Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 236
1
Силно зависи кой е влака и от къде за къде е пътника. По-млади пътници на по-големи разстояния често са с онлайн билети. Имал съм случай и около мен повечето да са с такива.

2
ВАС е отменил окончателно решението на долния съд за спиране събарянето на МОЧА. Сега събарянето може да продължи....Мая Манолова и останалите атакували в съда събарянето нямат правен интерес - не са засегнати лично. Също МОЧА не е културно-историческо наследство....
Всъщност отхвърля жалбата им като недопустима, но отбелязва, че има нареждане от културното министерство да спре и то е валидно.

3
Пуснали са и официална новина https://www.bdz.bg/bg/a/vvezhdat-se-promeni-v-dvizhenieto-na-vlakovete-prez-tsentralna-gara-sofiya?fbclid=IwAR1SmL-oNyZBB-sngA4i8YArlJxil_HxpUcUt4__FuQIl9BKOBBAHyWnFEE_aem_AfbTl6ulJZ8Vlq8V8TV6kUmdz1HDOsVgx6uGmdXYoucYGdHm5SiJ0RTBTtu9SvyyLCycQ_G5bBoJp5GBcXBf-pP5
Само 13 коловоз ще е достъпен от Север, като няма да има връзка с останалите и съответно не могат да се правят маневри, за това до там ще ходят само мотриси. Ще има връзка с такава мотриса от София Север за всеки влак, който ще стига само до там.

4
Явно мотрисите ще са през Волуяк, а тези с локомотив - през Казичене, като предполагам това ще важи най-вече за сутрешните и вечерните, а през деня ще са до София Север.
Дано се сетят и да пооправят гара Север, че ще поеме доста по-гоям пътникопоток от преди, а не е подготвена.

5
Песа на 6, Инекон на 10, ЧКД на 18. Интервалът на 10 може да бъде 8 минути и ще са нужни 13 коли, при 17 сега. И един ремонт Триъгълника - Агресия. При желание е работа за 1-2 месеца.

6
По мое мнение 10 трябва да стане с Инекон и това ще е достатъчно за да се подобри обслужването. Още една линия на препълнения пл. Македония и сложен синхрон с ТМ 5 и 4 не са нужни.

7
А има ли опция за затваряне на вратите от машиниста? Че те и да работят блокировките, като вратите са отворени, полза няма. Особено на купейните вагони, много от вратите даже и на ръка не се затварят хубаво, а и отварянето не е лесна задача. При exDB е малко по-добре положението, ама малко. Само при ремонтираните салонни с пневматичните врати няма проблем.

8
Според мен спокойно може с тези коли, които в момента обслужват 20 (16 броя), 10 да останат за 20, което прави интервал от 10 минути и 6 по 21 също на 10 минути, което е 5 минути в общия участък и съвсем приличен интервал за останалия. Извън час пик може да са 8/5 коли на 12/6 минути. Така няма да има нужда от единични.

9
Ако не беше да работят блокировките и затварянето само на 10% от вратите, нямаше да стане това (и още много подобни изпълнения).

10
Кой е тоя "експерт"?
Този:
Quote
Ръководител Направление "Пътническа информация и атракционни
превози" при Столичен автотранспорт ЕАД,
експерт "Транспорт и мобилност",
част от постоянна работна група по системи за пътническа информация, Столична община

11
За мен от летището си има нужда от експресен автобус (X80) T2-T1(5:00-22:00)-бул. Брюксел-Цариградско шосе-Цар Освободител-Опълченска-Руски паметник и обратно на всеки 30 минути от 5:00 до 1:00 и на час през останалото време, а не нощна линия.

12
Сместа била от вода и глицерол за тези двигатели, но се сипва вода и не се проверява винаги дали има нужда. Просто както с всичко ново, поддръжка няма, сипва се каквото има и в краен случай. Предписанията са само пожелателни. Здравият локомотив сега трябва да бъде спрян за ТО, но няма да се случи, защото няма нито един друг локомотив в движение. И в този дух и той ще се спомине скоро.

13
До колкото разбрах, единия от модернизираните бачка без почивка и изкарва половината влакове, другия са го прегряли, защото не са доливали охладителна течност и масло (или поне не правилните).

14
Като вариант за заведение предлагам Трикракото пиле, близо е до пл. Македония и готвят добре: https://www.facebook.com/trikrakotopile/
Направо запазвай за 15 човека.

15
И аз съм на линия.

16
Там хората пътуват със самолети и коли. Влаковете са основно регионални и само около малка част от главните им градове. Между отделните щати пътуват почти само товарни влакове. Дори в посочения от теб пример - Ню Йорк - Чикаго има само по 1 влак на ден!

17
Забранили са десния завой от Цар Борис III към Борово.

18
Забранили са десния завой от Цар Борис III към Борово.

19
Ще видим как ще е в делничните, но днес разписанието по 5 се спазва идеално.

20
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 22.12.2023, 14:16:45 »
Какво ще се движи по ТМ 11 от утре? Не вярвам да има български.

Pages: [1] 2 3 ... 236