Автобусните линии, които според мен имат нужда от подобряване за момента са следните:
A21-22 - за мен става огромно объркване с различните дестинации
А44 - пак същото... Но, там поне има табели
А65 -
На първо време удължаване до НБУ, така курсът ще 30 минути. Интервалът на движение става 35 мин.
A75 - На първо време стягане на разписанието. Сега курсът е 32мин, но интервалът на движение 50
А76 - дублаж с ТБ8, но 8цата не може да компенсира с безумния си интервал
А280 - би било хубаво да е до ЦГС - през паметника Левски - удължава се курсът с 15 мин. - така курсът 78мин. с почивката - 90мин. Така интервалът става 10мин. делник и 15 мин. празник
А294 - със сегашният си интервал е ненужен. Би било хубаво да обикаля като през МС Г.М.Димитров като ринг мол буса до Студентски град - курс 35 мин. - 45 с почивка - при сегашните 2 коли ще има интервал от 23 мин.
А113 и А314 - грехота е общо 7 коли делник. Най-добре А113 да се махме
А505 - Пътува си празен... По-добре да не пътува
.
А306 - Хмм
Да си стои засега. То, като свърши концесията СА ще си я махне
А70 - Айде да му сложим още една кола празник и предпразник.
Интервалът ще падне от 3часа на 1ч 30мин
А93 - На летни да станат 2 коли, зимни остават 3. Предлагам да има по 2 курса (сутрин и вечер) до болницата.
А67 - Трагедия! С тези разписания... Задължително делник 6 коли (2 с връщане), а празник 3 целодневни. Сега празник автобусът е на 45минути!
А117 - Делник: 2ра кола да прави още 2 курса, 4та - още един курс по-рано преди включването следобед. Празник и предпразник тази 3та кола резерва ли е... никаква работа не върши.. или да се удължи още малко или да се реже
А86 - празник и предпразник да станат 5 целодневни (т.е. събота +0,5, неделя +1)
А285 - нещо не ми се вижда много рентабилен...
А204 - В тези автобусчета е АД!!!
Редовният номер на "Карат С" е да пуснат автобуси с климатик, но който климатика не работи. Не се диша с тези 2 прозорчета. Задължително: дълги автобуси, за предпочитане луксозни като лимузини
. (С климатик, сауна, душ кабина, басейн за лятото и папагал ара
) Като оставим майтапа настрана, необходим е интервал делник: 4,5 м. пик / 6 извън пик и 6,5 празник/предпразник. Курс: 95 мин каране и 15 почивка - 110 минути.
В момента почивката на курс от 95 минути каране е едва 7 минути Сега заради задръстванията, повечето шофьори не успяват да почиват повече от 2-3 минути и тръгват направо на Гоце Делчев
Необходими коли:
Делник - 24 коли пик / 18 коли извънпик
Празник/ предпразник - 16 коли, а не някакви си 6 като сега
А64 - НДК-Хладилника; Курс + 10; Интервалът се увеличава с по 3 мин минути... нищо не е