Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - eco_power

Pages: [1] 2 3 ... 19
1
Няма друга такава гад като Контрера. Най-лицемерното и долнопробно създание, което е населявало общинския съвет някога. На фона на него герберите са направо теменужки ...

2
Влак на ТБД също е дерайлирал днес в района на Батановци. Не знам каква е причината.
Залагам на "НКЖИ"

3
Обяснението е много просто. На ПП-ДБ не им дреме за София. Те са фокусирани само и единствено върху съдебната реформа и спирането на избора на Сарафов за Главен прокурор. Няма представяне на идеи, а за обществени обсъждания въобще и дума не става! За транспорта работят единствено СС, но те като си навият нещо на пръста и не слушат никакви външни мнения. Липсата на мнозинство е просто оправдание!
Явно не следиш достатъчно в дълбочина ситуацията. Хората на ДБ са едни от най-активните общински съветници изобщо по всички теми. Дори от СС правят редовни съвместни пресконференции именнно с ДБ - иначе за ПП си прав.

Защо ли до сега не съм чул в интервю по обществена медия Генерал Атанасов или Божидар Божанов да коментират ситуацията в София и по конкретно в СОС? Сякаш кмета Терзиев не е от тяхната коалиция!
По тази логика трябва да очакваме Боко, Копейкин и Слави също да коментират ситуацията. Аз говоря за отделни общински съветници от ДБ, които са по-активни от цели групи, на които дори имената не знаем и това може да се провери по годишната статистика, която поне досега се оповестяваше (кой каква активност има и в кои области).   

4
[4. Това не го разбрах, нали има кондуктори, те с какво се занимават? Не могат ли да броят пътниците, след като 90% от времето не вършат нищо?
Кондуктурите са инструктирани да не валидират/таксуват пътниците и това го знам от човек, който работи редовно на нощните линии, макар че преди беше по-често контрольор. Та има "послание" към кондуктурите да не се престарават. Аз редовно се разправям с такива, които от 40-50 души в автобуса са чекирали само няколко и то защото те сами са им подали карта. Повечето стоят и пазят завет на шофьора.

5
Обяснението е много просто. На ПП-ДБ не им дреме за София. Те са фокусирани само и единствено върху съдебната реформа и спирането на избора на Сарафов за Главен прокурор. Няма представяне на идеи, а за обществени обсъждания въобще и дума не става! За транспорта работят единствено СС, но те като си навият нещо на пръста и не слушат никакви външни мнения. Липсата на мнозинство е просто оправдание!
Явно не следиш достатъчно в дълбочина ситуацията. Хората на ДБ са едни от най-активните общински съветници изобщо по всички теми. Дори от СС правят редовни съвместни пресконференции именнно с ДБ - иначе за ПП си прав.

6
Пак ще го спомена, с риск да бъда оплют.
При такъв недостиг на хора за дневния транспорт е грехота да искате и нощен. В момента практиката е водачи от дневната смяна да доработват още 5 часа на нощна линия, което води до смени от порядъка на 11-12 и повече часове ,което е убийствено.
Проблемът, който описваш се свежда до хроничната неадекватност на ръководителите на транспортните оператори. Нощен труд полагат страшно много хора по цял свят и няма нищо толкова необикновено или лошо в него, ако разбира се работодателят не е идиот, а в случая той е. Не знам защо ти вади очите една отдавна закъсняла социална придобивка, която се налага все повече и води до подобряване условията на живот в града, а не те дразнят електро-цвъчките с по 1 човек в тях, които хабят огромен човешки ресурс всеки ден.

7
Вече дори не се ядосвам на провалените поръчки. Особено след като започна да се прояснява схемата за бъдещето на новия (а и на част от стария) подвижен състав. Както се казва, Шиши вече си е вързал лигавника и чака с вилица и нож в другия край на масата.

8
Някой разполага ли с линк към пълното видео от удара при Верила? Във всички медии е орязано точно на най-интересното. Вкъщи ме упрекнаха, че не било хуманно, обаче да си призная честно ... това ми е едно от малкото останали радости напоследък - да гледам как идиоти си го получават. Понеже нямаме читава съдебна система и правова държава, та поне локомотивите единствени си въздават правосъдие - каквото и на когото му се полага.

9
За тази година повече от половината ми полети (някъде около 7-8) са били във времето, в което няма традски транспорт до летището. Особено голям проблемът е за ранните от София,  както каза и snaker. Такива панаири стават на летището сутрин от коли и таксита, че си нямате представа. Определено би се ползвала нощна линия до летището. Да не говорим, че интервалът от 60 мин е твърде голям - спокойно за един бъдещ Н5 и задължително за Н2 (който обслужва и гарата) трябва да са на поне 40, а защо не и на 30 мин. Постоянно ползвам Н2 и не е имало случай, в който да няма поне 10 човека вътре, а най-често са над 20. И не говоря само за през уикендите. 

