Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 440
1
По принцип не пречи 29 да се удължи до Хюндай да прави връзка с 83.

2
От какво да си починат, да не са магарета. Трябва да се движат там, където има нужда от тях, а не където на някой му е хрумнало.

3
Добре де, а защо в Красна поляна има 25 бр, при положение че излиза на линия един състав и 6 броя на 3?

4
2036 си беше с 2035 още преди 10 дни.
Защо са спрени толкова Т6А2?

5
Разни / Re: Коронавирус
« on: 25.09.2021, 10:26:01 »
На мен все още ми е чудно на фона на високия процент ваксинирани в Европа, защо тук има противоположни настроения.

6
Ако е отговор към мен, то аз не се възмущавам от това дали са къси или дълги автобуси, а от безсмилената обиколка в посока Княжево.
Иначе Императора е подал наряда,  от който се вижда планирания подвижен състав за уикенда.

7
Предстои смяна на релсовия път между Баня Овча купел и народно хоро .

Сигурно би могло, в случай ще прелетят.

8
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 24.09.2021, 17:02:11 »
Защо в събота са само къси. Съчленени Мерцедеси редовно се движеха на 58 едно време, в случай че причината е в обръщалото на Княжево.

9
Тези или са дебили, и аз нещо не разбирам. Защо 5ТМ въпреки че ще поеме целия маршрут на трамвая до Княжево, пак ще минава по Бъкстон и Каблешков?


10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 24.09.2021, 15:17:49 »
Значи не са го оправили.

11
Ей за това последното колко пъти съм поздравявал с компетентни шофьори с книжки от пазара...

12
Кой гараж ще го поеме? Пак Надежда или Искър?

Би трябвало 3 да се поеме от Искър, а 8 от Надежда.

13
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 20.09.2021, 17:09:36 »
Като говорим за зелени морги кога ще спреш с глупавите си въпроси?

14
Съсипят?!
Какво разбираш под "съсипят"?

15
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 16.09.2021, 14:45:34 »
Което всъщност не е непременно лошо. Обратното щеше да е притеснително.

16
Гениално, нали. Принципно при обновяване на състав се напасва необходимият брой единици спрямо колите на линия, докато тук се напасват колите на линия спрямо наличното купено.  :fan:

17
Тъй де, сложиха каруцата пред коня - с това трябваше да се започне. И като се види че спирката се използва да се направи другата в обратна посока.

...

Навремето тролея имаше огромно предимство, спрямо тогавашните автобуси. В пъти по-бърз като ускорение, нямаше както при автобусите постоянно да сменяш предавки с тежък съединител и без синхронизатори в града, нямаше го силния шум от двигателя и пушеците зад автобусите, миризмите на дизел постоянно. Ама при положение че градския автобус и осаваршенстван до краен предел и всички тези недостатъци вече ги няма, заедно с изграждане на мрежата и цените на тока, ограниченията от мрежата поставя все повече тролейбусите под сериозен въпрос. Трамвай вече е друга бира и има много повече смисъл от тролея. От друга старна съм на мнение, че там където има изградена инфраструктура задължително трябва да се запази тролея.

Електрическата тяга в световен мащаб трайно измества ДВГ. Тази тенденция ще се засилва, колкото и да са "осаваршенствани" автобусите.

18
Едва ли ще е стъкло, ще тежи, има и други недостатъци. Вероятно ще е поликарбонат...

"Защитните прегради трябва да са изработени от плоско прозрачно стъкло, закалено – секурит или триплекс с дебелина мин. 5 мм, изрязани по размер или шаблон, в комплект със съответните крепежни елемнти и конструкция против вибрации, съгласно приложената схема. "

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 15.09.2021, 12:26:52 »
Има, но обичайно не се използва. Това иде да покаже че теорията ти за "доста голям пробег на батерия" издиша.

20
Според спецификацията ще изглежат така:

Pages: [1] 2 3 ... 440