Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 367527 times)

Offline radk0_99

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 486
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1860 on: 18.04.2025, 20:57:02 »
Стари филми. Въртят милиони, администрацията им виновна. Вервайте, ми ...
Е защо - прераздутата администрация е ненужен разход на пари. Аз даже съм се чудел за какво е необходимо това разделяне на отделни предприятия с отделни директори и администрация. Не може ли всичко да е на едно място под една шапка.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5952
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1861 on: 18.04.2025, 21:21:25 »
Може, ама какво ще работят толкова хора, които за нищо не стават? В държавните и общински предприятия не се търси ефективност. Те са предимно служба за социално подпомагане на негодни хора. Не всички разбира се и не само там, но съотношението полезни/безполезни е най-лошо.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7916
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1862 on: 18.04.2025, 21:27:46 »
Може, ама какво ще работят толкова хора, които за нищо не стават?

Да ги преквалифицират в шофьори  :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9373
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1863 on: 18.04.2025, 22:02:46 »
Все пак трябва да има хора, които да контролират работата и да помагат с добри съвети при нужда. Руснаците казват "Один с сошкой, семеро с ложкой.".  :)

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1104
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1864 on: 29.04.2025, 10:46:06 »
Попадна ми статия в 24ч., че вече 20 узбеки работят в СА и СЕ. Очаквали били още 60 души скоро, а отделно имало и такива, които да работят в сервизите. Дано успеят да закърпят положението и да почнат да купуват и нови автобуси.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5120
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1865 on: 29.04.2025, 15:07:40 »
Интересно ми е как ще се случва комуникацията с пътниците и колегите.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14182
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1866 on: 29.04.2025, 15:30:50 »
Те знаят руски, той не е толкова неразбираем за българите, както и обратното.

Online Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1238
    • View Profile
    • Laptop screens and laptop repairs
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1867 on: 29.04.2025, 15:32:58 »
И турски :)

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 415
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1868 on: 03.05.2025, 15:58:38 »
Нещо дочувам, че имат проблем с апарата за проверка на алкохол шофьорите от бившата съветска република... не един случай и са стигали и прескачали 1 промил...
« Last Edit: 03.05.2025, 18:35:28 by HST »

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3703
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1869 on: 03.05.2025, 17:05:05 »
Зависи дали е сутрин преди работа или на обяд /вечер след работа . В единия случай ще е неявка , а в другия ще е за затвора. Границата за професионалните шофьори мисля, че е 0,00 .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 415
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1870 on: 03.05.2025, 18:37:15 »
Преди работа.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3785
  • TM 303
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1871 on: 05.05.2025, 15:12:52 »
Нормално - за граждани на СССР с всичките му бивши републики стойности под два промила са си състояние на планински ручей рано сутрин по Еньовден...
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7916
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1872 on: 08.05.2025, 11:31:00 »

Нов протест на транспорта в София, блокаж на автобуси, тролеи и трамваи на 14 май

Той ще мине под надслов "Достоен труд – достойно заплащане!"


"На 14 май, сряда, от 4:00 ч. пред входовете на гаражите и депата на Столичния градски транспорт в София ще се проведе протест под надслов „Достоен труд – достойно заплащане! Без транспорт няма икономика!“. Той е в знак на недоволство от продължаващото бездействие на отговорните институции и ще блокира излизането на превозните средства по всички автобусни, тролейбусни и трамвайни линии на градския транспорт.

Протестът е организиран от синдикалните организации на Федерация на транспортните синдикати (ФТС) към КНСБ и Федерация на транспортните работници към КТ „Подкрепа“ във връзка с продължаващото хронично недофинансиране на сектор „Транспорт“, липсата на адекватна политика по доходите и продължаващия отказ на отговорните институции да се ангажират с реални решения.

ФТС продължава до настоява за спешно отпускане на допълнителен финансов ресурс от държавния бюджет в размер на 40,7 млн. лв., включващ:

    29 млн. лв. за Столичен градски транспорт;
    6,5 млн. лв. за градски транспорт – Варна;
    0,7 млн. лв. за градски транспорт – Русе;
    4,5 млн. лв. за Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.

Заедно с работниците от дружествата от градския транспорт на София от работните си места символично на този етап в протеста ще се включат и работници от „Градски транспорт“ – Варна, „Общински транспорт“ – Русе и Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.