10
Госпожата най-добре да остави 111 и да си купи кола, защото като гледам и по-зле ще става. Общинският превозвач е в перманентно състояние аха-да колабира. Закърпиха положението и беше добре към 2019-2020, но после пак започна агонията.
И все повече затъват нещата и откъм липса на персонал, и откъм техника. Мерки не виждам да се взимат кой знае какви. След време ще опре ножът до кокала и ще започне концесиониране на линии и/или приватизация.
Разбира се не без съдействието на другарката Фандъкова, която направи "революционното" нововъведение, наречено "вътрешноквартален" транспорт и изпрати един куп шофьори да карат електро-въшки, които дори не влизат качествено в кварталите. Та вместо да возят 100 човека в нормален автобус, тези шьофьори возят по 4-5 (с малки изключения).

11
И какъв модел предлага Алстом, те бяха хората на Пеевски нали или Песа, че почнах да ги обърквам вече.
Доколкото знам на никой не са за сега.
Говори се, че Черепа имал участие в този консорциум.

12
В подкрепа на твърдението ми, че ГЕРБ продължават да управляват София.


Градският транспорт в София дава 2.5 млн. лева комисиона за доставка на газ

https://www.mediapool.bg/gradskiyat-transport-v-sofiya-dava-25-mln-leva-komisiona-za-dostavka-na-gaz-news365456.html

13
На тези от ГРОБ вече взе да им личи шизофренията ... да предлагаш промени в проект, който е в ход, и който е одобрен от твоята политическа сила в предишния си собствен мандат, заложен по твоите условия и с предварително уговорени изпълнители, само защото си се загрижил видиш ли за хората ... Ха сефте. А когато са го предлагали и приемали, явно не ги е било грижа.

14
Миналият понеделник се наложи да отскоча до Румъния и на отиване на границата (Видин - Калафат) засякох това. Беше само 1, но едва ли е за Крайова, а по-скоро пътува за друга дестинация. Съжалявам за лошото качество на снимките - направих ги в движение.

15
Лудото Кате влиза в действие...
Само като го каза и моментално ми изкочи спомена за нея как дирижираше предишните протести ...

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 04.10.2024, 23:56:28 »
Герберастите са в активна предизборна кампания... Та не трябва да се учудваме на поредицата новини за запори на сметки на предприятия, макар и собственост на общината, са самостоятелни търговски дружества с бордове съставени от герберасти и други калинки, а решенията за управлението им в СОС се гласуват от герберасти и техните метастази... ;)
От 14 години не симпатизирам на партия ГРОБ, но като гледам какво излъчихте вие умнокрасивите почвам да се намразвам. Такава амеба за кмет София не е имала, дори Янчулев включвам в тази класация.
Ти за "тъпогрозен" ли се възприемаш? Какви са тези епитети тук? И не че защитавам сегашния кмет, но е въпрос на елементарна култура и чувство за обективност да му се даде поне 1 година толеранс. Особено като се има предвид какво е наследил от предишния кмет (ако този е "амеба", не знам тя каква е - вероятно зелена еуглена).

17
За съжаление условията са такива, но тази мастия ще се сети ли за тези проблеми след изборите? Кандидатира ли се пак за парламент или ще си сторнира от дейността в СОС?

Искам да попитам последните 15-20, че даже 30 години, какво се направи за състоянието на депата и гаражите? С какво са заети толкова синдикатите в транспорта на бкп и проксито им - герб?
Точно тази същата няма право да хвърля камъни по който и да било от управляващите, защото именно благодарение на нейния глас (реално с 1 глас мина всичко) се назначиха цял отбор проксита на предишните управляващи точно в тези дружества. Всичко е поза на човек, който обаче се е спазарил където и с когото трябва. И типично като един доказал се популист, не навлиза в дълбочината, а прескача от тема на тема. А колко по-различно щеше да е демонстрира, че освен че разкрива и разбира проблемите, и активно съдейства същите да се решат. Това дори можеше да ѝ донесе сериозни ползи при следващите избори. Но един комунист не знае как да действа позитивно, а само се търси негативизъм, мъст и да плашим хората.

18
Тепърва ще има да им сработват ...  :P

19
Само 4 вагона ли им се откъснаха за София-Варна? И те пак не минават през северна България. :eek: :help: КОГА СЕВЕРНА??? След като за Бургас вече пътуват 3 влака по 5 вагона.
Другите от 76-те да къде ги пазят, за Дупница ли или за "Етрополе"? :angry:
Чайката пак е с 3 вагона, само че от немските. Дори първокласния са махнали. Аз пък се чудя кога ще нормализират съставите да са от поне 5 вагона минимум. Някой ще каже, че не се пълнят, но само така няма да чуваме вече за правостоящи. Само че в БДЖ акъл нямат за 5 стотинки и пак ще повторят грешката от прехода, а именно като пристигне алтернагивен подвижен състав (нарочно не казвам нов) и автоматично спираме подръжката на това, което сме имали до момента.

20
Всъщност 6, 84 и 184 спират. Пропускат я само 1, 3 и 5. Бях в 1-цата на сп. Държавна печатница и шофьорът избоботи нещо по микрофона, като не му се разбра и буква. Всички почнаха да се питат "Ко рече" и никой не схвана, докато не минахме покрай оградения участък. Логика наистина няма, освен ако са решили, че стават твърде много линиите, които ще се отбиват и се получава леко сгъчкване в локалното на моменти.

Pages: [1] 2 3 ... 19