Транспортът в другите градове > Бургас
Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас
peyodp:
--- Quote from: west_1 on 07.10.2010, 00:59:49 ---Относно Индианеца и Амината, механикът не ми каза да са оставени за части... значи в най-лошия случай чакат за ремонт. Относно марката на новите автобуси един от спряганите производители е Mercedes-Benz, дано наистина да са такива. Честно казано на нищо не вярвам, докато не ги видя с очите си.
--- End quote ---
Автобусите въобще още не е сигурно, че идват при нас. В медиите беше обявено, че проектът е одобрен, но не и спечелен. Преди няколко дена по телевизия RN се излъчи открито студио с кмета на община Бургас Димитър Николов и той каза, че се надявал Бургас да спечели проекта за интегриран градски транспорт и че това би било най-мащабното, извършено в неговото управление.
P.S.: http://www.burgas.bg/bg/news/details/1/6830
io_bs:
Бургазлии ще се возят на 67 нови автобуса за 24 млн. евро
До броени дни Община Бургас ще обяви обществена поръчка за избор на изпълнител, който да достави 67 чисто нови автобуса за градския транспорт, съобщи кметът Димитър Николов. Поръчката е част от големия проект "Интегриран градски транспорт на Бургас", който се финансира по Оперативна програма "Регионално развитие" и е на стойност 67 млн. евро.
24 млн. евро е сумата, предвидена за закупуване на 28 метанови и 39 дизелови автобуса. Община Бургас реши да има и от двата вида, тъй като е трудно да се предвиди как ще се движат цените на различните горива през следващите години.
Пътниците в морския град вече се радват на 10 модерни метанови автобуса, закупени от Общината с нейни средства. С пристигането на поръчаните 67, Бургас ще стане първият български град, в който 100 % от автобусите за обществен превоз са нови.
"Апликационната форма на проекта "Интегриран градски транспорт" вече е внесена за разглеждане в Управляващия орган на Оперативната програма. Ние обаче бързаме да подготвим предварително необходимите процедури и документация, за да съкратим сроковете за реалното изпълнение. За нас решаването на транспортните проблеми на града е приоритет, а бургазлии достатъчно дълго са чакали това, така че искам хубавите неща да започнат да се случват възможно най-скоро", каза още кметът Николов. Днес той е в София, за да договаря с министъра на здравеопазването прехвърлянето на държавен терен в активите на Община Бургас, за изграждането на професионален спортен басейн в района на минералните бани.
cvert:
http://news.burgas24.bg/201570.html
Интересно ми е,че в едно от съобщенията казват 39 автобуса дизелови и 28 метанови,а сега обратното.
did_ko:
--- Quote from: cvert on 25.10.2010, 17:52:50 ---
http://news.burgas24.bg/201570.html
Интересно ми е,че в едно от съобщенията казват 39 автобуса дизелови и 28 метанови,а сега обратното.
--- End quote ---
39+28 е равно на 67 (при това чисто нови). Имам въпрос- от къде ще се намерят пари за плащанията по доставката на МАНовете от Линц??? И няма ли да се утежни финансовия резултат на ББ и в крайна сметка къде ще запратят въпросните МАНове??? Единственият вариант е ПРОДАЖБА.
Днес по 209 се разписа и едното Конекто 4018, а по 8-цата един курс направи едното ОРЕО (вероятно 9873 - 9871 беше по 209).
zirka:
Да не прекалявам със скептицизма си, ама, не можах да се сдържа повече! Те казват, за тази комисионна, пардом програма:
'' 24 млн. евро е сумата, предвидена за закупуване на 28 метанови и 39 дизелови автобуса. Община Бургас реши да има и от двата вида, тъй като е трудно да се предвиди как ще се движат цените на различните горива през следващите години.''
Еми да питат някой екстрасенс или ако не вярват на такива, някой първолак. Та да вземе да им каже, кои горива, все по-често и по-често започват да се толерират, след като толкова са загрижени за ''транспортните проблеми''! А да не говорим, че и ''Евро–5'' да са, като се скапят за няколко години, ето ти вредни емисии точно за 2015-та – за която пък са предвидени да влязат квоти на вредните газове точно за този вид транспорт.
--- Quote from: Bus_lover on 24.10.2010, 18:55:33 ---Пропуснах да кажа, че Сетрата S120 вече е на плаца и изглежда готова да излезе на линия...
--- End quote ---
Леле, тази Setra я доставиха деветдесет и втора, трета, някъде. Тогава нямаше толкова междуградски превозвачи, а май, от сегашните и никой. По това време започваха и опитите да се разбива монопола на БДЖ, това време се създава и ''БургасБус" в сегашния си вид. Тогава някъде се пуска и автобусна линия ''Бургас – София'', имало е линии до различни големи градове, но никога до Столицата. Това е обяснимо – просто достатачно влакове. И тази Setra, не че външно е различна от 11М4, обслужваше тази линия. Понякога пускаха и Чавдар-и. Тази линия продължи да съществува само няколко години, а въпросната Setra все още я има – дано така да стане, независимо от приближаващите черни облаци, донесени от някаква си програма!
EDIT от 26.10 По повод незнанието на експертите от общината с прогнозата на горивата, в едно от изказванията на П. Драгнев, по повод финансовото състояние на ''БургасБус", същият заявява нещо от рода (сега не мога да го цитирам дословно, не успях и да намеря къде го споменаваше това): въпреки увеличената цена на нафтата, наличието на метанови автобуси е смекчило загубите на дружеството поради относително стабилната цена на метана. Явно е обаче, че има интереси при доставките на горива, и по специално на някои, и това ще си окаже своето влияние!
Днес по 209 има: един Чавдар 120, старият ''Армеец'' – А 7817ВМ, MB-то O405N с реклама ''ДЗИ'' – А 9663КК и съчленените МAN-е NG; тривратият с реклама на ''HDI'' и четеривратият – А 0390КН. Тези четеривратите са започнали да им се образуват шупли от ръжда около калниците, само за две години откакто са тука. Или климата е много агресивен, или ламарините са слаби, а може би и двете :rolleyes: :D. И това са автобуси произведени през 90-те, които по качество биха отстъпили на тези произведени от 80-те, а какви ли биха могли да бъдат най-новите, когато с цел за по-ниски производствени разходи, са вложени и по-некачествени материали!?!
По 4 освен тръстиковският Den Outsten, има и един съчленен триврат MAN NG – А 0724КК, а и двамата са в различни курсове.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version