Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Iskar

Pages: [1] 2 3 ... 27
2
Бих искал и тук да изразя несъгласието си със субективните действия на администратори и модератори. Днес получих 40% предупреждение за това, че се осмелих да кажа публично за ходенията на определени лица из общинските структури с цел компрометиране на ИБИС екипът.

Също така, докладвах 5 пъти едно мнение на spicy_e, което със сигурност нарушава правилника на форума, но същото не е изтрито, за сметка на това, част от мненията ми са редактирани, защото "нарушават т. 3 от правилата".

Едно мнение на dj_the_bus, което видимо също нарушава тази точка не получи никаква санкция и продължава да стои в темата за отношения "Модератори - Потребители".

Мери се с двоен аршин, поради което преустановявам споделянето на каквато и да било информация относно развитието на системите за визуална и акустична информация в транспорта!

8
Днес по 213 автобус 3112 аварира заради вратите на окръжна към 12.... :( :angry:

3107 също има проблем с вратите(1-ва врата по-точно) при по-студено време и за това нощува често в сервиза. Започват да се проявяват същите дефекти като при MAN NL273 LPG(Wiener Linien). Те също доста страдат от врати.

9
4176-ТМ22  :blink: :blink:

4177 е в сервиза и поради повреда на друг вагон е изкаран 4176. При 22 коли по линията, единичен Т6А5 изобщо не е проблем. По-добре от открита кола.

10
Трябваше да го снимам но бях в насрещното, за да мога да покажа на “Инфо-екипа”. А относно горното мнение на лидера на “Инфо-екипа” аз никъде не съм ходил да ходатайствам, но аз не желая въпросният “Инфо-екип” да се занимава с табелите на градския транспорт в София.

Репорт-нах няколко пъти това мнение заради маркирания цитат от него. Ако, позицията на това лице е позиция на форума, ок - ще се примирим. Но ако форумът и свързаните с него организации не поддържат мнението на това лице, то следва, същото да бъде наказано така, както се процедира с други потребители, когато изразят подобни мнения.

Извинявам се за оффтопика, но очевидно, репортите не вършат работа.

13
Винаги съм черпел много по-голям обем информация от форума, отколкото съм споделял и в известен смисъл ползвам форума за буквар по темите, които ме интересуват. Поради тази причина гледах през времето да не се намесвам в конфликти. При предишния конфликт свързан с табелите- дали да има хартиени табели или не, аз казах, че на мен не ми пречат и че ако помагат на когото и да е, дори да е на един човек, те не са нещо лошо.   
 Ако има конфликт между хора от форума и Ибис екипът, то тези, които се оплакват, освен да кажат "а", трябва да кажат "б" и така до "я". Сиреч освен да се оплакват, трябва да кажат има ли кой друг да свърши тази работа, ще я свърши ли по-добре, защо ще я свърши по-добре и така нататък. Моето лично мнение е, че откакто работи Ибис екипът, електронните табели са на ниво.
 Що се отнася до кодът "Готин съм, но съм за гараж!", неведнъж в социалните мрежи се качват автобуси с този код и то не само в транспортни страници, хората му се радват, което в някаква степен допринася за популяризирането на МГТ. Ако някой не вижда информацията, която се съдържа в кода, това си е негов проблем, за мен е достатъчно ясно, че автобусът е за гараж. Ако пък някой водач се движи с такъв код по редовна линия, това е негова грешка, а не на екипа.

ПП: А екипът ще посъветвам да приема критиката, понякога горчива, по-спокойно. Във форума има много хора, които са допринесли за транспорта в София и доста често съветите им са разумни, па макар и дадени малко по-остро.

1) Война между форума и ИБИС екипа няма - има локален конфликт, базиран на лични предубеждения, омраза и желание за уволнението на лицата Марио Евстатиев и Николай Александров с цел, две други лица да бъдат позиционирани като "табелкаджии";

2) Кодът "Готин съм, но съм за гараж", всъщност беше идея, добре приета от Дончо Барбалов по времето му на Зам. кмет по транспорта и не е прецедент в Европа. Това, че водач си е позволил да кара на линия с него е само в негов финансов ущърб, така, че наистина, екипът няма вина. Със същата сила, при липсата на този код, Г-н водачът ще сложи "ЗА ГАРАЖ! Не вози пътници!", което ще доведе до същия ефект;

3) Критиката се приема, когато е градивна, но често тук с мълчаливото съгласие на модераторите, тя преминава границите на нормалното и става част от упоменатата в т.1 кампания;

16
Аз пък искам да попитам защо моя снимка, която не съм качил, се публикува от трети лица без цитиране на автор?

Pages: [1] 2 3 ... 27