Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - davidcho10

Pages: [1] 2 3 ... 71
1
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Today at 20:33:25 »
Първи е 1204...
По - ранните са с белите дръжки, а следващите с черни, това е. Кой е втори или трети няма значение.

2
Състоянието на земляските в върховна мизерия, нищо повече. Екземпляри като 1173, 1155, 1165 и други си плачат за основен ремонт, който няма да получат, това е. Дори и да не спрат всички след две години, тогава ще започнат и до 2025 старата доставка ще е спряна. Същото се отнася и за късите Шкоди, до 2024 няма да ги има. Сега какъвто ремонт минат, това е. Аз гледам реално на нещата, а надеждите оставям на вас. Единствените хубави метанови автобуси са Мерцдес Ирвине, там говорим за качество.
 

3
На тези автобуси им остават още 2 години, те сега се сетили кабини да им правят.  :D Смях!

4
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.06.2021, 20:28:01 »
Надявам се да не е музеен в този му вид...

5
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 08.06.2021, 20:05:52 »
Ако пътниците искат да им е топло през зимата, Шкодите не са правилните тролеи ;)

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 08.06.2021, 20:04:57 »
Само 19ките са с три скорости. Дългите са с 4.

7
Шкодата не може да направи десен от Сливница към Раковски, а и е напълно безсмислено да ходи до Лъвов мост.
А относно предложението за промените засягащи ККМ на тролей 9, не знам защо хора които са минали на това място веднъж с 310 и 404 дават такива идеи и някой въобще ги слуша. Такива важни промени и идеи е коректно да се предлагат само и единствено от шофьорите и хората поддържащи мрежата, защото те са пряко засегнати от мрежата и целият им работен ден минава под нея.

8
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 08.06.2021, 16:38:13 »
Да, на 6-ица най-вече, а 2913 на 1-ца и 9-ка
6-цата без проблем може да се обслужва само с Шкоди
Без проблем може да се обслужва и само с Икаруси.

9
Много спокойно. Купува се техника за милиони, която излиза дефектна от завода. 2813 и 2821 не могат да въртят на св. Анна, защото явно още от завода имат проблем със щангите, 2824 дойде и цял месец си чака нова електроника от Чехия. 2829 дори и тестовете не може да мине, 2810 е стоял повече в сервиза, отколкото се е движил заради проблеми с нисковолтовото.  :fan:
Целта на закупуването на нов подвижен състав е да замени стария и да прави по - малко проблеми, да има по - малко аварии и т.н, а не да излиза дефектен от завода и хората в гаража да се чудят какво да го правят. Както си говорихме с един човек, "дойдоха нови Шкоди, за да може старите шофьори пак да покарат Икарус". ;)

10
2829 е закъсал на проби днес при НДК.

11
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 04.06.2021, 22:20:58 »
2104 и 2108 са много далеч от кочини. Доста добри коли са си.

12
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 03.06.2021, 14:57:43 »
Ако искам бърз автобус, Лионът ще е последният който бих избрал, те са най - големите астматици, които се движат в момента. Особено като пуснат климатиците и навън е над 30 градуса. Може би 204 редовно изпреварват изпреварват 304, защото закъсняват по Каблешков, а и са на метан, не трябва да се съобразят с норма.

13
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 03.06.2021, 10:06:10 »
78 споделя доста голяма част от маршрута си с тролей 1, който вече е изцяло подновен, а към станция Изток са винаги по 6/7 човека, така че и тази линия няма смисъл да е с Лиони.

14
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 01.06.2021, 22:30:53 »
2138 и 2140 са си хубави, не знам кое им е грохналото. Конектата са в пъти по - зле от МАНовете, все пак можем да ги пишем наследници на дружбенските Хюлиези. Добрите Конекта се броят на пръсти за жалост.

15
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 01.06.2021, 22:25:31 »
Разликата ще е от няколко дни за жалост, така че няма значение дали е 2016 или 2017 ремонт. А 2723 едва ли ще е учебен, щом вече е в Левски.

16
А този Чавдар отляво с какво предназначение е? Интересен ми се вижда.

17
Васко е поредният пример, че тук почти не са останали фенове, а някакви мрънкачи за щяло и нещяло. А и как точно вратите са затиснали човек, не мога да си обясня. При Лионите като си близо до тях се връщат, пък видиш ли ти, били затиснали жената. Това не е номерен състав или български трамвай, та да има затиснати хора. Винаги си в центъра на събитията и яко в джаза, как го правиш не знам.

18
Днешната новина, че 2108 е на 3 лично за мен е хубава, но съм шокиран от уменията на водача втора смяна. Такива ритници и сецания с тролея не бях виждал. Потегляне с пусков педал до пода и силене по Цариградско и цепене на спирачки без никакъв повод. На прав участък в бус лента, пусков и спирачен педал се редуваха на всеки 5 секунди. Шофьорът гледаше по изплашено от първолак на първия учебен ден, а уменията му бяха по - лоши от тези на дете бутащо пазарската количка в Кауфланд. Лично аз бих го съветвал да си скъса книжката, защото човек работещ на линия не може да кара по този начин. На няколко пъти пътници политаха, но за щастие запазваха баланс. Би било хубаво да не се подбират водачи колкото да има бройки, а да се гледа дали категорията в книжката отговаря на уменията.

19
В Надежда са 9 заведени Шкоди  :fan:

20
Това ме шокира. Всеки ден се попълват документи за състоянието на дадена мотриса и уж има ред и контрол, а пък половината трамваи са направо с квадратни колела. Не искам и да знам, ако го нямаше този контрол, какво щеше да става.

Pages: [1] 2 3 ... 71