Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 370636 times)

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3674
  • ČKD
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2080 on: 19.05.2025, 20:04:44 »
Нощните коли в момента се включват по линиите.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2081 on: 19.05.2025, 20:12:32 »
Най-накрая! И добре че се решиха да пуснат нощните коли поне :Д

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6384
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1509
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2083 on: 19.05.2025, 20:19:50 »
Най-накрая! И добре че се решиха да пуснат нощните коли поне :Д
Все пак Бойко на бял кон, така нареди :angel:

Иначе да, live map-a на ЦГМ отново работи, там се виждат всички возила къде са излезнали.

Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 489
  • antiMASKer
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2084 on: 19.05.2025, 20:41:43 »
.... и така докато навсякъде паднат оборотите, няма приходи и всичко се срине. Тогава искаме или не ще работим това което има и за толкова кОЛКото ни дадат защото няма друго.

Право в десетката. Чудя се, тия Х стотачки, дадени ли са или са изпросени  :devil:


Dream on @Радоц%ет, ама не си в час

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15763
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2085 on: 19.05.2025, 21:03:51 »
Ами за шофьорите и монтьорите се радвам! Това наистина е доста тежък труд, за който ако работиш нормално без извънредни заплатата е много ниска. Там е и дефицита, там трябва да се дава. Дано тоя път си вземат поука, почнат с реформи, спрат дублиращи линии и подобрят условията на труд на водачите.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1267
    • View Profile
    • Laptop screens and laptop repairs
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2086 on: 19.05.2025, 21:05:49 »
Няма. Тези, от които зависи подобряване то на условията също си взеха увеличението.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7013
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2087 on: 19.05.2025, 22:20:52 »
Не е ли време да пуснат предизвезтие на тези "синдикални лидери". Ей така по Точка 3 от КТ "поради намаляване обема на работа".  Дефакто за 6 дни беше намалял до 0.
Ако някой ще в този дух:

https://lupa.bg/news/da-izmetem-sindikalnata-sgan-ot-depata-i-ot-zhivota-si_352654news.html
Украйна, победа!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15763
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2088 on: 21.05.2025, 09:15:27 »
Е, дори с увеличаването стартова заплата за ватман пак идва под средната за София. За шофьор също. Като цяло ако разгледаме обяви за работа в тези среди заплащането дори след увеличението е сред най ниските в бранша. Само вижте обявите на големи компании като дискордиа. Как иначе очаквате ГТ да е конкурентен работодател и кой ще обере младите активни хора?

За стачките...само ако видим колко пъти тази година имаше транспортни блокади в Италия, поне 2 пъти в БВГ Берлин, имаше дори дни без полети на някои авиокомпании. Колкото по развита и правова държава ставаме толкова повече трябва да свикваме с такива неща. Друг е въпросът у нас покрай тях кой и за какво се възползва от тях кой взима трохите и кой обира пая. Ако си спомняте в Гърция даже за 2-3 дни по едно време бяха затворили и супермаркетите и хората нямаше от къде да си купят за ядене. Не е нещо нечувано в белия свят за няколко дена държавата да се блокира.
« Last Edit: 21.05.2025, 09:17:17 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8033
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2089 on: 21.05.2025, 09:56:39 »
С това може да се затвори страницата "стачка", малко е глупав и свали маската твърде скоро, иначе можеше и да се получи.

Борисов иска да види оставката на Васил Терзиев


https://news.bg/politics/borisov-iska-da-vidi-ostavkata-na-vasil-terziev.html

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2090 on: 21.05.2025, 10:03:24 »
Все пак Борисов е минал психотест в АМВР, където се изисква интелект максимум един милиционер - 1/1000 от интелекта на еталонната букова талпа.  :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15763
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2091 on: 21.05.2025, 10:13:14 »
Нито нападам нито не защитавам кмета. Колкото време се говореше за проблемите в ГТ, за лошото отношение към шофьорите, за липсата на персонал. Той какво отношение взе? Влезе ли в гаража да си разговаря с водачите да види за какво става въпрос? Като няма хора направили оптимизация на линиите така че, да има по малко линии но довозващи до метрото като кризисен вариант? Или продължиха да натискат за още и още нови линии и да натоварват хората още и още? Докато в един момент хората не издържаха физически и психически, а така най лесно се политизират нещата. Мое си мнение! Но този човек буквално нищо не направи по въпроса според мен. Застана ли с твърда ръка да актуализира данъци и такси, да засили контрола в ГТ? Нищо. Другите може да бяха популисти ама поне правеха нещо
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3674
  • ČKD
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2092 on: 21.05.2025, 10:22:53 »
Колкото време се говореше за проблемите в ГТ, за лошото отношение към шофьорите, за липсата на персонал.
Още от предишната кметица, ама там не беше проблем.

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18378
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2093 on: 21.05.2025, 10:29:29 »
… Мое си мнение! Но този човек буквално нищо не направи по въпроса според мен. Застана ли с твърда ръка да актуализира данъци и такси, да засили контрола в ГТ? Нищо. Другите може да бяха популисти ама поне правеха нещо
Я дай малко факти, популистите-милиционери-мутри какво точно са правели и как са ни управлявали?!? :help:

Я ни припомни кой е принципал на четирите транспортни дружества и какви бяха действията при кризата от страна на ръководствата на тези търговски дружества и на мнозинството в общинския съвет?! Кога трябва да ходим да целуваме ръка на редовия депутат боко тиквата, че е извадил от собствения си джоб едни пари да ги налеят в бездънната каца на транспортните дружества?!

