Author Topic: Идеи за бъдещо развитие на метрото  (Read 526195 times)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Имах предвид в посока автостанцията. Останал съм с впечатление, че слизат направо под земята, под нивото на автостанцията (след вратите). Странно е, че двата коловоза се събират в един след станцията... Най-вероятно втори диаметър ще започва от съществуващата станция Обеля, все пак е с два коловоза.
Прочетох в сайта на метрото за бдещото строителство на ж.п. гарата между "Обеля" и "Сливница" и ми е много чудно къде и как ще се направи междинна станция там, при положение, че участъкът е завършен, там метрото е подземно, някой има ли предположения как ще стане общата станция?

Към 21.10 ч. бях на станция "Сливница" и на коловоза, идващ от "Обеля" беше спряла една от новите мотриси със затворени врати, на таблото пишеше "За депо". Машинистът мина през целия влак и стигна до другата кабина. В този момент на другия коловоз пристигна влакът, идващ от центъра. След това двата тръгнаха заедно към Обеля. Доколкото видях мотрисата, отиваща към депото влезе в междинния коловоз, който се пада между двата основни. Според мен той минава над основната линия, а не я пресича. Ако някой знае как точно става захождането към депото, моля да сподели  

Впрочем, направи ми впечатление, че новите влакове са по-високи от нивото на пероните, а все пак един завод ги е произвеждал (Метровагонмаш). Няма ли някакъв стандарт за нивото на коша?

Дано сте разбрали нещо от обясненията ми... :unsure:
« Last Edit: 14.05.2006, 03:21:40 by conecto »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Продължавам една малко позапрашена тема. В темата за А78 стана въпрос за ТМ 22 и ІІІметродиаметър. Аз предлагам вместо ІІІ-та да ходи до Овча Купел да се построи един обикалящ път от Овча Купел под Тодор Каблешков -> Хладилника (крайна на ІІ метродиаметър) -> под зоопарка -> бул Г.М. Димитров -> Цариградско -> бул Асен Йорданов и до жп спирка Смирненски. Ползата, заедно с едно пътно трасе над метрото, ще бъде много по-голяма от каквото и да било разширение на бул Евлоги Георгиев и естакади около и над/под Орлов мост. Освен това ще има директна пътна връзка запад-изток без да се минава през центъра (Орлов мост) или през Околовръстното шосе.  
Какво ще кажете?
« Last Edit: 11.09.2006, 16:23:08 by Dragon »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16523
    • View Profile
    • Email
Quote from: maniak
обикалящ път от Овча Купел под Тодор Каблешков -> Хладилника (крайна на ІІ метродиаметър) -> под зоопарка -> бул Г.М. Димитров -> Цариградско -> бул Асен Йорданов и до жп спирка Смирненски.
Този обикалящ път си е предвиден, даже в перспективния план за МГТ - с нормалнорелсов трамвай по него.
Това съвсем не изключва необходимостта бул.Евлоги Георгиев/България да станат на 2 нива. Просто това ще е трети ринг, който ще облекчи втория ринг (Вапцаров-Яворов-Ситняково), пък даже и Околовръстното шосе.
В някой от форумите бях предложил кръгова линия, но все пак радиалните линии са с приоритет.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18101
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: conecto
Прочетох в сайта на метрото за бдещото строителство на ж.п. гарата между "Обеля" и "Сливница" и ми е много чудно къде и как ще се направи междинна станция там, при положение, че участъкът е завършен, там метрото е подземно, някой има ли предположения как ще стане общата станция?

Към 21.10 ч. бях на станция "Сливница" и на коловоза, идващ от "Обеля" беше спряла една от новите мотриси със затворени врати, на таблото пишеше "За депо". Машинистът мина през целия влак и стигна до другата кабина. В този момент на другия коловоз пристигна влакът, идващ от центъра. След това двата тръгнаха заедно към Обеля. Доколкото видях мотрисата, отиваща към депото влезе в междинния коловоз, който се пада между двата основни. Според мен той минава над основната линия, а не я пресича. Ако някой знае как точно става захождането към депото, моля да сподели  

Впрочем, направи ми впечатление, че новите влакове са по-високи от нивото на пероните, а все пак един завод ги е произвеждал (Метровагонмаш). Няма ли някакъв стандарт за нивото на коша?

Дано сте разбрали нещо от обясненията ми... :unsure:
Така и така сме започнали тази тема преди време,а и гледам,че никой нищо не е казал.С бъдещата станция при бъдещата гара между Обеля и Сливница са се собразили при строителството на трасето и като му дойде времето ще има станция(като станциите при НДК и Хемус).Влакът си е бил приключил курсовете за деня и явно единственият път към депото е с обръщане на посоката на движение.И аз се чудих къде е отбивката и явно е на две нива.А  мотрисите все пак не могат ли да променят разстоянието на коша от земятa(като при амортисьорите при другите превозни средства)?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
тази станция дето е предвидена нали се казваше Връбница и тя е вързана с времето когато БДЖ построи там влакова гара и тогава ще направят и метростанцията

