Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 115137 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Защото тб 1 ще остава единствената връзка от Петте кьошета до Левски Г. Редно е да се подсили за сметка на намалението на тб 2. Пример. искам да стигна от Попа до ул. Бяло Море. в момента има два тролея, евенттуално ще остане един.
Категорично съм против вътрешноквартален тролей. При редовни единица и четворка, който желае да се прехвърли на метрото ще го направи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline bozhido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 101
    • View Profile
Като пример за орязване (макар и само на маршрута) заради пускане на метрото имаме тм7. Преди със старите бг трамвай Т8М900 от Борово до пл. Св. Неделя се стигаше спокойно за около 20 минути и беше супер удобно. Сега вече липсва директна линия, а прекачване на метро за по малко от 4 станции не е по бързо отколкото с наземен транспорт, камо ли да коментираме таксуването. Това, че ще се пусне една станция в периферията на Хаджи Димитър, изобщо не е обстоятелство за своевременното закриване на линии, за да натъпчем всички в метрото насила.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
Все пак при пускане на метро е нормално да има промени на маршрути и разреждане на наземния транспорт - метрото поема по-голямата част от пътникопотока. Примерно между Макгахан и Петте Кьошета не са нужни две толкова редовни тролейбусни линии, нормално е разреждане или евентуално да остане една редовна още повече, че между Паметника Левски и Петте Кьошета делник има почти непрекъснато задръстване и често пакетно придвижване.  :rolleyes: От Борово до Света Неделя се стига за около 25 минути с едно прекачване на Македония или малко ходене, преди с грохналите тромави таралясници T8M900 и разбитите трасета времето беше приблизително същото. :rolleyes: Таксуването трябва да бъде променено да стимулира прекачванията с цел икономия на време.  :rolleyes: Пробегът от дългите линии, дублиращи метрото е по-добре да се пренасочи към къси редовни довозващи с минимум висене в задръствания.  :rolleyes:

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 785
    • View Profile
    • Email
Като пример за орязване (макар и само на маршрута) заради пускане на метрото имаме тм7. Преди със старите бг трамвай Т8М900 от Борово до пл. Св. Неделя се стигаше спокойно за около 20 минути и беше супер удобно. Сега вече липсва директна линия, а прекачване на метро за по малко от 4 станции не е по бързо отколкото с наземен транспорт, камо ли да коментираме таксуването. Това, че ще се пусне една станция в периферията на Хаджи Димитър, изобщо не е обстоятелство за своевременното закриване на линии, за да натъпчем всички в метрото насила.
4 спокойно може да минава през Ботев, а 7 да минава през Халите. От Орландовци до Лъвов мост може да се ползва 18, а 7-цата по Ботев ще бъде заместена от 6-цата, която е на 10 минути интервал. През събота и неделя 1-цата може да стане на 15 минути с една или две допълнителни коли.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 785
    • View Profile
    • Email
Quote
❗️ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ПРОМЕНИ В ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ СЛЕД ПУСКАНЕТО НА МЕТРОТО В ОВЧА КУПЕЛ❗️
🚌 След няколко срещи, задълбочено проучване и обсъждане, с представители на Изп. Съвет към Гражданския Съвет на Овча купел и експерти в транспортната сфера, стигнахме до следните предложения за промени в маршрутите на обществения транспорт след пускането на метрото в района ни.
🔺 Благодаря на @Viktor Chaushev, както и на всички, които се включиха с идеи.
Наясно съм, че предложенията за промяна имат както положителни страни, така и недостатъци, произлизащи от спецификата на трасето и релефа.
💬 Ще се радвам да видя и вашите мнения, коментари и предложения за промени, преди да го представим следващата седмица  в Столична община.
❗️ Няма как да ви обещая, че представеното предложение в окончателен вариант (след всички получени коментари) ще бъде одобрено и прието от Столична община.

✔️Отпадащи линии:
Линия 45 да се закрие. Тя е с годишен пробег от около 230 000 км и се обслужва от 3 автобуса.

