Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - eco_power

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19
21
Quote
Гвоздейков избра „Шкода“ да достави 20-те мотрисни влака

Консорциум, начело с чешката „Шкода Транспортейшън“ и „Шкода Вагонка“, ще достави 20-те едноетажни електрически влака. Решението за избор на изпълнител е подписано в петък от служебния транспортен министър Георги Гвоздейков, съобщават от ресорното ведомство.

Повече - на сайта.
Това нищо не значи все още. Алстом със сигурност ще жалят и ако се проточи работата е много вероятно Шкода да откажат договор, тъй като няма да се вместят в сроковете. Аз не знам защо от МТ не започнаха директно договаряне с тях за другите лотове за подвижен състав, след като е ясно, че те имат капацитета и готовността да изпълнят поръчката за 24 месеца. Поляците от Песа само мотаят работата и пак нищо няма да стане.

Извинявам се, че го коментирам тук - модераторите могат да го преместят в правилната тема.

22
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 08.08.2024, 20:53:53 »
То честно казано това прекратяване на договора може и да се окаже предизборно и да се прави по политически причини.  ;)
А може и да е прелюдия към въвеждането на нов играч (исках да кажа превозвач ...  :P)

23
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 08.08.2024, 01:15:29 »
Гледам, че от днес 30.07 в Красна поляна 3ката в делник от 5 коли става на 4, 27 от 12 пада на 11 и 7цата от 10 на 9... реално тази командировка на ватмани от Красна поляна в Банишора, няма да промени, каквото и да е.

Че какво да се промени при управление на града от пребоядисани социалисти-комунисти без грам мисъл за това как да се подобри нещо...
Бях обещал да припомням каква е реалната ситуация на всеки, за който евентуално има опасност да се заблуди. Та ето, този път си харесах тази публикация (измежду стотиците налични):
https://boulevardbulgaria.bg/articles/gerb-bsp-i-itn-se-sayuziha-za-prevrat-v-rakovodstvata-na-nay-golemite-obshtinski-druzhestva-v-sofiya

24
Пловдив / Re: Новини
« on: 07.08.2024, 01:51:39 »
„Автогара – Юг” може да бъде закрита при проверка? „Хеброс бус” е на път да изчезне

https://trafficnews.bg/plovdiv/avtogarayug-mozhe-da-bade-zakrita-pri-proverka-hebros-bus-e-319094/

25
На мен пък ми е любопитно да наблюдавам пълната неспособност на 2 държавни компании (от категория "мега") да създадат адекватна организация при извънредни ситуации. И то след като вече са минали няколко часа от инцидента. Снимката е от 00:47.

26
Тази е идеална за събуждане. Отваряш си очите сутрин и решаваш да си пуснеш някой от блоковете и неизменно налиташ на нея. Предизвиква ми органична нетърпимост и направо пропускам кафето. Не знам в действителност колко е компетентна по отношение на пътната безопасност (макар да оглавява нещо с гръмкото име "Институт", то си е реално е едно обикновено НПО), обаче вече се затвърждава като един от активните и сравнително нови герберастки медиийни тролове.

27
Да налея масло в огъня -  ватманЪТ е уволнен.
Потвърдено ли е? Този ме е оставял на спирка - наближава, забавя без да отвори вратите и ускорява ... 2 пъти съм подавал сигнал

28
Нито автора, нито пък сайта, в който е публикувано това нещо си струва да бъдат четени и обсъждани. На дългуча отдавна всичко му е криво и само го интересува личния интерес. Аз толкова озлобена партия към всичко и всички май не съм виждал.

29
Ето една доста-по-детайлна статия по въпроса

https://www.mediapool.bg/natamno-i-nabarzo-opozitsiyata-v-sofiya-mozhe-da-smeni-bordovete-na-klyuchovi-firmi-news360982.html

30
Дали няма да има действително подобряване на нещата по Столичния транспорт с едно назначаване на нови началници
Това се прави с цел управляващото мнозинство (ГЕРБ, БСП, ИТН и ВМРО) да изпреварят обявяването на конкурси. Тях никога конкурсите не са ги устройвали, защото тогава се налага да се обясняват защо техния човек (който по правило е некадърен) печели, а не професионалиста в съответната областт. Затова сега бързат с този ход и ще наговорят куп лъжи, за да се измият. Важното е кражбите да продължат. Никой не го интересува дали хората въобще разбират нещо - важното е да са техни и верни. Да не говорим за тяхната дългосрочна цел, а именно - пълен саботаж на всичко, за да казват как кмета не става и само съсипва.

