Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: 1 ... 661 662 [663] 664 665
13241
Според мен докато не купи някой завода, не могат да бъдат конкуренция на каквото и да е било.Виж дори новите икаруси(които аз иначе мразя!) колко по-добри са от чавдарките и кентите, а разликата между конекто и кента е във светлинни години!!!

13242
Ха! Тия рисунки ме кефят максимално ))

13243
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 09.04.2006, 16:11:06 »
Не мога да разбера защо никой от общината не поддържа сайта за софийското метро!Можеха да качат там новите снимки.
Има и един неофициален, но той не е обновяван от 2003г.Дано някой се сети да направи сайт за метрото, аз нямам техническата възможност(засега)

13244
Не е късно да направят станциите в Люлин по-достъпни!

13245
Quote from: Repcho
зависи, вози се на 3656 и виж колко безшумно се отварят вратите,при другите автобуси О305Г са отварят със супер съскащ звук, това мисля че е до настройка както и колко бързо да се отварят вратите
Така е, в началото и другите 0305г и хюлиези се отваряха плавно и доста безшумно като 3656,но АП"Дружба" се погрижи това да не бъде така!

13246
Старото обръщало на пазара в Мл.1 е реституирано, има построен търговски комплекс и едва ли ще влезе в употреба
Иначе ул. Кръстьо Раковски не ми се вижда по-тясна от ул.405 покрай Бизнеспарка, спокойно може да мине рейс, аз предложих да е еднопосочно, за да става по-бързо и лесно разминаването.Ул.405  пред магазин 345 е редовно задръстена с паркирали коли(въпреки че има паркинг) и разминаването на два рейса не е лесно, по ул.Кр.Раковски и улАна Ахматова също има паркирали коли,затова по-добре да е еднопосочно!

13247
Така е, аз не знам какво трябва да се случи, за да почнат политиците да работят качествено.Подкрепям напълно инициятивата, въпреки че нямам кола

13248
Аз мисля, че 145СОУ не пречи, в Мл.4 131 СОУ е точно до ул.Филип Аврамов, има един бягащ пешеходец само, а движението е къде-къде по-натоварено.Съвсем спокойно може да бъде пуснат рейс, примерно на интервал от 10 мин. в пиков час и 25мин. в ненатоварено време, може колите по линията да са къси, макар че и съчленени рейсове не биха имали проблем.Лично аз съм почти сигурен, че Мл.1а е бил предвиден и за градски транспорт, защо иначе са построили обръщалото.
Другият, по-добрият според мен вариянт, е 213/214 да минава през Мл.1а, в едната посока по ул.Кръстьо Раковски, а в другата-по ул. Ана Ахматова.Трябва само да се пооправи връзката на Мл.3-Мл.1а(вероятно там ще има кръстовище с новия булевард) и след това при патиланци да свива по стария си маршрут.Така хем Мл.1а ще има по-удобен транспорт, хем хората от Мл.3 няма да бъдат лишени от този рейс.
Колкото до другите линии:
76 ще трябва да се запази поне до построяването на метрото до Бизнеспарка,ще видим новия маршрут след построяването на новото обръщало!
305- спокойно могат да я закрият, като увеличат колите по 4
306- трябва да обикаля и горната част на Мл.2 и до пазара на Мл.1
Част от селските също ще трябва да ходят до пазара

13249
Идеи / 115-E
« on: 06.04.2006, 15:46:32 »
Е то и а35 и тм15 са експериментални, а нямат Е отзад!

13250
Кофтито е, че има потрошени БМЦта и 0345г!Тия от гараж дружба имат ли мозък?Защо този път оставиха хубавите рейсове на произвола, вместо да пуснат икаруси като Малашевци?

13251
Quote from: borosport
Одобрен е този, който минава под атомния център и до езерото в Дружба(точно по носа ми  ).
Искаш да кажеш ДО атомния център и езерото.Интересно ми е накъде ще върви новото продължение на бул.Андрей Сахаров, след Билата над метрото ли ще бъде или към естакадата в Горубляне и после към бул.Копенхаген?Някой знае ли?

