Имаше си зам. кмет по транспорта, който година и половина нищо не направи освен поразии, не е виновен Терзиев в случая освен че не го уволни по-рано. Кметът на София не му е работата да ходи по гаражите, това беше работа на Павлов. Или си представяш управлението на един милионен град и столица както си го представя Б.Б., да се обикаля с джипката и да се пръскат милиони?
Без да коментирам конкретно Павлов, който нееднократно съм казвал, че имаше харизмата и твърдостта на презрял пъпеш за дадената позиция, някой от вас знае ли същност какви точно права има зам. кмета по транспорт в СО, по принцип?
На дружествата принципал е СОС. Ако има драма с дружествата, директорите на дружествата трябва да се отчитат на СОС. Над тези дружества зам. кмета няма абсолютно никаква власт. Единствените някакви смислени промени, въведени от Павлов по негово време, се случиха единствено чрез пилене на главите на директорите, и то се случиха не за друго, а "аре да го свършим т'ва, че ни писнА, да ни се маха от главата". Единствено заповеди за временни организации на градския транспорт, това е властта на тази позиция над ГТ. А, оказва се, най-голямата отговорност и работа на зам. кмета по транспорт е да разписва актове за неправилно паркиране и пътници без редовни документи. По около 200 всеки божи ден. В три екземпляра. Собственоръчно. На хартия. Тъй че тази позиция въобще не я намесвайте в този спор, защото има точно толкова общо, колкото и самия кмет. Или иначе казано, общо няма.
Да, още от вчера предиобед, след като буци разреши светкавично проблема, който никак не сътвори няколко дни преди това, една сурия политически пр*ститутки се втурнаха да реват по следващата тема - отпадъка, за който има изготвени обществени поръчки, за които обаче една от тая сурия, Нушка паричката, просрочва с МНОГО срока за издаване на разрешително. Та тъй.