Author Topic: Автобусен транспорт - Стара Загора  (Read 176655 times)

Offline marto_pz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1007
  • koda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 123123133
    • View Profile
    • Email
" Гробищен парк Соларис Урбино и компания "

Спрени автобуси :
114, 139, 150, 122, 154, 129, 119, 109, 145

Спрени тролеи:
1045,1007

Прави впечатление , че 1 лаз от бракуваните липсва и не се знае къде е

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
" Гробищен парк Соларис Урбино и компания "

Спрени автобуси :
114, 139, 150, 122, 154, 129, 119, 109, 145

Спрени тролеи:
1045,1007

Прави впечатление , че 1 лаз от бракуваните липсва и не се знае къде е

Престъпление е 9 чисто нови автобуса и 2 чисто нови тролейбуса да се бракуват, защото някой не желае да ги  ремонтира, а в същото време градове като София и Варна изпитват недостиг на автобуси. Сега община Стара Загора получава и чисто нови електробуси. Каква е гаранцията, че няма да се случи същото нещо и с тях след няколко години ?

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 449
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Чисто нови ли?!  :help: :laugh:

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 316
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Чисто нови ли?!  :help: :laugh:
В сравнение с нашите кенефи в Русе (без соровете) са си чисто нови... :/

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2386
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Охх, добре. Не са чисто нови, на "цели" 9 години са, а пък ние щото сме паралии - можем да си позволим с лека ръка да ги бракуваме и да си купим други чисто нови... Да не говорим, че са закупени със средства от еврофондове, та би могло и да ни осъдят да ги платим обратно (минимум частично). Аман от дървени философи! :help:
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1170
    • View Profile
На 6-7 години са.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3179
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Автобусите бяха доставени през ноември 2015 и са произведени през първата половина на годината. Иначе и на мен ми е неясно защо са тръгнали да ги бракуват - толкова ли не могат да намерят части?

Offline Batman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 103
    • View Profile
Преди седмица някъде бях писал защо. Защото 1. Не им трябват (след доставянето на електробусите си имат достатъчно автобуси) и 2. Защото най-вероятно нямат пари, а частите са скъпи.
Прави впечатление , че 1 лаз от бракуваните липсва и не се знае къде е
Да не би да е учебния, който е паркиран на спирката на Парк Мол?

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3475
  • ČKD
    • View Profile
Да ги продадат, това са автобуси на по малко от 500 хил. км. :help:

Offline marto_pz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1007
  • koda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 123123133
    • View Profile
    • Email
Само да вметна , че тези спрени автобуси преди на тяхно място имаше други автобуси които сега движат ( един от дпрените преди 110 сега се движи )


Прави впечатление , че 1 лаз от бракуваните липсва и не се знае къде е
Да не би да е учебния, който е паркиран на спирката на Парк Мол?

Да ама после се усетих , че е на парк мола

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 285
    • View Profile
Според мен не всички от тези автобуси са "бракувани". По-скоро няма достатъчно място в депото. Особено след като дойдоха електобусите

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 492
    • View Profile
Тролейбусното депо е проектирано само за тролейбуси! И изпълняваше функцията на такова преди. От няколко години то постепенно се превръща във всичко друго, но не и в депо за тролейбуси.

Offline Batman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 103
    • View Profile
Просто не им трябват - това е

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 492
    • View Profile
Защо ги купиха толкова много и сега да се чудят какво да ги правят, а в същото време тролеите да страдат от неразвита мрежа?

Offline Batman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 103
    • View Profile
Мързели! :qdosan:

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Малко снимки от миналата седмица:










« Last Edit: 17.07.2023, 21:19:09 by gt_stz »
За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!


Offline Batman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 103
    • View Profile
Нали става въпрос да се харчат пари :( :help:

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 492
    • View Profile
Когато се купуваха Евро 6-ците и бяха гордост, кмета коментираше колко много са екологични, а сега твърди, че замърсяват... Колко си противоречи. Утре ще измислят и нова и нова технология, докато не изместят напълно тролейбусите.

Offline Foreigner037

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
    • View Profile
Евро 6 са много по-екологични спрямо Евро 1/2, но не и спрямо водородни. Тролейбуси няма как да заместят, защото идеята била да ги пускат по селските линии. Според мен идеята е по-скоро да започнат с някакъв кръг на производство и употреба на водород, така че реално автобусите не са основния фокус, по-скоро начин за затваряне на кръга.

PS: Обърнете внимание на условието за придобиване - може да са безвъзмездни, но дружеството трябва да плати ДДС-то на общата стойност на автобусите. При 6,2 млн. евро себестойност, колко мислите трябва да платят?

PPS: Сега осъзнах, че гореспоменатото всъщност не го пише в оригиналната статия. Ето тук има повече информация:

https://divident.eu/8450/stara-zagora-ima-shansa-da-poluchi-purvite-v-stranata-avtobusi-na-vodorod/
« Last Edit: 27.07.2023, 21:04:29 by Foreigner037 »