Обобщение:
- Връща се л.1
- иначе по тролеите нищо друго не се пипа – няма нови линии, разписанията остават същите
ГРАДСКИ АВТОБУСИ:
- разкрива се нова линия 71 (минаваща през малкия Железник, сп. Три Чучура, наляво на кръговото на Старата Билла, през нови спирки по Кап. Петко Войвода до Биллата и до Неолитни Жилища, окръжна болница, нова спирка на Илия Куртев, Стадиона, ТД на НАП, Загорка, нови спирки до Лидл, Кауфланд, 1ви частен склад, Зора) ще бъде на 1 час – в началото никой няма да я знае и я я видим я не
- Линия 3 ще тръгва от Три Чучура Север, по новите спирки на Кап. Петко Войвода, надолу пак през Гарата както е и сега, ще бъде на 1 час вече, демек я се вижда я не
- Работническата линия 12 ще има нови спирки до Екарисаж – 3 броя и ще минава през АПК
- Линия 14 ще минава за постоянно по Хр. Ботев вместо по Ген. Гурко – ще спира на Втора Аптека, плюс 2 нови спирки на – една на Ангел Кънчев и една на Хр. Ботев (щеше да е полезно да се изпълнява и през почивните дни ама не)
- Линия 20 ще минава вместо през Билла и Чая, по новите спирки на Кап. Петко Войвода и Неолитни Жилища
- Линия 33 до Тел. Кула ще минава през малкия Железник
СЕЛСКИ АВТОБУСИ
- Линия 17 ще пътува и до с. Люляк
- Заради това се закрива линия 34
- Линия 22 ще има нова спирка до Иввекс на Кап. Петко Войвода
- Линия 24 ще покрива изцяло спирките на л.13, ще обслужва Тр. университет и ще бъде със съобразено разписание спрямо л.13
- Линия 204 ще тръгва от Тролейбусно Депо вместо от СБА, съответно по Патриарх Евтимий и наляво по Гурко, ще обслужва и малкия Железник (не знам каква е логиката на това да плеснат линия до Гробищата да била обслужвала по-добре индустриалната зона но…)
- Линии 62, 64, 65 ще тръгват от Стадиона вместо от Железник, ще минават по новата спирка на Илия Куртев, Окръжна болница, през 5то ОУ, нова спирка на Отец Паисий, ЖП гара, Автогара и към Зора
- Линии 92, 94, 96 вместо по Гурко ще минават през Чая, Окръжна болница, по Столетов през Нако Шоколада, ГПЧЕ Ромен Ролан, Механо, Електро, нова спирка до новия Кауфланд и към Зора
Като цяло се разкриват нови спирки по бул. Крайречен при Лидъл и Кауфланд, в района на стадиона при Илия Куртев и на Кап. Петко Войвода до Билла и Неолитни жилища.
Селските линии се пренасочват на север и на юг през Автогара/ЖП Гара и по Столетов по маршрута на л.20
За мен това е отбиване на номер сравнително, защото вместо селските да тръгнат от новите автогари в Зора и Железник (използвайки за връзка между тях л.13), да се създадат едни добри нови линии за района на ЖП Гара и Автогарата те тръгнали да пренасочват селските рейсове натам, оставяйки ги без адекватно обслужване.
Тва с л.3 за Три Чучура Север пак е пълна пародия, особено на 1 час, това което им трябва там е примерно л.14 да работи събота и неделя на адекватни интервали.
Това е моето лично мнение, не претендирам, че съм прав, но лично аз имах по-големи очаквания към тая нова схема.