🔺 ГОРНА БАНЯ:
Да се създадат 2 нови линии – една за вилната зона и една за квартала.
Интервал в делник в пик – 13 мин. Извън пик – 18 мин. (Разстановка: 1-3-2-3-1). Предпразник и празник – целодневно на 18 мин. Обслужват се общо от 3 коли.
3 бр. Малки бусове 7,5 метра (до 55 места).Годишен пробег – около 140 000 км.
Маршрутите са обособени по единствените възможни улици за това във вилната зона и квартала.
На общински терен да се изгради ново автобусно обръщало в пешеходна близост до метростанция „Горна Баня“;
🚌 Линия 260 да се удължи през курс до края на Горна Баня, а маршрутът в квартала да се измени, за да преминава близо до метростанцията както е на схемата.
Удължаването на линия 260 с 1,1 км еднопосочно би погълнало близо 85 000 км допълнителен годишен пробег. С оглед на гъстотата на новообслужената част, то е редно това да става през курс (год. пробег 42 500 км). Необходимо е това да се обсъди с „Еридантранс“ и Столична община, с оглед на концесията.
✔️Маршрут за вилната зона: ул. Планиница – бул. Н.Петков – ул. Ехо – ул. Каменист път – ул. Пладнище – ул. Дъга – ул. Равнище – ул. Лилия – ул. Каменица – ул. Перуника – ул. Лотос. Алтернативно може да се мине и по ул. Софийска панорама, вместо по ул. Равнище;
✔️Маршрут за квартала: ул. Планиница – ул. Урал – ул. Хр. Стефчов – ул. Каменица – ул. Тихи кът – ул. Обзор – ул. 646 – ул. Дон – ул. 757 – ул. Гръстниче – ул. Дон – ул. Каменица – ул. Перуника – ул. Лотос.

🔺 ОВЧА КУПЕЛ:
✔️Линии 11 и 102 да запазят своите маршрути без промяна;
✔️Линия 60 да измени своя маршрут – вместо по бул. Никола Мушанов, Възкресение и Ив. Евст. Гешов, да минава по бул. Овча Купел, Цар Борис ІІІ и Ив. Евст. Гешов. Да се обърне се преминаването по двоиците – ул. Охридско езеро и ул. Гюешево. Допълнит. пробег – около 75 000 км /год.
✔️Линия 73 да измени своя маршрут – да минава двупосочно по ул. Боряна и вместо по бул. Овча Купел и бул. Гоце Делчев, да минава по бул. Овча Купел, бул. Тодор Каблешков, бул. България и бул. Гоце Делчев. В рамките на текущия пробег на линията.
✔️Да се създадат  две еднопосочни нови линии за довозване от метрост. „Мизия/НБУ“ и метрост. „Овча Купел“:
– по ул. Монтевидео – бул. Президент Линкълн - бул. Овча Купел – ул. Любляна – Околовръстен път – ул. Монтевидео.
– по ул. Монтевидео – ул. Народно хоро – бул. Овча Купел – бул. Президент Линкълн – ул. Монтевидео.
Водачите да почиват на МС Мизия/НБУ и да ползват тоалетна в метростанцията.

🔺СУХОДОЛ, МАЛО БУЧИНО:
Линия 56 да се съкрати до края на кв. Суходол (обръщало при „Стром 21“);
Да се създаде  нова линия 55 от с. Мало Бучино през кв. Суходол – Околовръстен път, ул. Николай Хрелков до новото обръщало при метрост. „Горна Баня“.

🔺 КАРПУЗИЦА:
Линия 107 да се раздели на две – нова линия 107 и нова линия 106
✔️Линия 107 да се движи удължена с 1,25 км в посока - от ул. Николай Хрелков в Горна баня по ул. Никола Петков, Княжевска по маршрута си в кв. Карпузица до бул. Овча купел, от там еднопосочно по бул. Овча Купел, ул. Житница, бул. Цар Борис ІІІ и бул. Овча купел. От там по маршрута си през кв. Карпузица до кв. Горна Баня.
✔️Линия 106 да се движи от Боянска църква по маршрута на сегашната 107 до бул. Цар Борис ІІІ, от там по бул. Тодор Каблешков, ул. Стефан Тошев, бул. Гоце Делчев и по бул. Цар Борис ІІІ по маршрута си до Боянската църква. Заобикалянето към метрото по ул. Стефан Тошев е заради липсата на десен завой от бул. Цар Борис ІІІ към бул. Гоце Делчев. Локалното от бул. Бъкстон до бул. Гоце Делчев е неподходящо за движение на автобус.