13252
Идеи / 115-E
« on: 01.04.2006, 15:44:06 »
Честито!Вече люлинци не могат да се оплакват от неефективността на метрото(то и сега доста хора се возат с него, чакам момента да дойде до пазара в Мл.1!)

13253
Метрото към летището подмина Горубляне

 Стоян Братоев (вдясно)

 
 

Експертите на общината избраха по-късия и евтин маршрут

Веселина Гарчева, в-к "Сега"

Трасето на метрото към летището ще минава през "Младост", "Цариградско шосе" и "Дружба", но ще подмине Горубляне. Това е становището на втория експертен съвет, който трябваше да избере маршрута на метрото от два възможни варианта.
След дълги дискусии експертите се спряха на по-късия вариант, при който ще има станция при "Метро" и "Интер Експо Център" и паркинг за 2000 места до автокъщите в Горубляне. Той минава и през по-голямата част от "Младост", докато другият вариант е през Горубляне и "Дружба" 2. Вторият вариант е по-дълъг и по-скъп, но беше определен от общинарите като "социален", защото ще обслужва повече хора. По-дългото трасе е с 32 млн. лв. по-скъпо - изграждането му ще струва 304 млн. лв., докато строежът на първия - 272 млн. лв.
"Най-добре е метрото да минава под всеки блок, но по принцип трябва да изберем най-късия възможен маршрут. За хората от "Дружба" 2 може да се удължи съществуващият трамвай, за да има връзка с метростанцията на "Искърско шосе", обясни шефът на столичния "Метрополитен" Стоян Братоев.
От БАН обаче вчера възразиха срещу трасето към летището заради ядрения изследователски център на академията, който е в близост до линията на подземната железница.
Ако СОС одобри новото трасе, ще започнат да се правят проектите и да се търсят пари за строежа. Има възможност за външно финансиране от 25 млн. евро, твърдят съветници. Трасето се обсъжда в комисиите на съвета. Метрото трябва да стигне от "Младост" 1 до летището до 2012 г.
Машината за прокопаване на тунела под жълтите павета ще заработи едва в края на април, въпреки че беше представена официално от кмета Бойко Борисов и японската компания "Тайсей" още в началото на март. Трябва да бъде доставено допълнително оборудване за щита, обясни Братоев. Отсечката от Ларгото до "Драган Цанков" трябва да е готова наесен догодина.
 


Как ви се вижда новината?Едва ли по-рано от лятото на 2008г. ще има метро в Младост!Жалко, дано поне японците да си платят неустойките!

13254
Quote from: Repcho
3656 е номера и от поне месец е титуляр по 76, даже вече е издраскан задния капак
Да, знам, че това е 3656, но нямаше ли да има още един такъв?
Между другото, аз все повече се съмнявам, че 3656 е бил докаран сега от Германия!Вижте му регистрационния номер!Той е доста стар и напълно изтъркан, ако рейсът беше нов, трябваше да му сложат нов регистрационен номер!Вижда ми се по-вероятно рейсът да ни е бил подарен от Земляне или Малашевци !

13255
Някой днае ли кога е пускат втория 0305г след 3656, докаран от Германия?Какъв ще е инв. номер?

13256
Да де

Да де, ама като погледнеш по права линия, едното локално платно го няма(то дали ще има въобще локални платна?)

13257
А дали сегашната отсечка ще бъде премахната след построяването на новата?И не ви ли се струва, че ХИТ е "изял" част от новия булевард, погледнато по права линия?

13258
Някой знае ли какво става с 3675 и 3666?Тия два рейса доста отдавна не съм ги виждал

13259
То сигурно затова днес имаше задръстване по Г.М димитров чак до моста на 4ти км.Лошото е, че бяха блокирани и много тролеи

13260
Архивирани теми / Поздрави
« on: 15.03.2006, 14:48:14 »
Мерси на всички, които са се сетили!Дано наистина да успея поне веднъж да отида на лекции с метрото!

Pages: 1 ... 661 662 [663] 664 665