Author Topic: Самоделните промени по возилата  (Read 192944 times)

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3425
  • ČKD
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1060 on: 09.07.2024, 14:45:05 »
Същата работа при този модел са и кабините за които толкова реваха, сега вече се прегражда първа врата с вратата за да може кошарата да е пълна. :help:

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3523
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1061 on: 09.07.2024, 16:56:51 »
Те май на немалко вече и без това ги няма тия бленувани прегради, за които толкова се вдигаше олелия...

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3390
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1062 on: 09.07.2024, 22:25:17 »
Работата на пътниците НЕ е в зоната на първа врата, пречейки на видимостта на водача. След като няма разбиране се прегражда за да не се стига отпред до стъклото.  На газовите бмц та се връзват вратите за дръжката между двете крила и само едното крило се отваря .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1063 on: 09.07.2024, 23:44:43 »
Работата на пътниците НЕ е в зоната на първа врата, пречейки на видимостта на водача. След като няма разбиране се прегражда за да не се стига отпред до стъклото.  На газовите бмц та се връзват вратите за дръжката между двете крила и само едното крило се отваря .
Сигурно си има причина фабрично това да не е направено? Ще си връзват вкъщи.

Offline Niko.G

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 331
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1064 on: 10.07.2024, 19:39:29 »
Броят на лепенките и габаритите е обратно пропорционален на айкюто на геврекчията. Може да се каже и, че луд на шарено се радва...

Няма лошо да е шарено. Има лошо да няма никакъв естетически вид.

Сигурно си има причина фабрично това да не е направено? Ще си връзват вкъщи.

Да са си го поискали преди поръчката на тия автобуси. Сега е времето да почнат входират някакъв вид искане, бъдещите нови автобуси да имат фабрично заграждане щом толкова искат. Друго е и че пътниците не се научиха. Когато доставиха МАН-овете по пода имаше стикери, в зоната в която не трябва да се застава. Същите стикери ги имаше и в някои автобуси на Карат - 9096 си го спомням най-добре. Нека я върнат тая практика. Така и агнето цяло и вълкът сит.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17704
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1065 on: 10.07.2024, 20:25:40 »
... Друго е и че пътниците не се научиха. Когато доставиха МАН-овете по пода имаше стикери, в зоната в която не трябва да се застава. Същите стикери ги имаше и в някои автобуси на Карат - 9096 си го спомням най-добре. Нека я върнат тая практика. Така и агнето цяло и вълкът сит.
Я кажи в този Соалрис къде е тази жълта линия, отвъд която да не стоят пътниците?!  :rolleyes: :neznam:

« Last Edit: 10.07.2024, 20:27:25 by difian »

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1215
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1066 on: 10.07.2024, 20:55:23 »
Я кажи в този Соалрис къде е тази жълта линия, отвъд която да не стоят пътниците?!  :rolleyes: :neznam:
На големия надпис с бели букви на син фон. Иначе жълто има само на прага гумата

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3390
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1067 on: 10.07.2024, 22:11:11 »
С разликата ,че на шкодата има дръжка и прегради държащи пътниците далеч от предното стъкло, докато на Лиона няма такова . За това се слагат разни неща там ,да не се застава отпред. Кое не разбрахте?
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1219
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1068 on: 10.07.2024, 22:39:09 »
Теоретици много, но практици липсват. :help: Като изкарате една смяна, в която постоянно да ви висят на първа врата, закривайки видимостта,  с която си служите при завой, при спиране на спирка и престояване, като поглеждайки трябва да се уверите, че ще извършите безопасна маневра, тогава ще коментирате кое е редно и кое не. Относно снимката на някаква кошница от старите Шкоди, новите имат жълта ограничителна линия, точно преди вратата на кабината, въпреки това "Ганьо" си позволява постоянно да застава настоятелно на първа врата и при забележка от шофьора, заплашва, че на следващия ден може да не съм на работа.  :help:
Пътникът няма работа в обсега на вратата, докато превозното средство не е установено на спирка.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1069 on: 11.07.2024, 01:55:57 »
С разликата ,че на шкодата има дръжка и прегради държащи пътниците далеч от предното стъкло, докато на Лиона няма такова . За това се слагат разни неща там ,да не се застава отпред. Кое не разбрахте?
Едно не разбрах и не ми отговори на въпроса - защо хората не са го измислили фабрично, ако трябва да е така? Цветни въжета, колани, кошове за пране и всякакви такива “разни неща”  са пълна трагедия 

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 961
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #1070 on: 11.07.2024, 05:52:23 »
Quote
Едно не разбрах и не ми отговори на въпроса - защо хората не са го измислили фабрично,
Така са поръчани. Ако в поръчката има изискване за преграда към първо крило на първа врата и независимо отваряне на двете крила, то ще има преграда (и барикада  :D ) - както на Conecto LF. Прегради също има на O345S и O345G (и независимо отваряне на двете крила на вратата).
« Last Edit: 11.07.2024, 05:55:27 by Stierlitz »