Протестът ще се проведе на следните локации в столицата:  Бул. „Никола Мушанов“ 149, непосредствено преди входа за Трамвайно депо „Красна поляна“; Бул. „Цар Борис III“ 126А, непосредствено преди входа за Поделение „Трамкар“;  Ул. „Подполковник Калитин“ 30, непосредствено преди входа за Трамвайно депо „Банишора“; Научно-производствена зона Искър, ул. „5003“ № 5, непосредствено преди входа за Трамвайно депо „Искър“; Ул. „Подполковник Калитин“ № 28, непосредствено преди входа за Тролейбусен гараж „Надежда“;  Ул. „Амстердам“ № 7, непосредствено преди входа за Тролейбусен гараж "Искър";  Ул. „Бесарабия“ № 26, непосредствено преди входа за Тролейбусен гараж „Левски“; Ул. „Житница“, непосредствено преди входа за автобусен гараж „Земляне“;  Ул. „Проф. Цветан Лазаров“, непосредствено преди входа за Автобусен гараж „Дружба“; Ул. „Резбарска“, №11 1225 София, непосредствено преди входа за Автобусен гараж "Малашевци"; Ул. „Жак Дюкло“, №57 1225 София, непосредствено преди входа за Автобусен гараж "Малашевци"

Секторът на публичния транспорт изпитва сериозен недостиг на кадри и нарастващ натиск върху персонала, докато обемът на работа и обществените очаквания се увеличават. В тази ситуация адекватното заплащане и създаването на европейски условия на труд са не просто справедливо искане, а необходимост. Настояваме за незабавна среща между национално представените синдикални организации и отговорните институции в лицето на Министерство на финансите, Министерски съвет и Столична община за намиране на устойчиво решение в полза на хората, които ежедневно осигуряват мобилността в държавата, казват от синдикатите."

https://www.dnes.bg/a/1-bulgaria/678624-nov-protest-na-transporta-v-sofiya-blokazh-na-avtobusi-trolei-i-tramvai-na-14-may

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 415
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1873 on: 08.05.2025, 20:59:50 »
А метрото? Не виждам да е споменато...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5955
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1874 on: 08.05.2025, 22:32:23 »
Ами не е споменато, защото и парите, и условията са други.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 415
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1875 on: 10.05.2025, 20:01:42 »
Протеста ще бъде от 4 до 12 ч.
Метрото ще си работи.
В 12 ч. си излизаме от гаражите и се влючваме по маршрутите.
Ако не бъдат приети исканията ни (или не започнат преговори по тях), се започва процедура към обявяване на стачка - 1, 2, 3 дена или колкото трябва, няма да има градски транспорт.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7916
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1876 on: 11.05.2025, 13:45:56 »
Протеста ще бъде от 4 до 12 ч.
Метрото ще си работи.
В 12 ч. си излизаме от гаражите и се влючваме по маршрутите.

Терзиев е на мнение че в 8 часа вече трябва да сте на линия:

Кметът на София и синдикатите се разминаха за продължителността на протеста на градския транспорт

"Сериозно разминаване в продължителността на предвидения за 14 май протест за по-високи заплати на служителите в градския транспорт показаха кметът на София Васил Терзиев и синдикатите. През седмицата беше разпространено съобщение, че протестът в сряда ще започне в 4 ч. сутринта и ще продължи до 12 ч. на обед. Днес Терзиев заяви пред БНТ, че индикациите към този момент са, че недоволството ще бъде от 4 до 8 ч. сутринта.
Кметът добави, че има големи разминавания със синдикатите, които настояват за 400 лв. скок на основните възнаграждения, а не със 100 лв., както е предвидено. "Не сме се запънали, защото не искаме да увеличим с повече заплатите, но просто нямаме възможности. Заплащането обаче не е основният проблем, а подвижният състав и условията на труда. 1 млрд. лв. струва смяната на подвижния състав, което е невъзможно на този етап", каза още Терзиев."

https://www.dnevnik.bg/burzi-novini/2025/05/11/4780438_burzi_novini_11_mai/#4780532

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 415
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1877 on: 11.05.2025, 14:28:45 »
Ами... може...
Ако синдикатите кажат, и по-рано ще излезнем.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1878 on: 11.05.2025, 21:06:45 »
Докога ще се натяква че подвижния състав е най-големия проблем на транспорта. Не е вярно. Дори и стар подвижен състав може да изглежда добре и да е надежден. Условията на работа в депа и гаражи и на водачи за мен е най-важният, но за това не се работи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline radk0_99

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 486
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1879 on: 12.05.2025, 20:46:46 »
Стария подвижен състав може да е надежден ако се поддържа. Това пък изисква разходи за поддръжка и качествени и читави техници в депата които да го поддържат