Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)  (Read 109142 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16288
  • Fear on me, shame on you
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #420 on: 13.05.2025, 14:12:53 »
Направи ми впечатление, че масово са им свалили капаците на токоснемателите. Някой знае ли защо?
Сега като написа обърнах внимание, иначе нямаше да забележа скоро, но нали за това са снимките, за да ги гледаш и да виждаш неща, които сам не си видял първоначално. Както и да е, на надежденските още си стоят почти всички, само в „Искър“ са ги премахнали от до. Те по принцип не са и оригинална част от заводското оборудване де, нито един не е имал такива, 1701 никога не е имал, другите тестови на „Чериът“ също.
Сигурно защото ги мързи да ги свалят и слагат. Като капаците на талигите.
Пак наизустени реплики. Тези капаци бяха така направени, че да падат сами, когато токоснемателят се спусне и да се отварят сами, когато се вдигне.

Offline ViktorSt

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #421 on: 19.05.2025, 17:22:31 »
Забелязах вода в задното последно странично отваряемо стъкло на електробус по 6-цата няколко пъти, може да е един, може и да са повече. Идея си нямам как може да се събира вода между стъклопакет. На последната седалка вляво на подиума, тоест от страната на шофьора.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1586
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #422 on: 30.05.2025, 14:58:50 »
Ето го римлянинът:
8700-87 13.02.2025 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr
Днес за пръв път, най-вероятно, е излезнал на тестове. Преди малко мина по Цариградско шосе на ИЕЦ в посока депото.

Offline ViktorSt

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #423 on: 23.07.2025, 23:22:22 »
Забелязах вода в задното последно странично отваряемо стъкло на електробус по 6-цата няколко пъти, може да е един, може и да са повече. Идея си нямам как може да се събира вода между стъклопакет. На последната седалка вляво на подиума, тоест от страната на шофьора.

Ето една снимка от днес на крайното задно странично стъкло в 5015, което беше пълно с вода:



Китайско качество! :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16288
  • Fear on me, shame on you
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #424 on: 23.07.2025, 23:33:18 »
Е това са на Хайгер умните идеи за стъклопакетите, даже Ютонг ползват единични прозорци, а на електрически автобус за какво му е допълнителна шумоизолация със съклопакети.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5176
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #425 on: 24.07.2025, 10:30:04 »
Сега могат да пуснат рибки вътре, за да разсейват пътниците от телефоните.

Е това са на Хайгер умните идеи за стъклопакетите, даже Ютонг ползват единични прозорци, а на електрически автобус за какво му е допълнителна шумоизолация със съклопакети.

При електробусите енергийната ефективност е много по-ключова особено тези със суперкондензатори.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6550
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #426 on: 26.07.2025, 22:06:18 »
Не са проблем стъклопакетите, проблем е, когато не са направени и залепени както трябва. Така влажният въздух си намира пролука, влиза и става е те тва. От много години всички хубави рейсове са със стъклопакети. Нашите, по които работя, също.
По рейс и по жена не се тича!