Днес завърших разписанието. Оказа се, че с една проста синхронизация нещата могат да се подобрят значително. Смятам, че тези, които правят графиците в двете депа все още не са се запознали, дори и по телефона

. Подобрение се получи и то с намаляване на курсовете през спирката!!! От 178 броя преди - сега курсовете са 172. Разпределението е както следва:
Преди:
ТБ 1 (59 курса)
от 5:28 до 7:30 часа - на 31 минути;
от 7:30 до 21: 38 часа - на 15-16 минути (с малки изключения в 16 и 18 часа, когато е на 20 минути);
от 21:38 до 00:12 часа - на 31 минути.
ТБ 2 (71 курса)
от 5:17 до 7:54 часа - на 22 - 23 минути;
от 7:54 до 19:52 часа - на 12 - 13 минути;
от 19:52 до 23:35 часа - на 22 - 23 минути.
ТБ 4 (48 курса)
от 5:14 до 7:32 часа - на 45 минути;
от 7:32 до 9:40 часа - на 16 - 24 минути (ок. 8 часа -16; ок. 9 часа - 24);
от 9:40 до 20:15 часа - на 19 минути;
от 20:15 до 23:18 часа - на 30 минути.
Сега:
ТБ 1 (63 курса - плюс 4)
от 05:08 до 8:08 часа - на 30 минути;
от 08:08 до 19:38 часа - на 15 минути;
от 19:38 до 20:22 часа - на 22 минути;
от 20:22 до 00:22 часа - на 30 минути.
ТБ 2 (63 курса - минус 8 )
от 05:33 до 07:46 часа - на 22 минути;
от 07:46 до 19:30 часа - на 15 минути;
от 19:30 до 20:36 часа - на 22 минути;
от 20:36 до 23:36 часа - на 30 минути.
ТБ 4 (46 курса - минус 2)
от 4:58 до 8:04 часа - на 45 минути (има курс в 7:48. Пиша го, защото има подобен в предното - включване/изключване предполагам);
от 8:04 до 19:44 часа - на 20 минути;
от 19:44 до 23:29 часа - на 45 минути.
В резултат на това общите курсове са намалени до 15,1 %!!!! Като тб 1 има 12 общи; тб. 2 има 1 общ (с тб 4); тб 4 - 13 общи.
Съвпадения между тб 2 и тб 1 няма, а съвпаденията на тб 4 и тб 1 са на ХХ:23(24) минути между 8 и 19 часа.
Между 8 и 19 часа преминаванията се доближават единствено на кръгъл час, когато тб 2 минава в + 00 минути, тб 4 - в + 04 минути, а тб 1 - в + 08 минути.
На екселската графика може да видите разпределението. Резултат - по-равномерно обслужване на обслужваните райони с 6 броя по-малко курса. Разписанието ще ги разминава и на всички останали спирки, тъй като пробезите в посока са еднакви - по около 45 - 46 минути.
Може ли да погледнете и да пишете дали виждате някакви слабости, относно обслужването на курсовете (напр: включване/изключване). Смятам да го предложа на ЦГМ.
Поствам и екселска графика на текущото разписание