Имах предвид в посока автостанцията. Останал съм с впечатление, че слизат направо под земята, под нивото на автостанцията (след вратите). Странно е, че двата коловоза се събират в един след станцията... Най-вероятно втори диаметър ще започва от съществуващата станция Обеля, все пак е с два коловоза.
Прочетох в сайта на метрото за бдещото строителство на ж.п. гарата между "Обеля" и "Сливница" и ми е много чудно къде и как ще се направи междинна станция там, при положение, че участъкът е завършен, там метрото е подземно, някой има ли предположения как ще стане общата станция?
Към 21.10 ч. бях на станция "Сливница" и на коловоза, идващ от "Обеля" беше спряла една от новите мотриси със затворени врати, на таблото пишеше "За депо". Машинистът мина през целия влак и стигна до другата кабина. В този момент на другия коловоз пристигна влакът, идващ от центъра. След това двата тръгнаха заедно към Обеля. Доколкото видях мотрисата, отиваща към депото влезе в междинния коловоз, който се пада между двата основни. Според мен той минава над основната линия, а не я пресича. Ако някой знае как точно става захождането към депото, моля да сподели
Впрочем, направи ми впечатление, че новите влакове са по-високи от нивото на пероните, а все пак един завод ги е произвеждал (Метровагонмаш). Няма ли някакъв стандарт за нивото на коша?
Дано сте разбрали нещо от обясненията ми... :unsure: