Ако при нас изкарват едната смяна, то при късите курсове в малък Казанлък без проблем би трябвало да изкарват и двете смени при всякакви условия, още повече с по-мекия климат от София. Отделно кефа да се возиш безшумно, бързо с климатик, така че има логика. Само не знам защо не си вземат нещо по-хубаво като Соларис,Волво или поне като нашите китайски или Сор който беше на тестове, ами са си избрали такава непозната марка. Вярно че китайците имат доста произведени бройки и опит ама все пак...
Принципно няма лошо да с инвестира в нови технологии, все пак електроавтобусите навлизат навсякъде все повече и повече, за крайградските линии до Шипка, Съхране, Стара Загора и подобни може да си поръчат дизелови, дори и съчленени, каквито може и сега да се движат до град Шипка. Тук вероятно става въпрос за някаква чисто градска линия с къс курс и чест интервал за която се поръчват.