Ако това наистина мине, започвам да пращам линк към новината на всеки, който твърди, че кмета на София или зам.кметовете въобще имат думата. В случая са напълно безгласни букви и всяко едно недоразумение - независимо в коя област, но най-вече в транспорта следва да се отнася до този, който е нагласил въпросните директори.

31
ГЕРБ срещу верния техен човек Дилчев? Странно...
Ще го благоустроят на друго място - стига да им е все още верен.

32
На 19.06.2024 изпратих въпрос до БДЖ ПП във връзка с това, че 3683/3684 не обслужват Искърско шосе. Днес получих от тях отговор, че са взели отношение и това е коригирано. Дори вече са го заредили в електронното разписание. Вероятно и други хора са писали за същото, което показва, че като има дори и минимален интерес (да не кажа натиск) и нещата биха могли да се подобрят.

33
Да, аз затова преди време казах, че е крайно време да се тръгне по веригата. Този път от най-високо. Казвате, че няма достатъчно финансиране за текущите ремонти в гаражите. Веднага отговорност от "касиера на общината" защо, при милиарден бюджет на София, стиска парите и не ги дава по предназначение :? Оттам надолу - когато се появят пари, контрол как се разходват. Дали продължават ремонтите с тел, монети и тиксо, или се поръчват съответните части и се подменят. Тук само да си пишем по клавиатурите - нищо няма да стане. Толкова хрантутници има - кмет, зам. кмет по това, зам. кмет по онова, ЦГМ, какво ли още не. Да вземат да свършат малко работа по горенаписаното от мен, а не само да гледат сеир, че се чудят в сервиза как да закърпят това или онова возило :! Пък и самите механици, шофьори ако трябва - да излязат на протест, да кажат, че няма да карат автобусите, докато не се осигурят средства за нормалната им поддръжка. Ето ви конкретни действия, които могат да се предприемат. Инак излиза, че водачите са не по-малки егоисти в това отношение. Все едно да пишеш софтуер и да си траеш, че клавиатурата ти е счупена - половината копчета не работят, или мониторът е скапан и те заболява главата от него.
Ти сериозно ли? Кметът да иде в гаража, за да свърши малко работа? За 10 години колко пъти видя Фандъкова омазана в грес? Твърде повърхностно изказване.
Твърде повърхностно тълкувание на думите ми - така бих ти репликирал. Все пак считам, че се подразбира, че кметът не е пряко отговорен за бай Иван Баш Майстора в гаража Хикс. :neznam: :rolleyes: Повтарям от моето изказване - всички по веригата, както са подредени. В гаража няма пари. Искат се от еди кое си ведомство, от което зависи. Ако там няма, то служител от въпросното следва да изпрати искане към по-висшестоящ орган по веригата. Ако не бъде уважено, да бъде подаден сигнал където трябва. Пак ме карате да пиша като за бавноразвиващи се. :rolleyes: :help: Каквото исках да кажа преди час - го казах! И да, за пореден път си напомням, че разсъждавам твърде наивно - като за един идеален свят, като за "Обетованата земя". Считам, обаче, че не е лошо да се подсещаме как е там и да вземем някои добри примери така, че да си наредим и нашата къщичка една идея по-добре, вместо само да викаме "нищо не става!". Затова и в предишния си пост споменах как да се подават и жалби, ако трябва протести. Хората да разберем, че има проблем, а не само да си го кътат помежду си и да си мрънкат под носа. Вие как мислите?
Не ми се губи време да ти обяснявам колко несъстоятелен е целия ти коментар. Дразнещото в случая, е че пишеш тенденциозно, без да си запознат как функционира административната машина на най-голямата община в България и така подвеждаш други читатели на форума да вярват в някакви балони под налягане.

