Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - snaker

Pages: [1] 2 3 ... 55
1
Други градове / Re: Видин, Монтана
« on: 17.08.2025, 21:51:18 »
Или като цяло - не разчитай на градския транспорт във Видин. Питах, защото няколко пъти съм бил там и в Монтана и не съм виждал никакви автобуси никога.

2
Други градове / Re: Видин, Монтана
« on: 16.08.2025, 22:39:51 »
Някой има ли актуална информация за линиите и разписанията на градските линии във Видин и Монтана?

3
Същото е и с ТБ2 делник сутрин - от Бъкстон тръгва тролейбус в 9:40, 9:50, 10:05, 10:10, 10:24, 10:30, 10:40

4
По казуса Опълченска/ Цар Симеон - при положение, че няма отделлна фаза на Опълченска към Симеон, кому е нужна лента изцяло за ляв завой??? Да я правят за направо и наляво и проблема се решава.

5
Мисля, че е добра идея през приложението на ЦГМ да се въведе възможност за 30 минутно паркиране, а защо досега не е направено... Все си мисля, че не е невъзможно, явно липсва желание.

6
Струва ми се доста глупаво да се иска еднакво увеличение за всички в сектора - не е нормално шофьорът, който обира целия негатив от трафик и пътници и е най-натоварен, да получи същото увеличение като чистачката, която замита халето, когато не реди клюки с останалите или някой в сервиза, който е от тия дето седят винаги по петима и гледат един как работи - който е работил в системата на МГТ със сигурност е виждал примерите - те са във всички поделения на градския.

7
А всъщност преди много години нямаше ли криви със стрелки от Западен парк към Красна поляна на кръстовището Стамболийски/Величков? Имам някакъв много смътен спомен за такива - съответно ако тогава  е можело да има, какво пречи и сега да се направят???

8
Честито на ползващите 63 в делник - след 8 сутринта целодневно ще е на час по целия маршрут. Това е абсолютно безумие, все пак линията се ползва от немалко хора от Бояна, Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади за работа делник, после как да не ходиш с колата...

9
По непотвърдена информация в тролейбусен гараж Искър, а вероятно и не само там, са в процес на назначаване на шофьори от Таджикистан или Узбекистан (не запомних коя от двете държави). Ще им бъде подсигурена квартира от дружеството в район Кремиковци, от където ще имат и подсигурен служебен превоз. Това по повод огромната липса на водачи и постоянно открити коли. Дали е вярно, ще разберем съвсем скоро. Ако някой има сигурна информация по темата, нека сподели.

10
Само че реално пропуската нещо много важно - за излзиатащите полети има изискване да си 2 часа преди полета там - това означава, че дори първия полет да е в 6 сутринта, трябва да си там в 4 или да тръгнеш от вас около 3:00-3:30. Пристигащите пък да речем, че са в 00:00 последно - докато минеш паспортен конктрол и си изчакаш багажа (който ми се е случвало да чакам и час и половина на нашето летище специално - Т2) и преспокойно си става 1:00-1:30 и реално без нужда от транспорт до летище остава само диапазона 1:30 - 3:00. Лятото има страшно много чартъри, пролет и есен също - Тунис, Турция, Египет, Гърция и т.н., които обикновено излитат доста рано и кацат късно. Определено ако има автобус, би се ползвал - поне от тези, които са в посоката му. И такситата могат да са спокойни - винаги ще има и за тях хора, защото евентуалния автобус не може да е за навсякъде, а и не на всеки му се мъкнат куфари след полет.

11
Определено това с ТБ3 беше някакъв окаян опит да се натъпчат хората в нея и да се дадат някакви измислени връзки, които никой не е търсил (или поне не в голяма степен). Определено с редовен ТБ1 беше много по-добре за Левски и протежението на Владимир Вазов. Тази връзка, която дава ТБ 3, преспокойно може да се прави от подсилен ТБ1 на 5-6-7 минути с прекачване на СУ на 4/11. 8-цата я засичам всеки ден сутрин към 9-10 и вечер към 18:30 на Гешов и България - има достатъчно хора винаги и в двете посоки - особено вечерта, дори сега, когато се припокрива по-силно с ТБ7.

