Айде бе, аман от такива "хорица" дето са го обърнали на бащиния и се разпореждат като шефове, правят си каквото си искат и се чустват безнаказани, щото "нали ако ме махнат кой че им работи"... Селяндури, които трябва да бъдат сваляни на земята всеки пък, когато се помислят за единствени и незаменими. И ти даже не си видял за какво става въпрос, ама бързаш да защитиш селянийката, понеже "автобуса е гледан"... Това кой какви проблеми и заеми има не ти дава право се разпореждаш както ти намериш за добре, докато си обикновен работник, дори и при държавната хранилка за некадърници И тези, които защитавате подобни изпълнения, ще ви призова да изброите кои са тези важни неща и проблеми, за които не се коментира, защото само това успявате да измислите всеки път в своя защита...
За пореден път се обеждавам, че в този форум има една сформирана група на комплексирани хора, които освен да злобеят, да се правят на герои като са написали жалби против фолио, тас или стар автобус, друго не могат. Сега като го няма фолиото, какво се промени за ГТ? Абсолютно нищо, просто сега на двама човека ще им пече и парите им ще са отишли на вятъра, заради шепа хора, които нямат никаква друга работа, освен тази с която се хвалят в горните постове. По този начин вие сте вредни за обществото, а не полезни, моля не се бъркайте
Поздравления за мнението. Всяка дума я подкрепям на 100%. Проблемът е, че точно тази сформирана групичка управлява форума. Ако се загледаш във ФБ, в многото групи за градски транспорт, няма да видиш някой(освен представители на групичката) да мрънка срещу фолиа, тасове, светещи кръстове и тем подобни. Но всеки си има право на мнение. От 1605 фолиото изчезна, за да се появи подобно на друг МАН
.
От всичките критики, които се пишат, стигам до извода, че целта е автобусите да нямат титуляри, всеки ден шофори да карат различни, да не си правят самоволни промени, да минават с 50 км през дупките и хич да не им пука, защото утре ще карат друг автобус, да не чистят, като има проблем да пишат автобуса "добър" защото утре ще карат друг. Аналогично положение стана с трамваите Т6А2СФ. махнаха пердетата, сложиха едни щори, откакто са сложени не са махнати нито един път да се почистят, пълни са с прах, голяма част от тях са счупени и са вързани с различни въженца и не се мърдат изобщо. Всеки ватман си носи кърпи, парцали и вестници, които си слага в кабината, по стъкла и като свърши работа част от тях хвърля, други оставя. И почти винаги трамваят се пише добър в края на смяната, или се оставя на канал, но изобщо никой не се интересува дали нещо му е правено, защото на другия ден ще кара друг трамвай. А и Т6А2СФ има в изобилие, така, че винаги ще се намери резервен да бъде сменен някой ако ватманът не е доволен от нещо. А вече и 3/4 от инеконите са на това дередже и затова всекидневно се гледа 2036/35, 2037/38.