Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: 1 [2] 3 4 ... 663
21
В същото време днес имаме това на линия:

22
Явно се е уплашил, че може да го съкратят. Понеже Борис Бонев бил казал в някакво интервю, че тези линии са излишен разход. От друга страна, в новия проектобюджет има заложени за закупуване още 7 употребявани двуетажни...

23
2148 с ПТП до МС Западен парк. Снимката е от Забелязано в Люлин (Оригиналът).

24
Без да коментирам конкретно Павлов, който нееднократно съм казвал, че имаше харизмата и твърдостта на презрял пъпеш за дадената позиция, някой от вас знае ли същност какви точно права има зам. кмета по транспорт в СО, по принцип?
Има един бивш зам. кмет по транспорта в този форум, който би могъл да отговори на този въпрос...

25
Да го направят, колко пък да е трудно... По-интересно как са го приели обекта, като тази крива е негодна за ползване.

26
Какъв е Бойко Борисов, че да нарежда на правителството да отпуска пари?!? :help:

27
От първия ден на стачката спря да се показва, не знам дали не е умишлено.

28
Тия синдикати са такива паразити... Съществуват, благодарение на малкото държавни/общински фирми. И с благоволението на ГЕРБ и БСП. Всеки член им дава по 20-30лв на месец, като срещу това получава допълнителен отпуск. В частните фирми рядко има синдикалисти. От 20-годишния ми трудов опит в частния сектор мога да кажа, че, като не те устройват условията, просто напускаш и си намираш нещо по-добро. Преди години колегите ми не бяха доволни от заплащането при работодателя, имахме колективно искане за повишаване на заплатите - директно ни казаха да напускаме, на който не му харесва. При сегашния протест, който видимо е политически, по-рационално би било всички колективно да напуснат СА и СЕ, щом не са доволни от условията. Вижда се, че липсата на наземен транспорт не е кой знае колко фатална за софиянци, всеки намира някаква алтернатива. Лично аз съм против даването на пари на калпак, без реформи в дружествата. Има ненужно много администрация както в ЦГМ, така и в СА и СЕ. По спомен само в гараж Малашевци имаха 7! счетоводителя, от които само трима имаха компютър. Това явно е някакъв остатък от соца, когато е имало хора, които са ходели на работа, само за да пият кафе и да получават заплати. Същевременно базите са в потресаващо състояние, но не мисля, че е толкова от липса на пари, колкото от безхаберно и некомпетентно управление. Да назначат адекватни хора да управляват дружествата и да се приключва с това връзкарство...

29
Не мисля, че на някой в БДЖ-ПП му пука какви вагони/състави на каква категория влак се пускат. Както сега са в състояние да пуснат чамуга на БВ и 44/97 серия на ПВ, така е било и преди 20-25 години, помня добре такива случаи. Нали си върви субсидията, м****** им на пътниците...

30
Ползвах сутринта метрото, беше по-пълно от обикновено. Но е далеч от времената, когато на Константин Величков не можеше да се качиш...

31
Недейте с тоя изцяло частен транспорт. Вижте в Пловдив какво стана…
Аз също имам подозрения, че една от целите на протеста е да се набутат още концесии, и да се облажат едни наши хора...

32
За такива слабо натоварени дестинации най-добре да се купят шинобуси. Сигурно има модели и на батерии, че да не точат нафта от тях.

33
Аз цял ден го отварях, и преди около час започна да ми изписва това съобщение за ВПН-а. А съм цял ден вкъщи и не съм сменял мрежата.

34
Не давайте идеи, че сега Марио и Хосе Игнасио ще вземат да купят съчленени втора ръка със завиващ заден мост.
А защо не двуетажници по 72?  :rolleyes:
Те са по-дълги от обикновен единичен автобус и трудно ще завиват по тесните улички, а и ще обрулят всички кабели и клони в Редута :help: :laugh:

35
И ще трябва пред автобуса да върви паяк, със сигурност ще има паркирали на завоя.

36
ИУМПС ги стикират само и единствено по сигнал. Пускал съм многократно, има частичен ефект - някои си съживяват трошките, други ги предават за скрап. Има две коли пред нашия блок, след последната акция през януари, още си седят със стикерите. Явно пак трябва да пускам сигнал, барем ги вдигнат най-накрая...

37
Какво ще профилактират три дни? Да не са решили да редят още павета по Янко Сакъзов?

38
Да, но пробегът ще е изпълнен. Това е най-важното в случая, а не кой ще се вози.

39
Това да не е бул. Христо Ботев, при ул. Клокотница и градина Алжир?

40
Те знаят руски, той не е толкова неразбираем за българите, както и обратното.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 663