💬Очаквам вашите коментари до началото на следващата седмица!

Източник: Ангел Стефанов - кмет на Овча купел

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16586
    • View Profile
    • Email
А106 прави изключително разточителна обиколка на цялото Красно село и Борово. Би могло да се мисли за автобусно обръщало около МС Овча купел или врътка по бул. Линкълн- ул. Земляне - бул. Овча купел. Тази врътка може да се използва и за удължен А59, който да свърже Владая и Мърчаево с Метролиния 3. Също така за Вашето предложение на А107 вместо по-дългата и минаваща през интензивни участъци врътка Овча купел-Житница-Цар Борис III.

А би могло боянският клон на А107 изобщо да се отреже, като обслужването на бул. Пушкин се поеме от А63, засилен с освободения от А107 ресурс. Маршрутът в Бояна на А107 без последната спирка се поема от сравнително регулярната А64, а от ханчето до църквата разстоянието е минимално.
« Last Edit: 06.06.2020, 08:37:21 by blagun »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15608
    • View Profile
    • Email
Честито на Горнобанци, ще имат отличен транспорт! Автобуси, влакове, метро. Обаче влакът все още си остава номер 1 по бързина до центъра за 14-15 минути само. Единственото което не ми харесва от тези схеми е че 260 се отдалечава от връзката с гарата, както и другите линии, вместо да минават по-близо. Сегашните спирки до гарата са по-добре като че ли. А може би първо трябва да правят връзка с най-бързия транспорт, но връзката с влаковете ще я има и на метростанцията, при новоизградената ж.п.спирка.

Може да се мисли и за редовна линия от гарата или метростанцията до Бонсови Поляни и това място също да се развие за туризъм, вместо всичко да се бута на Златните мостове. Има потенциал.

За 107 има и по-лесен вариант, просто да се удължи до метростанцията, вместо да се разделя. Там едва ли някой ще пътува наобратно от Княжево до метрото, като много по-бързо би било до центъра чрез връзката с ТМ5. Всичко друго е ок.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
Докато поне картите за ЦГМ не са валидни във влаковете те няма как да са атрактивен транспорт в града - малко са хората, които живеят и работят и/или учат в пешеходна достъпност до гара и закупуването на превозни документи за влак и друг транспорт е неизгодно.  :rolleyes: Също влаковете са прекалено малко през деня и това допълнително отблъсква пътници.  :rolleyes:  Дори при влакове на половин час времепътуването до центъра с чакането няма да е по-малко от това с метро.  :rolleyes:

