Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - emo

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 859
41
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 23.07.2020, 10:04:04 »
В последните случаи просто се спазват сроковете и се действа бързо. Ние сме свикнали все да се протаква. 30-те електробуса са с изключително важно значение за подобряване на общото състояние на градския транспорт в София.

42
Разни / Re: Коронавирус
« on: 22.07.2020, 16:27:22 »
Благодаря, но ме ме интересува в последния месец ден по ден колко теста правят. Информация, каквато в България има.

43
Разни / Re: Коронавирус
« on: 22.07.2020, 14:59:16 »
А Гърция по колко човека тестват на ден, че вадят 20-30 положителни? Някъде имате ли информация колко теста се правят в Гърция?

44
Да, но и сега не е загубено. 20-та става с 5 коли при курс 45 минути от Гео Милев до паметника Левски и 4 коли отиват на 22. 22 става от 14 на 18 коли, което е доста по-добър вариант на обслужване.

Не е добра идея, защото се губи директната връзка Опълченска, Пазара, Халите със спирките от Подуяне до  Гео Милев.

45
Може би трябва да зачестят тези удари, за да се научат да не карат по линиите.

46
Остана положението за неотваряне на първа врата и преградени седалки. В краснополянските Т6А2 е кошмар, защото там са преградени първите 4 седалки, което е 20% от седящите места + още няколко кв метра за правостоящи. За сметка на това в час пик хората се тъпчат в останалата част от трамвая.

47
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 22.07.2020, 10:55:12 »
Отделно, че не могат да изкарат и по две смени без нещо да се развали. Естествено, могат да бъдат закърпени, но тогава други ще се скапят. А и не само те са зле, 1959, 1927 и др. Като цяло за мен тези автобуси са по-зле отколкото БМЦ-тата.

48
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 22.07.2020, 10:46:30 »
За мен е важно, че имаме пет автобуса, които са почти нови и вече няма да има 1911, 1947 към Златните мостове. Интуро е много по-конфортен, тих и екологичен. И не на последно място е марка Мерцедес. Това как са купени, кой ги е доставил хич не ме вълнува, важното е, че от тази поръчка печелят всички. Включително и тези, които не ползват градски транспорт, но се възмущаваха при вида на 1911 нагоре към Витоша.

49
Трамваи нощуват само в Красна Поляна и Гео Милев. Според мен можеше да нощуват около Подуяне в обособеното трасе. Четирите нощни коли от 22 да остават там и респ. сутрин да потеглят първи посока Изток и Красна Поляна. Искър имат перонален бус, който развозва ватманите между депото, Гео Милев и Красна Поляна.

50
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 21.07.2020, 17:09:02 »
Аз мисля, че ще има бракувани мерцедеси. Просто делник ще има интуро на повече линии като 44, 44Б, 58, 59 и примерно на някои линии като 47, 48, 49. Основният проблем на Интуро е, че са изключително труднодостъпни за хора с двигателни проблеми.

51
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 21.07.2020, 15:34:20 »
Иначе това е перфектната поръчка. Вижте за колко кратко време след излизане на разултатите автобусите вече са тук. Ако можеше всички нови превозни средства да идват с такава скорост.

52
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 20.07.2020, 16:57:58 »
Съгласен съм, но инфраструктурата на линии като 22, както и други линии на МТК е ужасна и новите им автобуси се чупят. Ама лош късмет за МТК. Иначе ако Дружба ще си пускат БМЦ на 8, 10 и 14, то могат да прехвърлят 11-те освободени газови БМЦ-та на Малашевци, защото в момента сумати такив,а както и ютонги работят по една смяна поради многото им нови автобуси.

53
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 20.07.2020, 15:46:01 »
2737 мислех, че ще бъде бракуван, след като беше спрян за двигател, скъсани греди и свалени електронни табели. Обаче е посочен налиния, явно вече е готов.
За петък от наряда на малашевци видях, че налиния са 28 от 32 БМЦ-та. Явно изобщо не се предвижда брак на стари автобуси, освен ако стане нещо крайно непоправимо.
В Дружба положението е по-различно. Там излизат 6-7 БМЦ-та. Останалите мисля, че не са излизали с месеци.

54
Този проблем ще се реши само и единствено с махане на зачисленията.
И тогава ще стане всичко това което съм описал в по-горния ми пост. Явно някои хора и това искат. Да няма здрав автобус. Знаете ли колко е яко да ме вози шофьор в 1183 по 60 по паветата на Гюешево с 50-60 км. Нямаше нещо, което да не дрънчеше. При липса на зачисления всички автобуси ще се карат така. 

