Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 665
1
Толкова им е капацитетът на Земляне. Дано поне ходовата част и двигателят да са в добро състояние. Така или иначе, до 5 години вероятно ще са брак тия автобуси.

2
Според мен проблемът там е, че в посока Булбанк има ненужно дълга лента за десен завой с отделна фаза, която се ползва от макс. 5 коли на час. Това принуждава останалите коли, които са за направо, да се бутат в лявата лента, чието разклонение към Стамболийски е много късо. Също така би могло да се махне левият завой от Мария-Луиза към пл. Независимост, това ще спести една фаза от светофара.

3
Ами нали за тази цел - комуникацията между ръководител движение и стрелочника навремето имаше радиовръзка, а сега подобни неща липсват. Ако това е развитие на структурата на НКЖИ здраве му кажи.
Да, то все едно няма мобилни телефони... Това си е чиста немарливост и некадърност.

4
Да няма леви завои от основен градски ринг малко го обезсмисля в ролята му на ринг и го доближава до понятието "градска магистрала", която уж всички се борят да не и се лепне като нарицателно на Опълченска. Но пък наличието на мантинели вместо например розови храсти или някаква друга зеленина също пасва повече на магистрала, вместо на улица в центъра на голям град.
Не става въпрос изобщо да няма леви завои, а конкретно на това кръстовище да се премахне левият завой. Преди това има на Тодор Александров, и после на Сливница.

5
По принцип можеше изобщо да няма разрешен ляв завой, тъй като може да се направи с три десни, но сигурно местните щяха да мрънкат още повече...

6
Преди 2 седмици бях в Любляна, там имат 30 такива Ман-а, само че по-луксозна версия. Автобусите са на 9 години и са в перфектно състояние. Така че оправданията колко бил скапан моделът, всъщност доказват нашата некадърност и неспособност да ги поддържаме изправни.
Ето и видео, което не е мое, вижда се интериорът и колко е тих двигателят:

7
Лозенец е голям квартал, по принцип "Плувен комплекс Спартак" е по-точно като локация.

8
По-удобна - да. Но ще се чака.
Няма да се чака много, но пак зависи как ще направят разписанията. Но и в момента се случва да има изчакване 2-3 минути на МС Сливница, когато се сменят машинистите.

9
Може би щеше да има протести и затова не са казали ясно, че няма да има повече директни влакове през Обеля. Ако има добър синхрон, не мисля, че прекачването ще е проблем.

10
Като човек, живял дълги години на бул. Александър Малинов, мога да кажа, че е все тая дали булевардът ще е 2 или 3 ленти. И дори да има 20-30 метра отстояние, пак се чува трафикът денонощно. Така че, ако човек иска жилище на по-спокойно място, просто не си купува апартамент на главен булевард. Затова възприемам протестите на хората от Опълченска като едно мрънкане. От години се знае, че Опълченска ще се разширява до 2х3 ленти. И да беше останала 2х2, това по никакъв начин нямаше да намали шума, даже напротив. Като има по-малка пропускливост, повече коли стоят в задръстването и им задимяват и запрашват апартаментите...

11
Можеше иначе 8-тм да го удължат до МС Обеля, ама явно няма шофьори.

12
Последно като се возих на такъв 63 серия за Видин, климатикът се усещаше, само когато бяхме спрели на гара. Отделно въздухът идваше откъм пода и се вдигаше прах.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 14.07.2025, 01:00:08 »
Е сега, като вече не минават по разбития Стамболийски, би трябвало да не аварират толкова много.

14
И по-добре, че тия таралясници едва ли щяха да изкарат дълго. Несериозна работа...

15
Интересно е че има и бая празен пробег до кръговото, към 700 метра са на всеки курс.  :rolleyes:
Нищо не е. В момента 8-тм прави по 9 км празен пробег в посока.

16
Едно е необходимост, друго е правно основание. Тъй като липсва ГПОД, разширяването е необосновано и вероятно незаконно. Не може без него да се решава разширяване на улица и да се изпълнява по остарял проект.
То по твоята логика и цялото разширение на бул. Тодор Каблешков и Филип Кутев е незаконно. Интересно защо там никой не мрънка, че е изтекъл ГПОД?
А разширението на Опълченска е заложено във всички документи на ОУП.

17
Може би е свързано със заработката на шофьорите, като гледам, е точно 9 часа. Поне има късни 63 и 66 като алтернатива.

18
Иначе тази промяна е толкова временна, колкото спирането на тм 2 през 2004г. заради строежа на метрото.
Какво ще се случва на сегашното обръщало, да не са почнали строеж на някоя жилищна кооперация?
Да, ще строят блок, отдавна се знае. Някъде гледах снимки на това уширение на ул. Александър Танев, което ще се ползва за почивка. Явно не е достатъчно да събере и 76, и 213.

19
Малко тъпо, че ще бъдат различни крайните спирки за 76 и 213. Иначе тази промяна е толкова временна, колкото спирането на тм 2 през 2004г. заради строежа на метрото. Дано намерят пари и желание да отчуждят другите обръщала, които са реституирани.

20
На Гурко.

Pages: [1] 2 3 ... 665