Всъщност удълженията до гарата са отпреди МТК.
Удължаването на 20 и 21/22 стана след като МТК поеха линиите. Беше закрит А25 и целия му пробег се прехвърли по тези две линии, нямащи нищо общо с неговия маршрут. Така допреди няколко месеца Мировяне (около 2000 хил. души) в празнични дни се обслужваше на 80 мин. интервал.
Според мен, 24 не трябва да се закрива, първо, защото обслужва манастир "Св. Мина", който е изключително посещаван и второ, защото това е единственият вариант на хората от "Бенковски" да пътуват като човеци в час пик, а не като сардини в консервена кутия. Изобщо, със закриването на линии трябва много да се внимава и не да се прави, защото на някой така му е хрумнало.
За разделянето на 21/22 си е абсолютен лобизъм, защото няма реална транспортна нужда от това упражнение. Двете села са малки, без индустриални предприятия в тях, които биха генерирали пътникопоток. Максимум 400 - 500 да ползват градски транспорт. Можеше да се добави още една кола по 21/22, за да се намали интервала и да се подобри обслужването. Преходът през едното село отнема не повече от 8-10 мин. По-добре да има една обединена и редовна линия, от две разделени нередовни. АргументЪТ, че обслужвала и Бенковски е несериозен. Ако се цели подобряване на транспортното обслужване на този квартал, трябва да се увеличи пробегЪТ на А24, например.
Най-големият проблем, който наблюдавам през последното десетилетие е, че районни кметове и кметове на кметства (в голямата си част недобре образовани хора и хал-хабер нямащи идея от транспорт) вкарват подобни абсурдни доклади в общината, за да угодят на определини граждани и да покажат, че нещо правят. Толкова им стига капацитетЪТ, да променят някоя линия, друго не успяват да направят. Като добавим икономическите изгоди от тези промени на концесионерите и прикачените за тях общинари, не е чудно, че стават факт.