Интересен факт е, че след пристигането на мановете жълтите икаруси с въртящите се врати не са били официално бракувани. Имат застраховка и за 2008 година, но не излизаха на линия. В края на 2007 помня, че съчлененото оранжево ФБВ, което беше паркирано между тях през лятото на 2008 все още редовно си излизаше на линия. Смяната на старите автобуси с нови тогава се извърши поетапно, а не наведнъж, като фирмата даваше приоритет на новите и старите застояваха в гаража. Първо пристигнаха три съчленени мерцедеса, два къси и три неоплана. Имаше и трети къс мерцедес със синьо и жълто, който така и не тръгна по някаква причина. Първите спрени автобуси може би са били тези паркирани откъм ул. Калояновско шосе, които стояха дълго време(зеленото ФБВ 102, един къс син Заурер и други). Когато отидох през 2007 есента до гаража не знаех, че са си го набелязали като място за бракувани автобуси и, че повече няма да тръгнат. Откъм Анастасия Тошева имаше само син един Заурер и една къса Берна. Възможно е с идването на мановете да са спрели и някои къси автобуси. Следваща доставка на нови автобуси е през юни 2008. Тогава идват още неоплани и къси манове. Тогава от старите автобуси остават може би синият Заурер 273 и Берната 107, като берната 107 се движеше редовно и обслуваше линиите 12, 13 и 22. Синият Заурер така и не го видях. Застоявал е в гаража. Те са били бракувани вероятно при доставката на късите сетри през юни 2009, които бяха страшно раздрънкани. След доставката на сините манове старите автобуси не бяха официално бракувани, но застояваха в гаража. Както казах фирмата е давала приоритет на новите. През 2008 зимата и пролетта не помня да са се мяркали автобуси, които уж са били все още на служба във фирмата като жълтото ФБВ с червената линия 111, жълтите заурери с плъзгащи се врати със синя линия, реното и т.н.