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Схемата е добра. Сега ще видим каква е уловката, защото не вярвам линиите да запазят сегашните си интервали на движение. Неприятното е, че разреждане на 11 и 102 ще засегне негативно Гео Милев, Дианабад и Ст.Град.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4480
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
А какво става с транспорта по улица Любляна, в района на 66 ОУ? Това винаги е било едно от най-необслужваните транспортно места в София, заедно с кв. Орландовци (в момента главно 73 и то еднопосочно  :/). Доколкото се ориентирам, по предложените промени, там не е заложен никакъв транспорт, освен изключително редкия 107 :neznam: :neznam:
Може 45 да се движи до Суходол, вместо 56, като минава от Мушанов към Западен парк по маршрута на 72.
« Last Edit: 07.06.2020, 03:18:30 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7070
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
107 ако се раздели на две, новият 107 ще е с курс около 60 минути, 4-3-4-2 - на 15 минути в пик делник.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
107 на 15 минути в пик и 20 извън пик ще осигури адекватно обслужване на Любляна делник, но ще трябва да се добави допълнителна кола празник.  :rolleyes: Орландовци ще има довозване за около 10 минути до МД 3 със 100 и е достатъчно една от разпокъсаните коли  да стане целодневна, празник да се добави допълнителна и да се затегне разписанието след ремонта на Първа Българска Армия.  :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7070
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
За Орландовци няма да е зле да се удължи 23 до МС Хаджи Димитър, като обръща с обратен завой на кръстовището с ул. Черковна (преди моста Чавдар). Точно след обратния завой може да спира при ОМВ-то за почивка (има място за това на булеварда - в момента е защриховано с маркировка). В ОМВ-то има тоалетна, кафе и ядене.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3959
    • View Profile
Ако управляващите мислят да разреждат А102. Моля да създадете две линии от 102 - едната от Студентски град по сегашния маршрут до гараж Земляне със сегашния интервал на движение. Достатъчно нередовни са автобусите в задръстванията от автомобили на няколко места по този дълъг път. С Останалата част от стария маршрут на 102 правете, каквото искат засегнатите жители на Овча купел.
------------------------

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16586
    • View Profile
    • Email
А102 неминуемо ще отслабне малко. По-скоро би трябвало да се разчупи двойката 11+60, като А60 поеме Карпузица и Любляна вместо А107. Кметското предложение да тръгва от МС Горна баня вместо от Карпузица е уместно със забележка, че се губи последната спирка в Карпузица (ако толкова е зор, може да се мисли за врътка в квартала). Предложението да върви по ЦБ3 не ми се вижда смислено, Любляна е с доста по-мижаво обслужване от ЦБ3, а и в Красна поляна линията има функции: довозване до метро, връзка с гарата. Ако ще се скъсява А102 до Автогара Овча купел (примерно), ще се компрометира довозването в ОК-2 до метрото. Споменати са някакви кръгови довозващи линии, но това в контекста на променена система за тарифиране. Дотогава ще се надяваме А102 да не пострада много.
« Last Edit: 08.06.2020, 11:36:35 by blagun »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
По Цар Борис III вървят редовният ТМ5 с интервали 4-6 минути делник и 8 празник, редовният 260 с интервали 8-10 минути делник и 13-14 празник и сравнително редовният в пик на около 10-11 минути макар и сравнително рядък през останалото време ТМ4. Определено няма нужда от допълнителен автобус докато обслужването на Любляна със 107 без сгъстяване е явно недостатъчно. :rolleyes: От 102 могат да се премахнат 1-2 разпокъсани пикови коли, но по-голямо разреждане би влошило сериозно обслужването на няколко района на София.  :rolleyes:
« Last Edit: 08.06.2020, 11:52:54 by V.Peichev »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5899
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Според мен 107 трябва да се удължи до МС Горна баня, без да се пипа в останалата част от маршрута. С оглед и на дългоочакваната нова система, прекачване с трамваите до метрото ще е достатъчно бързо, а автобусите няма да правят огромни обиколки.
73 да мине двупосочно по Любляна, където пътникопотокът е чувствително по-голям.
60 да се движи като до сега по Мушанов, но вместо по Президент Линкълн, да минава по Боряна.
ДЛ2 в този вариант няма нужда да съществува, а само ДЛ1, която обаче да се движи в обратна посока, т.е. само с десни завои.
260 да остане както до сега, а Горна баня да прави връзка с метрото с допълнителните линии. Някоя от допълнителните линии да прави няколко курса дневно до високите части на Горна баня и в.з. Люлин.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И аз си мислех дали няма да е добре 45 да се закрие, а 60 да минава по неговия маршрут по Боряна, Монтевидео до Овча купел. Ще се удъжи времетраенето на директната връзка Овча Купел - Централна гара, но не знам доколко се ползва, а и автобус 11 минава относително близо до гарата. За 11 и 102 съм твърдо съгласен да не се пипат. За Мало Бучино - трябва да се питат хората там дали желаят връзка с Овча Купел вместо със Западен парк и МС Вардар.