55
Айде бе, аман от такива "хорица" дето са го обърнали на бащиния и се разпореждат като шефове, правят си каквото си искат и се чустват безнаказани, щото "нали ако ме махнат кой че им работи"... Селяндури, които трябва да бъдат сваляни на земята всеки пък, когато се помислят за единствени и незаменими. И ти даже не си видял за какво става въпрос, ама бързаш да защитиш селянийката, понеже "автобуса е гледан"... Това кой какви проблеми и заеми има не ти дава право се разпореждаш както ти намериш за добре, докато си обикновен работник, дори и при държавната хранилка за некадърници  ;) И тези, които защитавате подобни изпълнения, ще ви призова да изброите кои са тези важни неща и проблеми, за които не се коментира, защото само това успявате да измислите всеки път в своя защита...
За пореден път се обеждавам, че в този форум има една сформирана група на комплексирани хора, които освен да злобеят, да се правят на герои като са написали жалби против фолио, тас или стар автобус, друго не могат. Сега като го няма фолиото, какво се промени за ГТ? Абсолютно нищо, просто сега на двама човека ще им пече и парите им ще са отишли на вятъра, заради шепа хора, които нямат никаква друга работа, освен тази с която се хвалят в горните постове. По този начин вие сте вредни за обществото, а не полезни, моля не се бъркайте :)

Поздравления за мнението. Всяка дума я подкрепям на 100%. Проблемът е, че точно тази сформирана групичка управлява форума. Ако се загледаш във ФБ, в многото групи за градски транспорт, няма да видиш някой(освен представители на групичката) да мрънка срещу фолиа, тасове, светещи кръстове и тем подобни. Но всеки си има право на мнение. От 1605 фолиото изчезна, за да се появи подобно на друг МАН  :P.
От всичките критики, които се пишат, стигам до извода, че целта е автобусите да нямат титуляри, всеки ден шофори да карат различни, да не си правят самоволни промени, да минават с 50 км през дупките и хич да не им пука, защото утре ще карат друг автобус, да не чистят, като има проблем да пишат автобуса "добър" защото утре ще карат друг. Аналогично положение стана с трамваите Т6А2СФ. махнаха пердетата, сложиха едни щори, откакто са сложени не са махнати нито един път да се почистят, пълни са с прах, голяма част от тях са счупени и са вързани с различни въженца и не се мърдат изобщо. Всеки ватман си носи кърпи, парцали и вестници, които си слага в кабината, по стъкла и като свърши работа част от тях хвърля, други оставя. И почти винаги трамваят се пише добър в края на смяната, или се оставя на канал, но изобщо никой не се интересува дали нещо му е правено, защото на другия ден ще кара друг трамвай. А и Т6А2СФ има в изобилие, така, че винаги ще се намери резервен да бъде сменен някой ако ватманът не е доволен от нещо. А вече и 3/4 от инеконите са на това дередже и затова всекидневно се гледа 2036/35, 2037/38.

56
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 16.07.2020, 16:02:31 »
На 2337 му се беше скапал датчикът за климатика. Но всички тези неща са си в реда на нещата, важното е, че бързо ги оправят.

57
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 16.07.2020, 16:01:19 »
Чудесна новаина. Честито. :fan: :fan: :fan:

58
А колко по-полезно щеше да е 213 да минава по Васил Левски.

59
Днес е 15 юли, 5ти ден от новия маршрут на тм23, но ЦГМ още не са сметнали за нужно да въведат в сайта новите му разписания  :help:

В такива случаи се звъни на 0700 13 233. Действат доста бързо. Обадих им се в 10:03 днес, в 12 часа разписанието вече е сменено. Координацията им е много добра. И друг път съм го правил и отново резултатът е бил бърз.


Днес реших и аз да звънна, “веднага предавам” и 5 минути по-късно се появиха :)

Браво.

60
Разположението на говорителите в Т6А2, Т6А5, Т6Б5, е такова, че като първият е изключен, за да не пречи на ватмана, то за да има адекватно чуване, трябва останалите два да са увеличени на максимум. Увеличението се постига от две места. Усилвател и таблет. В 3002 се возих два пъти и изобщо уредбата не гърми, а такава каквато трябва да бъде. Последното нещо, от което е развален говорител на 3019 е силата на звука. Един говорител на 30 години може да е повреден от какво ли не, включително и от намеса на недобросъвестни граждани, които бърникат по говорителите. Изходът е един: Смяна на всички говорители на тези модели трамваи с нови от типа на шкодите и монтирането им посредата на покрива, така, че да има добра чуваемост във всяка точка на трамвая и едновременно с това да не гърми в кабината на ватмана.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 859