха се образували на прехода 3 към 2 при разклона за Нови хан в посока Пловдив.
« Last Edit: 21.09.2024, 14:16:50 by blagun »