Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 533
1
Комай със същият дефект.

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 19:06:38 »
Безспорно е работа на почистващия персонал да почисти, а на сервиза да обслужи автобуса. Но това не освобождава водчите от отговорността поне да проверят дали има заедено достатъчно от посочените течности. Също така своевременно да се докладва за проявени неизправности. Има случаи поради немарливост, даден автобус да се движи няколко дни с неизправни светлини или други дребни повреди.

3
Ще делят, но пък в общия може да се сгъсти. Варианти много, а да се жали за нероден Петко е малко прекалено.

4
Хасково.

5
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 15.03.2025, 10:08:34 »
Успяха ли да го разграбят?

6
И този вагон откъде ще дойде? Няма възможност вече за промяна на съществувщите състави в метрото.

7
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 14.03.2025, 11:49:00 »
2138 и 2158 си стоят заедно от месеци. 2149 вероятно заради повреда е спрян.
Използвам случая да споделя че всички бракувани МАН 262 вече не са на територията на гараж Малашевци. Същото се отнася и за Белдетата с изключение на 2735, 2740 и 2748.

8
Разни / Re: Моделизъм
« on: 14.03.2025, 09:56:51 »
Хубав модел, но има една неточност. Когато 701 е бил с цяла първа врата и черна маска отпред, не е бил с подсилени арки на съчленението.

9
Смартроните дори да бяха купени с бордово оборудване за ERMTS/ETSC, пак щяха да са до 130 км/ч заради липсата на действащо такова по почти цялата ЖП мрежа.

10
Ако е чист и спазва разписание може да поспорим.

11
В Малашевци на поне два Ютонга вече им смениха батериите. На 2807 беше заради конструктивен дефект на корубата.

12
Корозията не се лекува с боя. Корозията е най-честата причина за бракуване на подвижния състав. Капиш?

13
Проблемите с Хигерите не са толкова в надеждността - имаше периоди в които всички бяха всеки ден на линия.
Голям недостатък им е че са започнали корозионни процеси, подобно на БМЦтата.

14
Тези линии имат удобна връза с метрото на Експо цнтъра. На Гурко няма място и сега, камо ли за още автобуси.

15
Не само че не трябва да престава, а дори трябва да се разшири и по други линии.
Иначе от кръстовището на Стамболийски и К. Величков до депо Красна поляна е по-близо, отколкото до Банишора.

16
Нов епизод от днес:

ДНСК разреши ремонта на „Опълченска” в София

Quote from: vesti.bg
ДНСК разреши продължаване на строителството на ул. „Опълченска” в София. В дирекцията е получено искане от кмета на столицата Васил Терзиев.

 Цялото наименование на строежа е: “Реконструкция на ул. „Опълченска” от бул. „Александър Стамболийски” до ул. „Сливница" - II ЕТАП „Реконструкция на ул. „Опълченска” от бул. „Тодор Александров" до бул. „Сливница", в това число отливен канал по бул. „Сливница" до заустването му в р. Владайска и съпътстваща инфраструктура". Към исканията са приложени документи, удостоверяващи отстраняването на констатираните от ДНСК  нарушения.
...

17
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 07.03.2025, 19:29:51 »
Сериозна опашка става откъм Околовръстното към Каблешков. Дори на 3 март вечерта беше позадръстено там.

18
Тролейбуси / Re: ЗиУ - 9
« on: 07.03.2025, 17:24:36 »
Качвана е вече тук.

19
Трябва, но не може да се гарантира целостта им след преминаване по Стамболийски и П. Дертлиев.

20
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 06.03.2025, 11:34:26 »
3588 е запазен за музеен. Домува в Малашевци.

Pages: [1] 2 3 ... 533