Е айде няма нужда от още асфалт и набутани автомобили-така си е добре 
Кой каза, че е асфалт? По ОУП уж трамвайно трасе трябва да има по Вардар. Някога... Що се отнася до автомобилното трасе: колкото и да го разширят, светофарите на Възкресение, Стамболийски и Царица Йоанна го спират, а накрая се забива в Захарна фабрика без перспектива да стане градски ринг.
Да се върнем все пак на Метролиния 3. Трамвай по автономно трасе Асен Йорданов-Г.М.Димитров-пробив зад Зоопарка-Филип Кутев-Каблешков-Овча купел е идеално решение, и то ако пресича на 2 нива максимален брой от радиалните булеварди: Драган Цанков, Симеоновско, Черни връх, България и Цар Борис III. Заедно със скоростни ТМ5 и ТМ7 това дава завършена рамка на транспортната система в цяла Южна София - от Овча купел до Горубляне. Но май много се размечтах.
От по-текущите транспортни промени в Овча купел-2 след изграждането на цялата линия до бъдещата жп спирка Овча купел: Явно, че тандемът А11/60 ще се разреди, но няма как да бъдат спрени, както и А102, поради съществено различните маршрути спрямо този на метрото (даже на територията на комплекса). Евентуално А73 може да се насочи по бул.Овча купел-Каблешков. А59 също може да се удължи по Цар Борис III-Овча купел-Житница-Цар Борис III.