34
Иначе, днешното показно претърпя пълен провал... на отиване +7 мин в крайна гара по некадърно разписание, а на връщане вече +45 по повреда на локомотива. Затова пък съсипаха и един куп други влакове. 3624 например вися 50 мин в Клисура да чака 3684 да го надмине, а той в това време стоеше в Христо Даново с повреден локомотив.
3623 пристигна в Бургас на +216 минути, а 3625 докара почти 2 часа. В обратната посока пуснаха 3684 да изпреварва един куп влакове по 3-та, като резултатът беше средно +50 мин (имаше и 107, затова казвам средно).

35
Не. Имам впредвид точно чифта влакове 3680 и 3681, които бяха обявени в проекторазсписаснието като сезонни влакове през лятото с часове на ртръгване от начални гари към 11 часа.
Грешката е моя. Исках да кажа 3681/3682. Иначе 3680 не го откривам в проекто-графика за 2024. Не знам ти кой влак визираш.

36
Аз не си спомням кога по двата моста е имало подобаваща скорост, винаги е имало драстино ограничение.
Ами имаше. Но специално между Жулио Кюри и Дианабат имаше и жалби от близко живеещите, че влаковете вдигали много шум и намалиха скоростта.

37
Доколкото знам, следят камерите и валидаторите и уж коригират колите, където има нужда. Но с тези саботажи срещу нощния транспорт може и умишлино да не пускат дълги.
Всички действия в последните месеци на ЦГМ и отделните оператори са тотален саботаж срещу новото ръководство в общината. Просто такава повеля е била спусната от "Вие-знаете-кой". Няма да се учудя ако това е така и по отношение на летните разписания.

38
Да, аз затова преди време казах, че е крайно време да се тръгне по веригата. Този път от най-високо. Казвате, че няма достатъчно финансиране за текущите ремонти в гаражите. Веднага отговорност от "касиера на общината" защо, при милиарден бюджет на София, стиска парите и не ги дава по предназначение :? Оттам надолу - когато се появят пари, контрол как се разходват. Дали продължават ремонтите с тел, монети и тиксо, или се поръчват съответните части и се подменят. Тук само да си пишем по клавиатурите - нищо няма да стане. Толкова хрантутници има - кмет, зам. кмет по това, зам. кмет по онова, ЦГМ, какво ли още не. Да вземат да свършат малко работа по горенаписаното от мен, а не само да гледат сеир, че се чудят в сервиза как да закърпят това или онова возило :! Пък и самите механици, шофьори ако трябва - да излязат на протест, да кажат, че няма да карат автобусите, докато не се осигурят средства за нормалната им поддръжка. Ето ви конкретни действия, които могат да се предприемат. Инак излиза, че водачите са не по-малки егоисти в това отношение. Все едно да пишеш софтуер и да си траеш, че клавиатурата ти е счупена - половината копчета не работят, или мониторът е скапан и те заболява главата от него.
Ти сериозно ли? Кметът да иде в гаража, за да свърши малко работа? За 10 години колко пъти видя Фандъкова омазана в грес? Твърде повърхностно изказване.

39

В проекторазсписанието за летния сезон бяха заложили по 3- та линия влакове София - Карлово - Бургас съответно с номера на влакове 3680 и 3681, с часове на тръгване от София и от Бургас около 11 часа.Вероятно другите вагони ще пътуват в тези часове.
Да нямаш предвид чифта 3683/3684? Задал съм въпрос на БДЖ какво става с тях, но очаквам стандартен отговор от типа "твърде много ремонтни участъци, липса на подвижен състав и пр.". Ако все пак дадат нещо по-адекватно като причина, ще споделя.

40
То да беше един кант само няма проблем. Аз преди седмица бях там и целият мост отдолу изглежда трагичен. И да и тогава имаше някакви ограждения от този тип, та не знам какво е положението, но определено не е добре. Като цяло тъжна работа, защото освен тези под моста, могат да пострадат и тези на моста а там говорим за стотици хора във всеки даден момент, особено като минава влак на метрото. Отделен въпрос е че се говори, че и мостът на Въртопо е трагичен, даже доста по-зле. За това там били наложили ограничение на влаковете на метрото да се движели с 10-15 километра. Дано не се случват инциденти а да предприемат мерки.
Затова ли така пъпли в този участък? Аз пък си мислех, че правят някакъв ремонт на железния път, ама от типа "3-годишни ремонти". Явно тепърва ще ставаме свидетели на сюрпризи от най-великото творение, с което един бивш кмет и премиер се гордее до небесата и дето пак иска да става.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19