84та година проблемът беше решен изключително просто и лесно. Отпадна изискването за категория Е за съчленени автобус. Но най-важното беше, че отпадна и изискването за категория С, три години стаж и т.н., за да караш Д. Започнаха да обучават за каране на автобус абсолютно начинаещи, които преди това нищо не са карали, дори и кола. Но след като завършат успешно и си вземат изпита, не им даваха книжка, а едно талонче, с което могат да карат само автобуса, даден им от предприятието плюс своята лична кола. Книжката я получаваха след три години работа като шофьор в градския. Това се правеше не защото са некомпетентни, а с цел да не отидат да работят на друго място веднага, след като са си взели изпита. Един от тези шофьори беше Луис Карденас, афроамериканецът от Куба, който работеше на 3341 при чичо ви Васко в Дружба. Какво пречи сега да променят наредбите и да направят същото? Тогава не знам инцидентите да са се увеличили след тези промени. Категория С няма общо с категория Д, както и карането на камион, ТИР и т.н. с това на автобус, както се вижда в Канада. Ще кажете - европейските правила са такива. В случая европейските правила са простотии, глупости, писани от чиновници, които не са помирисвали нито камион, нито автобус.