Author Topic: Новият подвижен състав, закупен по ПВУ  (Read 7112 times)

Offline KillKill

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1207
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
https://www.24plovdiv.bg/novini/article/17986869 Тука вече не знам кой ще е, може би Щадлер или Шкода.  :neznam:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7020
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Щадлер. Вероятно - Флирт с 4 секции.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5847
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Един и същ производител за 2 типа мотриси със сигурност е по-лесен откъм поддръжка вариант. А най-хубавото е, че Песа и румънците няма да са :)
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7020
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Алстом не е лош вариант, но видимо - са скъпи. Вероятно са играли с по-голяма мотриса, която в момента произвеждат, вероятно като тези за Румъния. Те не се произвеждат в Румъния, а в Германия - Бауцен.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11194
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Песа имат дори в DB. Не изглеждат да са лоши.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7020
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KillKill

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1207
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Щадлер печелят поръчката за 35 бр ЕМВ. Второ място е Песа, на трето са Алстом. Интересно е с парите които ще артисат, какво ще купим.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7020
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Нищо не артисва. Офертата дори е в повече. Прогнозната стойност на поръчката е ориентировъчна с много компоненти и включва 15 годишна поддръжка + опция за докупуване на още 50% горница бройки мотриси. Офертите на участниците обаче се пускат с цена на доставката. Компонентът цена на доставката е около 475 млн лева, а Щадлер печелят с 642,5 млн лева. Всички участници са над прогнозната стойност.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7364
    • View Profile
Песа имат дори в DB. Не изглеждат да са лоши.
Песa е кaтaстрофa нaвсякъде. ЧД си скъсaхa ризите с новите ДМВ-тa. Региоджет чaкaт срaмно зaбaвенa достaвкa и се откaзaхa дa се зaнимaвaт с тия шaрлaтaни.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5833
    • View Profile
    • Email
Щели да преговарят с Европейската комисия с какво да заменят 20те пуш-пул влака, че да спазят сроковете.
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6548
    • View Profile
    • Email
Песа имат дори в DB. Не изглеждат да са лоши.

Песa е кaтaстрофa нaвсякъде....откaзaхa дa се зaнимaвaт с тия шaрлaтaни.

Тези в DB си останаха малък брой, след бая проблеми Deutsche Bahn разтрогна предварителния брой за доставка на 470 броя и остана само първата серия от 72 броя Link които ги доставяха с над 3 години закъснения.

Online Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1137
    • View Profile
2022 лятото се возих на Песа при DB. Честно казано, останах приятно изнедадан от комфорта в салона. Като редови пътник не можах да забележа проблеми, но явно технически такива има и то не малко.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6548
    • View Profile
    • Email
2022 лятото се возих на Песа при DB. Честно казано, останах приятно изнедадан от комфорта в салона. Като редови пътник не можах да забележа проблеми, но явно технически такива има и то не малко.

Основните оплаквания са че са твърде шумни, в салоните са мерени над 80 db, но е имало и редица технически проблеми, основно по спирачките и климатика.

Offline KillKill

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1207
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
20-те push-pull станаха 20 ЕМВ https://app.eop.bg/today/407932 А, не знам по жалбата на Талго какво се случва.

Offline Saruman

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Като се провери в КЗК, може да се види. Жалбата им е оставена без уважение.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7020
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Май няма да имаме нов подвижен състав - Stadler се е отказал, интересно защо.
Също така - действията на министъра Гвоздейков са по-скоро ориентирани към саботаж, отколкото към свършване на нещо полезно по новия подвижен състав, съдейки по информацията от въпроса.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KillKill

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1207
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
За жалост според прессъобщението на МТИС ще изберат Песа за 35 бр ЕМВ.

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5833
    • View Profile
    • Email
Каквото и да е, да си подписал договор и в последствие да се откажеш, това никак не говори добре за реномето на фирмата. Явно и Щадлер не са много тамандан, ако че са швейцарци. То не е само да теглиш кредит и да купиш стари швейцарски закъсали проиводители на локомотиви, зъбчати мотриси, вагони и трамваи. Не им купуваш и ноу-хау-то. Явно са добри в зъбчатите мотриси и до там. Или финансови затруднения - да не ги видим скоро в ликвидация или купени от някой друг...
« Last Edit: 25.07.2024, 04:15:26 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В случая са поляци.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6548
    • View Profile
    • Email
Май няма да имаме нов подвижен състав - Stadler се е отказал, интересно защо.
Също така - действията на министъра Гвоздейков са по-скоро ориентирани към саботаж, отколкото към свършване на нещо полезно по новия подвижен състав, съдейки по информацията от въпроса.

Отказали са се защото не си плащаме навреме а искаме всичко за невъзможни срокове, съответно са ни отсвирили. С балкански клиенти като нас явно само Песа са готови да работят:

https://news.bg/politics/polslata-kompaniya-stadler-polska-sp-z-o-o-otkaza-da-ni-dostavi-35-motrisni-vlaka.html

https://perniknews.com/balgariya/zabravete-za-novite-vlakove-gigantat-shtadler-se-otkaza-ot-dogovori-za-1-miliard/
« Last Edit: 25.07.2024, 10:42:08 by fafan »