Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: [1] 2 3 ... 213
1
Нали уж сме много по богати можещи знаещи с много по високо БВП та ако не могат да намерят пари за 100 вагона втора употреба да намерим не знам. Щом в бедните 90- те намираха значи сега може много повече.

Ами богатите затова са богати, защото не тичат да си купуват нова кола щом им се напълни пепелника!

2
Със същия успех може да се построи гигантска естакада и да мине над Цариградско шосе и да се приземи малко преди Шипченски проход ! Проектантите ще го измислят....
Айде да погледнем реалистично. Максимално безболезнено и евтино ще е по кота кръгово.

https://rechnik.chitanka.info/w/%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F

3
Всчките Интуро трябва да са за 66, 63 трябва да възвърне градския си статут, а 61 да се обслужва от 12 и 14 според наличностите! Задължително 6 лева еднопосочен билет и 10 лева двупосочен. С приятелите ми винаги сме слизали пеша от Златните или Копитото, защото автогарата в Овча купел ни бе много по-удобна.

4
ГЕРБ могат и са започвали да строят без никакви отчуждения, ама много ще политизираме темата и..., ще има много да триеш!

5
То за можене всичко може, ама кажете кинтите от де ще дойдат! ЕС за секънд хенд пари не дава!

6
Със същия успех може да се построи гигантска естакада и да мине над Цариградско шосе и да се приземи малко преди Шипченски проход ! Проектантите ще го измислят....

7
На всички ни са ясни ГЕРБаджийските заложени мини ! Изготвен и одобрен проект и сключен договор за изпълнението му ! В случай, че сегашната администрация спреше изпълнението му за препроектиране щеше да има вой до небесата, че при всичката работа подготвена са некадърни да я изпълнят!

Подобен е случая и с Каблешков.

8
Само с къс тунел, друга възможност няма.

Къде ще е входа/изхода на този тунел и от де ще мине?  :neznam:

9
Сега остава г-жа Григорова да предложи денонощен 111 на 20 минути

Нещо не си разбрал! Линията ще е Х11 с маршрут Филиповци-Суходол-Факултето!   ;)

10
Не виждам никаква възможност трамвайното трасе от Г.М.Димитров да стигне до бившата железопътна линия. Евентуално по външната страна на кръга като на Руски паметник...

11
Мястото ми прилича на Рупите като на заден план е линията за Петрич.

12
Дори има влошаване. Повечето си мислят, че заради зеления билет движението ще е по-спокойно и тръгват с колите! Лично наблюдение.

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 17.01.2025, 13:54:21 »
БСП,ИТН и Доган имат интерес това правителство да просъществува възможно най-дълго, защото при скорошни избори може и да не влязат в следващия парламент! Този кабинет ще просъществува докато баце каже.

14
Няма нужда от трамвай там. Връзката ще се осъществява от 123,220 и 280. По-скоро с въвеждане на еврото трябва да се въведе само билет с цена 1 Евро и действие 60 минути.Този за 30 минути да изчезне.

15
С оглед на дискусията за А3 в друга темата да ви запитам: Какво мислите за маршрут до Младост 2 като след Панчарево вместо през Горубляне минава по СОП така ще има връзка с метрото,111 и 76? Начална/крайна спирка блок 202 с код 0155

16
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 12.01.2025, 19:59:05 »
Точно Драгалевския лифт има нужда да" порасне" до кабинка и да се удължи без прекачване! Това ли е отсъдил съда?

17
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 12.01.2025, 19:32:33 »
Трябва най-накрая всички институции имащи отношение към парка да вземат да изготвят и приемат нов План за управление на ПП Витоша. Там трябва да се определи дали може съществуващите лифтове да се модернизират като се построят нови стъпки за стълбовете, дали могат да се удължават, дали могат да се строят нови и къде... Да се урегулира достъпа до парка дали да има ограничение по брой ПС, по време или платен. Евентуално, ако е достъпен с коли къде са местата за паркиране. Какво се случва със съществуващия сграден фонд и още куп проблеми...

18
Да, но по принцип има манове 16**, а не 11**. Съжалявам, ако си ме разбрал погрешно.

В първото мнение има правила за писане в темата и е хубаво да се запознаеш.  ;)

19
Нали в СЕ щяха да назначават узбекистанци.

Нали се писа че ставало дума за 10 или 20 узбекистанеца само, капка в морето? Те вече сигурно са се прехвърлили през Дунав мост и са в Германия, Шенген си казва думата.

Имаш информация, че са "изчезнали" или спекулираш?  Капка по капка..., знаеш как продължава!

20
Не бързай с 220, по Тодор Каблешков нещата хич не са приключили.

Не са, но е проходимо. Вероятно през деня има задръстване, но на фона на ситуацията по Г.М.Димитров е капка в морето. Под всяка публикация у Фейс-а има коментари питащи за датата на пускането му. Според публичната информация обаче ще отиде много ресурс в лицето на автобуси и шофьори. Заради това предложих и временното удължаване на 288. Нали в СЕ щяха да назначават узбекистанци.

Pages: [1] 2 3 ... 213