12
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 26.10.2024, 23:58:22 »
Зависи - ние когато търсихме, искахме точно Павлово/ Бъкстон, което реално е едно и също като квартал, но почти нямаше предлагане на това, което ние търсихме. Заглеждахме и Гърдова глава, като локация на пръв поглед е супер - близо до планината, до тм5, сравнително зелено и спокойно е, но след като отидохме веднъж на оглед, се оказа, че това наистина това е вилна зона - уличките са тесни, без тротоари, с много завои и най-важното изходите от квартала са силно ограничени и като брой и като посока на излизане. Лично аз доста подценявах Манастирски ливади като цяло, но в крайна сметка купихме точно там и се оказа, че Манастирски Запад в частта която е до бул. Бъкстон изобщо не е зле, но най-добре е да се разходиш и да видиш къде ти допада чисто като усещане, а и като транспортни връзки, магазини и т.н.

13
Наистина не разбирам защо не ползват входа на Практикер. Има много подобни примери на различни обекти с общ вход - в момента се сещам за Практикер и Хит на Панчо Владигеров между Люлин и Обеля. Достатъчно спънаха движението съв светофара при болница Надежда, а сега допълнително и с този. И не е само за трамвая проблема, а за цялото движение, тъй като направиха лявата лента на булеварда в посока Овча купел и за напрво и за наляво към Практикер, предполагам и на новия светофар ще е така.

14
По-рано днес, около 18:15-18:20 3 броя автобуси 74 един след друг на сп. Пиротска посока Гоце Делчев. А задъстването по Ботев беше плътно от Сливница до Т. Александров. Никой не си направи труда да коригира фазите по Ботев, докато трае ремонта на Опълченска и целия трафик е пренасочен от там.

15
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 13.09.2024, 23:28:01 »
Вчера около 18:30 преди кръстовището на Ботев с Тодор Александров 3415 беше останал на изолатор и видях, че ватмана сваля няколко пъти пантографа, явно нещо се опитваше да задейства, не знам. След неуспешните опити водачката излезе от трамвая и отиде до задния - Песа - мислех че ще се закачат, за да избута закъсалия малко напред, но жената извика колегата си, който се качи в кабината на Инекона и започна нещо да натиска. Не знам дали са успели да изкарат трамвая от изолатора, защото бях с колата и светна зелелно - та въпроса ми е Инеконите имат ли някакъв резервен акумулатор или друг способ за прдидвижване без ток?

16
Не е единствения - миналата седмица се возих на 1662 или 1664 беше, не съм сигурен, по ТБ2 сутринта и също пътниците си натискаха бутоните за отваряне на вратите.

17
В никакъв случай не оправдавам поведението на водача към детето, аз самия имам дете, но има такива пишлемета, дето си мислят, че са центъра на Вселената и всичко им е позволено. Обикновено са притежатели и на цветущ речник, та не бих се очудил, ако наистина шофьора е бил провокиран, за да се стигне до видеото.

18
Специално за днешните Манастирски ливади Запад в горната част между колелото на ТБ 2, Родопски извор, ул. Българска легия и бул. Бъкстон е имало и все още има в изобилие стари къщи на поне 40 години.

19
Доста интересна тема, досега не я бях зачитал. Прави ми впечатление, че зоната, която в момента се води Манастирски ливади Запад, поне до 90-те години стои без това име. Някой има ли идея към кой квартал е спадал района до днешното му наименование, тъй като виждам, че Манастирски ливади се е водил само района около ул. Луи Айер?

20
Днес минах покрай спиращия на Баня Мадара 1667 и определно се чува доста шумно, вероятно от дифернциала. Не бих казал, че е дразнещо, но не е обичайния звук със сигурност.

Pages: [1] 2 3 ... 55