1
Разни / Re: Регистрационни номера на МПС
« on: 21.08.2024, 15:06:58 »
Без изненади, Пловдив продължава с РВ **** КЕ.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Не пазеха ли част от серия за квадратните номера!? Вече съм позабравил…До 2014г. в София имаше отделни серии за квадратни табели, от тогава насам във всяка серия има интервали за квадратни номера.
Не знам къде.Варна, снимката е пускана няколко пъти.
СВ.Сериите от СВ излизат подред, РК вървеше между 12.2019 и 01. 2020; ХН между 08.2023 и 09.2023; ХТ между 12.2023 и 01.2024.
Софийските серии поредни ли са?За сериите от кой от трите софийски кода става въпрос?
РК, ХН, ХТ от кога са?
Три електрически автобуса ще обслужват новата автобусна линия №100 във Велико Търново, която ще започне да функционира от утре (4 юли), съобщиха от общинския пресцентър. Линията свързва изградените два буферни паркинга с централната и старата градска част, музейните и културни обекти и основни туристически забележителности.
Електрическите автобуси ще се движат по следния маршрут: Буферен паркинг „Сержантско училище“ – спирка „Беляковско шосе“ – булевард „България“ – спирка „Съдебна палата“ – спирка „Община/Музикално-драматичен театър "Константин Кисимов“ – улица „Независимост“ – улица „Стефан Стамболов“ – площад „Цар Асен I” пред крепостта Царевец – квартал „Асенов“ (спирка „Църква „Св. св. Петър и Павел“) - улица „Св. Климент Охридски“ – Буферен паркинг „Френхисар“ и обратно, поясняват от Община Велико Търново.
От Буферен паркинг „Сержантско училище“ електробусите ще се движат от 9:00 до 18:20 ч. включително, през 20 минути. Обратно – от Буферен паркинг „Френхисар“ линията е с разписание от 9:30 до 18:30 ч. включително, през 20 минути. Разписанието е валидно през работни, почивни и празнични дни, а билетът за еднократно пътуване е 1,50 лева, колкото и за останалите линии от транспортната схема. С пускането на буферните паркинги се въвеждат комбинирани билети на преференциални цени, които важат и за паркиране, и за пътуване с електробусите, посочиха от Община Велико Търново.
БТА припомня, че електрическите автобуси са закупени чрез обществена поръчка по проекта за интегриран градски транспорт, а оператор е Общинско дружество „Организация на движението, паркинги и гаражи“. Те бяха представени във Велико Търново през декември 2023 г. Капацитетът на електробусите е 60 души (общо стоящи и седящи), а техническите спецификации гарантират пробег с едно зареждане от минимум 250 километра в условията на трафик. Със закупуването на електрическите автобуси кметството цели да се намалят емисиите вредни газове в атмосферата, което ще помогне и за подобряване на качеството на въздуха в града.
Сегашните тролейбуси са на 10 години, със сигурност ще се движат поне още 7-8, така че не виждам скоро някой да реши да закрива тролейбусния транспорт в близко време. Не ми е много ясно и защо трябва да се възстановява ККМ по бул. Република, при условие, че е преценено още в средата на 90 - те, че съществуването й е нерентабилно.Не е изключена и вероятността тролеите впоследствие да бъдат премахнати и заменени с електробуси, но да не забравяме, че е Варна, не Европа.
Иначе не е лошо да има съчленени тролеи, тъй като солотата са тесни и като са пълни(често) е доста некомфортно.
За съжаление, според мен има доста индикации, че ще разкарат тролеите във Варна в близките години и поетапно ще ги заменят с електробуси.
Линия 86 можеше да я възстановят - не го направиха.
Можеше да купят съчленени тролейбуси - не го направиха. Верно е и, че пътникопотока не е толкова силен, колкото преди.
Всичко това е противоположно на ефективността на линиите.
Могат да оправят ККМ между Сливница и Варненчик покрай Радиозавода както едно време.
Могат да доизградят ККМ по Цар Освободител или да я продължат по Приморски до ЖП Гара и Кронщад.
Могат да увеличат броят линии и коли....
..., но не искат!
И вероятно този транспорт във Варна, за съжаление, ще потъне в небитието.
Хасковски номер преиздаден с шрифт, който наистина май е турски. Х5 - цата по - нагоре е с немски шрифт. И както бяхме коментирали по - нагоре - подобни номера са много разпространени в Украйна - ето един В **** ТЕ, който е издаден преди около два месеца, но вече е с украински шрифт.Това Х5 с десен волан е с някакъв много странен, приличащ на немски шрифт номер. BG лентата също е с различен шрифт, а на предния номер е прилично обелена.Подобен автомобил забелязах и на друго място, някой знае ли какви са тези номера, прилича ми малко на турски шрифт?
Номерът няма валиден периодичен технически преглед, но има валидна застраховка и винетка от 9лв.
Моят номер е СА 9282 МТ от юни 2008. Наскоро проверих дали някой от близките номера е все още в движение и май всичките, които проверих бяха прекратени. Даже и от автомобила, който го носи - Фиат Мареа не останаха много в движение. Самата комбинация ми харесва, но по-скоро бих се уредил ако имам възможност с нов номер със същите цифри, от колкото да си прехвърлям стария.Малко ще навлезем в офтопик, но да - Фиат Брава/Браво/Мареа бяха много масов "нов внос" в периода 2006-2009, а сега са почти напълно изчезнали(в cars.bg има общо 28 обяви за продажба на такива), същото се отнася и за друг "хит" от същите години - Вектра Б.
И са сложили български стикер (око за око) за по-достоверно? Няма град с областен код СВ в Украйна.Чернигов е с код СВ. Иначе в случая с CLK- то със сигурност става въпрос за български номер преиздаден с украински шрифт. Преди години имаше бум на такива номера, като имаше случаи(дори снимани в Platesmania), когато такива преправяни български номера биват прехвърляни и на други коли в Украйна.