Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 449
1
Е, ти да не мислиш че тези, които си приписаха заслугата за тази идея имат подходящо образование.
Не е лошо и това да се помисли.

2
Разни / Re: Коронавирус
« on: 19.01.2022, 22:49:41 »
Може същата да не посещава занималнята.
Моят хубостник в понеделник беше онлайн, защото в петък негов съученик дал положителна проба, ама във вторник им направиха тест с плюнка и всички го издържаха с шестица. За карантина въобще не става дума. 

3
В сервиза на Малашевци (щото са много хубави) е пълно с китайци и газови БМЦ. Просто старите вместо за брак спасяват положението. Друг в въпросът защо се движат китайци по 285.

4
Явно са го оправили, вече има.

5
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 18.01.2022, 10:19:39 »
Принципно си прав, но в този случай проблемът не е в тези 600 метра, а в липсата на достатъчно място в района за паркиране. Не всеки би пътувал един час с МГТ, за да се добере до лифта.

Ето например аз се качвам на Витоша с 66, но до Зоопарка пътувам с кола, особено когато съм с децата.

6
Благо, всъщност не е точно така.
От Хан Кубрат до гарата са 7 минути, и още толкова до Македония по Ботев - общо 14 минути.
Според настоящето разписание на тм 7, от гарата до Македония през Св. Неделя са 14 минути.
Ако 7 и 17 почиват на Борово, то синхронът е почти идеален.

Иначе навсякъде е добре да сгъстят интервалите, но трамвай на 5 мин между гарата и Хан Кубрат е повече от разхищение.

7
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 17.01.2022, 16:46:00 »
В делнични дни повечето слизащи от 66 на Морени тръгват към пътеката за Голи връх, а не към Алеко.
Иначе дори вчера при зимни условия горе на всеки курс на 66 имаше закачени велосипеди за автобусите.

8
2506 е все толкова катастрофирал, колкото беше и преди няколко месеца.

9
Китайско-белоруски, направо ще иляди...  :D

10
Разни / Re: Поздрави
« on: 14.01.2022, 19:36:06 »
Честита годишнина на трамвайния транспорт в София!

11
Аз знам, че рекордът за София-Бургас е през 70-те с ел. локомотив Шкода, за 4:45ч. Не съм сигурен дали през Карлово или през Пловдив. Но с парните локомотиви е имало участъци, които са се взимали по-бързо, отколкото сега.

През Карлово, коментирано е това. Общо взето е било с много "ако" и погазване на нормите за безопасност. Аналогично на пускането на Слънчев бряг със скорост над 130.

13
Хигер да, аз първосигнално за тухлите се сетих.

14
Те не са по линия на ЕС.  БМЦтата също.
Иначе няма никакъв проблем какъв е производителя, стига процедурата и изискванията да са спазени.

15
Явно на някой му е светнало че с 13 трамвая трудно се покриват 16 коли, още повече като няколко стоят на плаца за части.

16
Доколкото ми е известно всички 2** са с хоризонтален двигател.

17
27 в момента взима разстоянието от Илиянци до Пета градска за 13 минути.
Ако за същото време го взима и 12, то оправданието за бавен трамвай отпада.

18
Специално за 3588, тъй като го видях да отива към гарата, го изчаках да се повозя че не се бях качвал на зелен от много време. Салонът му е измит седалките са чисти, не тропа окачването и върви доста добре. По таблото няма липсващи копчета, всички светят, както и таблото. Спокойно можем да кажем че към момента е по-добър от някои Конекто в Дружба. Също така много се радвам че му запазиха оригиналната табела. Много по-добре изглежда от тези на новите.

19
Със сините ламби беше по-як  8)

20
Да, де, ама като няма пари за друго, поне да закърпят положението временно.

Кой е казал че няма пари?

Pages: [1] 2 3 ... 449