За Орландовци няма да е зле да се удължи 23 до МС Хаджи Димитър, като обръща с обратен завой на кръстовището с ул. Черковна (преди моста Чавдар). Точно след обратния завой може да спира при ОМВ-то за почивка (има място за това на булеварда - в момента е защриховано с маркировка). В ОМВ-то има тоалетна, кафе и ядене.

Това е хубава идея. Един автобус от Станция Орландовци да се пренасочи към МС Х. Димитър.
« Last Edit: 08.06.2020, 18:44:36 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
Директната връзка Овча Купел - Централна Гара и сега не е особено ползвана - времепътуването е около 45 минути с чакането става почти час. След пускането на МД3 времепътуването с прекачване МД3 - МД2 ще е около половината вероятно дори малко по-малко.  :rolleyes: За Мало Бучино е по-добре да има бързо довозване до МД3 в Овча Купел вместо далеч по-бавно до Вардар, Западен Парк не дава особено удобни транспортни връзки. При това довозване до Овча Купел ще позволи адекватни интервали без увеличение на транспортната задача. :rolleyes:

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 591
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Изглежда, кметът на р-н Овча Купел Ангел Стефанов, предлага промени на наземния транспорт в района след пускането на МД3 до Овча Купел:

Quote
ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ПРОМЕНИ В ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ СЛЕД ПУСКАНЕТО НА МЕТРОТО В ОВЧА КУПЕЛ

След няколко срещи, задълбочено проучване и обсъждане, с представители на Изп. Съвет към Гражданския Съвет на Овча купел и експерти в транспортната сфера, стигнахме до следните предложения за промени в маршрутите на обществения транспорт след пускането на метрото в района ни.
Благодаря на @Viktor Chaushev, както и на всички, които се включиха с идеи.
Наясно съм, че предложенията за промяна имат както положителни страни, така и недостатъци, произлизащи от спецификата на трасето и релефа.
Ще се радвам да видя и вашите мнения, коментари и предложения за промени, преди да представим предложението следващата седмица в Столична община.
Няма как да ви обещая, че представеното предложение в окончателен вариант (след всички получени коментари) ще бъде одобрено и прието от Столична община.

✔️Отпадащи линии:
Линия 45 да се закрие. Тя е с годишен пробег от около 230 000 км и се обслужва от 3 автобуса.

ГОРНА БАНЯ:
Да се създадат 2 нови линии – една за вилната зона и една за квартала.
Интервал в делник в пик – 13 мин. Извън пик – 18 мин. (Разстановка: 1-3-2-3-1). Предпразник и празник – целодневно на 18 мин. Обслужват се общо от 3 коли.
3 бр. Малки бусове 7,5 метра (до 55 места).Годишен пробег – около 140 000 км.
Маршрутите са обособени по единствените възможни улици за това във вилната зона и квартала.
На общински терен да се изгради ново автобусно обръщало в пешеходна близост до метростанция „Горна Баня“;
Линия 260 да се удължи през курс до края на Горна Баня, а маршрутът в квартала да се измени, за да преминава близо до метростанцията както е на схемата.
Удължаването на линия 260 с 1,1 км еднопосочно би погълнало близо 85 000 км допълнителен годишен пробег. С оглед на гъстотата на новообслужената част, то е редно това да става през курс (год. пробег 42 500 км). Необходимо е това да се обсъди с „Еридантранс“ и Столична община, с оглед на концесията.
✔️Маршрут за вилната зона: ул. Планиница – бул. Н.Петков – ул. Ехо – ул. Каменист път – ул. Пладнище – ул. Дъга – ул. Равнище – ул. Лилия – ул. Каменица – ул. Перуника – ул. Лотос. Алтернативно може да се мине и по ул. Софийска панорама, вместо по ул. Равнище;
✔️Маршрут за квартала: ул. Планиница – ул. Урал – ул. Хр. Стефчов – ул. Каменица – ул. Тихи кът – ул. Обзор – ул. 646 – ул. Дон – ул. 757 – ул. