1
За системата като цяло / Re: Нощен транспорт
« on: Today at 12:12:02 »Не давайте идеи, че сега Марио и Хосе Игнасио ще вземат да купят съчленени втора ръка със завиващ заден мост.А защо не двуетажници по 72?

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Не давайте идеи, че сега Марио и Хосе Игнасио ще вземат да купят съчленени втора ръка със завиващ заден мост.А защо не двуетажници по 72?
А на едно видео от депото преди няколко дни ми се стори, че този от Рим вече не е облепен. Ще бъде ли 1704?1704 е съчлененият, този би бил 1705…
Изложбата „Картите на София“ показва развитието на столицата в 60 панаА тук можете да разгледате и страницата с допълнителна информация към всяко пано.
Развитието на София през годините, показано в 60 пана, ще бъде представено в изложбата „Картите на София“. Тя ще бъде отрита на 7 май на Моста на влюбените“ в София до НДК и ще продължи до 20-и, съобщават от Столична община.
„Картите на София“ проследяват как са се оформяли кварталите, как се е развивала инфраструктурата, транспортната мрежа, зелените площи, ВиК мрежата – не просто планове и чертежи, а живата история на града, отбелязват от екипа.
„Изложбата достига и до най-съвременните концепции за управление на града, базирани на цифров двойник и пространства за данни. Те слагат фокус върху градските данни при създаване на политики за развитие на градската среда и улесняват иновациите“, казват организаторите.
Те уточняват, че изложбата включва визуализации и карти от: ОП „Софияплан“, „ГИС-София“ ЕООД, Софийски университет „Св. Климент Охридски“ – Институт GATE, Боян Юруков, НПО „Данни за добро”, Фондация „EдноДърво“, „Софийска вода“, част от Веолия, предоставени на направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“, Столична община.
Не е баш така. Не може в една обществена поръчка да залагаш такива детайли, незаконно е и в последствие пада в съда. Всеки участник сам решава с кой модел да участва. Отделно от това при всеки производител има еволюция на модела и в две различни години на един и същ модел понякога има съществени разлики.Въпреки че бяха пуснали фейслифта, нашите Песи са си все със стария дизайн... Не е незаконно да изиксваш един и същ размер електронни табели, или всички врати да се отварят планетарно... Ако имахме стандарт за тапицерията на седалките, можеше да изискваме при всички видове превозни средства да са еднакви...
Мен това, че са боядисали 1127 в бяло ме навежда на мисълта, че смятат да го оставят да се движи повече от другите, които най-вероятно ще ги бракуват. Не само защото иначе няма да се хабят да го пребоядисват, а и защото оранжевото е цветът на по-старите автобуси в София като Бмц Белде 220, Мерцедесите, Старите манове... Докато в бяло са новите бмц-та, новите манове...Оранжевото е наследство от 305-иците и делението след това беше оранжеви - дизели и бели - метанови.
Опа, сега ще го оправя.Поработи и върху пропорциите!
Много благодаря!
Ако качения рендер на автогара Юг е верен значи трамвайното трасе се отделя от новото трасе на бул Климент Охридски някъде преди автогарата. Интересно ми дали включването в околовръстното ще е пак на кръговото на Икеа. Защото там няма широчина за по-голям булевард
Мястото ще е автогара, не автостанция. Пасарелки са нужни най-вече за достъп между двете страни на СОП, защото "гениите" възлагали, проектирали и изграждали СОП са си мислели, че е ОК за 6,4 km да може да се пресече пешеходно единствено на 4+1 места - бул. България, Черни връх, Симеоновско, Бистришко шосе и с някои условности по Св. Кл. Охридски - нов. Както виждате, Около хъба все пак има възможност за 2 пресичания в близост и пасарелка не е чак толкова нужна точно там... Като гледахме работно ПУП-а се постави задача да се проучи възможност за пробиване на армонасипа на Св. Кл. Охридски - нов, защото територията западно от това съоръжения няма удобен подход нито към мола, нито към бъдещия хъб... Рисковете да се строи на инженеринг и изпълнителят да диктува условията, както му е най-лесно и евтино, а не според реалните нужди на плащащия целия масраф...Сигурно имат визия за пасарелки, за предполагаемите места. Те ще служат за лесно преминаване над Околовръстното.Не че нещо, ама ти забелязал ли си колко е разстоянието от Околовръстното до Витоша? Като как пасарелки над Околовръстното ще подобрят достъпа до планината. Къде ще отиват преминаващите - от транспортния хъб до Икеа и мола? Освен ако няма конкретна сделка с Икеа на паркинга и да спира електробусна линия към Витоша или да преместят лифта до паркинга
Сигурно имат визия за пасарелки, за предполагаемите места. Те ще служат за лесно преминаване над Околовръстното.Метрото по своя замисъл не е глупост - глупост е когато трепеш връбчета с базука. Говорим за милиарди инвестиции в изграждане, с космически цени за поддръжка и експлоатация после. Скоро метрото ще вози на 30+ лв./km, а се задава и необходимост от основни ремонти на най-старите участъци... Някъде беше писал, че има осигурени пари. За какво ги има? За изграждане ли? Това метро #Кой ще обслужва? Най-удобният и качествен транспорт ли е, като и сега има участъци, където то не е пълноценно, не е по-бързо, не е по-удобно.... ????
Вече сме обсъждали метрото, някои го наричат глупост. Пък метростанцията в Модерно предградие, насред нищото, е по-смислена. Трамвай по ул.Връх Манчо перфектно ще се справи с бъдещата жп спирка.
4107 сега дърпа 4080 към депо Искър.4080 не е ли в състояние да се движи сам или всичките от завода винаги ги теглят?
ПУП-ът е изготвен 2023-2024 г. и е през общински терени! Сервитутите са вид ограничение върху вещните права, така че не се безпокой за собствениците на Икеа и мола... А ако дадат над милиард за метро до там, и то само за изграждането, без последващите разходи за екплоатация и поддръжка - ще са многократно овъзмездени до 10-то коляно...Направо stadtbahn да визуализират. То се знае, че ще бъдат най-много Песи. Обикновен трамвай да обслужва цял един хъб...
Пасарелки може и да има. Според "Дарик радио", Терзиев обмисля построяването на редица такива над Околовръстното и на такива места че да се улесни достъпът до Витоша.
Как тези пасарелки ще улеснят достъпа до Витоша така и не ми стана ясно докато я гледах тази "Визия...", като нагоре са частни имоти.
Това трасе се върти от мисля вече 20 години и както и с другите подобни нищо не се случва, удължаването на лифта и то е оттогава. Всичко това са все идеи които не са актуални вече, от другата страна на Околовръстното вече се застрои толкова плътно, че трамвай ако ще се прави трябва да се прехвърля от другата страна, а не да приключва в нищото до този хъб.