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Малко разяснения. Между основните коловози се намират тези от депото. Те са два. На единия коловоз винаги има една резервна мотриса, която седи там в резерв, т.е ако някоя друга се развали, тази да я замести. Скоро в сайта ще поместя схемата с коловозното развитие на метрополитена от 0 до 7 станции. B)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18101
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: maniak
Малко разяснения. Между основните коловози се намират тези от депото. Те са два. На единия коловоз винаги има една резервна мотриса, която седи там в резерв, т.е ако някоя друга се развали, тази да я замести. Скоро в сайта ще поместя схемата с коловозното развитие на метрополитена от 0 до 7 станции. B)
Случайно директорът на Метрополитен да ти е роднина?Имаш или невероятен чар,или невероятни способности да се промъкваш навсякъде...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14016
    • View Profile
Quote from: difian
Случайно директорът на Метрополитен да ти е роднина?Имаш или невероятен чар,или невероятни способности да се промъкваш навсякъде...
Другият вариант е да плаща на когото трябва :lol:

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
не ми никой роднина. просто погледни къде уча и ще разбереш от къде зная   . от друга страна съм много запален по метрото и търся всякакви начини за да изкопча от някой информация.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18101
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: maniak
не ми никой роднина. просто погледни къде уча и ще разбереш от къде зная   . от друга страна съм много запален по метрото и търся всякакви начини за да изкопча от някой информация.
Извинявай,ако с нещо съм те обидил или засегнал.Напротив,радвам се, че има хората като теб, който успяват да се доберaт до свръхсекрекните обекти на ЦРУ...СКГТ и Метрополитен.Хвала, Тебе, хвала!
« Last Edit: 23.02.2007, 17:11:22 by difian »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
не си ме обидил с нищо, напротив, радвам се, че има хора, които ги интересува това което правя. Затова (преди дори да съм успял да я кача на сайта ми!) ви представям първата подробна карта на коловозното развитие на Метрополитен София. (ако не е първата ме поправете, че може да съм се надскочил  B) )

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Quote from: maniak
... Затова (преди дори да съм успял да я кача на сайта ми!) ви представям първата подробна карта на коловозното развитие на Метрополитен София. (ако не е първата ме поправете, че може да съм се надскочил ;) B) )

Не намира картинката. Можеш ли да дадеш друг линк или да я качиш отново?

Quote
Грешка
Съжалявамe, но е станала грешка. Ако е възникнала въпреки коректно ползване на функциите на форума и обяснението по-долу не я оправдава, моля свържете се с администратор за повече информация.

ПРОБЛЕМ:
Съжалявамe, това, което търсите, не може да бъде намерено. Ако търсите тема, възможно е да е преместена или изтрита. Моля опитайте отново.

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 635
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Quote from: difian
Извинявай,ако с нещо съм те обидил или засегнал.Напротив,радвам се, че има хората като тебе,който оспяват да се доберът до свръхсекрекните обекти на ЦРУ...СКГТ и Метрополитен.Хвала Тебе,хвала!
Все едно крият някаква тайна българска технология. Не разбирам какво пречи да се разгледа някое трамвайно депо например. Само един път съм успял да влезна в гараж Надежда и в гараж Тракия в Пловдив и то защото бях малко дете.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5878
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
За метрото е разбираемо защото е обект с доста голямо значение, но за другите гаражи и депа не би трябвало да е забранено посещаването. За съжаление никъде не те пускат. Точно за това бяхме и много учудени от отношението към нас в Плевен, където не само ни пуснаха, но и ни разведоха и обясниха почти всичко.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6444
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: Dragon
За метрото е разбираемо защото е обект с доста голямо значение, но за другите гаражи и депа не би трябвало да е забранено посещаването. За съжаление никъде не те пускат. Точно за това бяхме и много учудени от отношението към нас в Плевен, където не само ни пуснаха, но и ни разведоха и обясниха почти всичко.
Защото в София ги е страх да не свиеш някое железо

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Предлагам които иска да направи примерна схема , негов проект , за това как ще изглежда подземната железница през 2050  Аз тези дни ще направя една схема !

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18101
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: ivan krastev
Предлагам които иска да направи примерна схема , негов проект , за това как ще изглежда подземната железница през 2050  Аз тези дни ще направя една схема !
Eто моят проект от 2003.Със зелено е градската железница, със синьо метрото, а с червено регионална железница.
« Last Edit: 10.04.2007, 15:35:26 by difian »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14016
    • View Profile
Quote from: difian
Eто моят проект от 2003.Със зелено е градската железница, със синьо метрото, а с червено регионална железница.
Дифиане, нещо всичките ти снимки не се виждат...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18101
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: ozzy
Дифиане, нещо всичките ти снимки не се виждат...
Ти говори с админите на snimka.bg.Сега това го качвам като прикачен файл.Че още не е готов пък говори с Калин! ! !
EDIT:Сега всичко е готово.Ако проявите интерес мога да ви го снимам с повече фокус и в детайли, сега беше набързо  Метрото е четири линии, нямам лъч към Надежда.
« Last Edit: 10.04.2007, 15:38:26 by difian »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Quote from: difian
Eто моят проект от 2003.Със зелено е градската железница, със синьо метрото, а с червено регионална железница.
Не ми хареса , че на Сердика ще се пресичат 3 линии !