Както и да е. Доста се отклонихме от темата. Мисля, че е още твърде рано за проектиране на автогара до Симеоновски лифт.
За да стигне трамваят от Симеоновско шосе до МС Г.М.Димитров, трябва основен ремонт на Гемето - демек отчуждения, строителство. После е старото трасе до Дървеница, което приемаме за почти безпроблемно. Но след Дървеница новият бул. Климент Охридски - със или без трамвай, ще е по съвсем друга следа - демек МНОГО отчуждения, строителство...
Нямам представа какви дестинации ще обслужва тази автогара. За основните далечни дестинации - Пловдив, Стара Загора и морските е Централна автогара. Остават само няколкото близки дестинации - Елин Пелин, Велинград, Самоков и май дотам. Ако отново се преформатира концепцията - вместо една централна няколко периферни автогари, тогава за какво беше сериозната инвестиция в Централна автогара. Не мисля, че ще има всесофийско доволство, ако трябва да се клатушкаш с трамвай до Симеоновски лифт или даже с метро през всичките Младости, за да си хванеш автобус за Приморско примерно. Е, за велинградчани ще е много удобно да карат ски на Витоша, но не мисля, че това е съществен пътникопоток.