Кой тук обори написаното от Мишо каква работна среда се създава и как се управляват дружествата? Дори ялта не се въздържа, прозрял е част от проблемите и вади кирливите схеми на неговите хора как уж се управляват дружествата… Гледали сме го и в БДЖ и на много други места - няколко стотинки отгоре за силно маргинализираната работа ръка ще стигнат за малко повече алкохол, за още един залог в залите за хазарт… Нищо няма да се подобри генерално в сферата и няма да се решат системните проблеми, които тиктакат…  :( Маргиналите се държат на къс повод, които се отпуска повечко при нужда…
« Last Edit: 21.05.2025, 10:31:22 by difian »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8033
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2094 on: 21.05.2025, 10:35:25 »
Нито нападам нито не защитавам кмета. Колкото време се говореше за проблемите в ГТ, за лошото отношение към шофьорите, за липсата на персонал. Той какво отношение взе? Влезе ли в гаража да си разговаря с водачите да види за какво става въпрос? Като няма хора направили оптимизация на линиите така че, да има по малко линии но довозващи до метрото като кризисен вариант? Или продължиха да натискат за още и още нови линии и да натоварват хората още и още? Докато в един момент хората не издържаха физически и психически, а така най лесно се политизират нещата. Мое си мнение! Но този човек буквално нищо не направи по въпроса според мен. Застана ли с твърда ръка да актуализира данъци и такси, да засили контрола в ГТ? Нищо. Другите може да бяха популисти ама поне правеха нещо

Имаше си зам. кмет по транспорта, който година и половина нищо не направи освен поразии, не е виновен Терзиев в случая освен че не го уволни по-рано. Кметът на София не му е работата да ходи по гаражите, това беше работа на Павлов. Или си представяш управлението на един милионен град и столица както си го представя Б.Б., да се обикаля с джипката и да се пръскат милиони?

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7013
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2095 on: 21.05.2025, 10:53:18 »
Само не ми става ясно от всичко написано, какви функции изпълнява шефът на СА, СЕ, ЦГМ ...
Имам чувството, че просто, защото трябва да пише някакво име за шеф.
Никой не пита какво прави тан, какво е правил по време на стачката и какво ще прави...
Украйна, победа!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5306
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2096 on: 21.05.2025, 12:04:15 »
Имаше си зам. кмет по транспорта, който година и половина нищо не направи освен поразии, не е виновен Терзиев в случая освен че не го уволни по-рано. Кметът на София не му е работата да ходи по гаражите, това беше работа на Павлов. Или си представяш управлението на един милионен град и столица както си го представя Б.Б., да се обикаля с джипката и да се пръскат милиони?
Без да коментирам конкретно Павлов, който нееднократно съм казвал, че имаше харизмата и твърдостта на презрял пъпеш за дадената позиция, някой от вас знае ли същност какви точно права има зам. кмета по транспорт в СО, по принцип?
На дружествата принципал е СОС. Ако има драма с дружествата, директорите на дружествата трябва да се отчитат на СОС. Над тези дружества зам. кмета няма абсолютно никаква власт. Единствените някакви смислени промени, въведени от Павлов по негово време, се случиха единствено чрез пилене на главите на директорите, и то се случиха не за друго, а "аре да го свършим т'ва, че ни писнА, да ни се маха от главата". Единствено заповеди за временни организации на градския транспорт, това е властта на тази позиция над ГТ. А, оказва се, най-голямата отговорност и работа на зам. кмета по транспорт е да разписва актове за неправилно паркиране и пътници без редовни документи. По около 200 всеки божи ден. В три екземпляра. Собственоръчно. На хартия. Тъй че тази позиция въобще не я намесвайте в този спор, защото има точно толкова общо, колкото и самия кмет. Или иначе казано, общо няма.
Да, още от вчера предиобед, след като буци разреши светкавично проблема, който никак не сътвори няколко дни преди това, една сурия политически пр*ститутки се втурнаха да реват по следващата тема - отпадъка, за който има изготвени обществени поръчки, за които обаче една от тая сурия, Нушка паричката, просрочва с МНОГО срока за издаване на разрешително. Та тъй.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14221
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2097 on: 21.05.2025, 12:08:33 »
Без да коментирам конкретно Павлов, който нееднократно съм казвал, че имаше харизмата и твърдостта на презрял пъпеш за дадената позиция, някой от вас знае ли същност какви точно права има зам. кмета по транспорт в СО, по принцип?
Има един бивш зам. кмет по транспорта в този форум, който би могъл да отговори на този въпрос...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15763
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2098 on: 21.05.2025, 12:11:55 »
Difian Така де ама този кмет ГТ не ползва ли да види какво е положението? Ако става въпрос че с вдигнатите заплати този или онзи ще харчи за залози и алкохол, то тогава кметовете/кмета и съветниците нали си вдигнаха заплатите с 300 процента. Нали си имат имоти, нямат наем нито ипотека, за какво ще ги ползват толкова много пари? За синтетика ли?

Предишните отначало също бяха в опозиция и всички им правеха сечено. Но чак такова невзимане на отношение по каквито и да е поводи аз не помня. Факт че града е по занемарен и мръсен отпреди 2-3-4 години.

Тука трябват по радикални промени наложени с твърда ръка, строго следени и контрол. С невзимане на отношение и не правене на нищо няма да стане колкото и добри идеи да имат.
« Last Edit: 21.05.2025, 12:14:26 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7013
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2099 on: 21.05.2025, 12:31:42 »
На мен градът не ми изглежда по-мръсен от преди. Изглежда ми центърът опустял от хора извън превозни средства. Сякаш всеки ходи в центъра само по принуда и иска да не си цапа обувките там.
Украйна, победа!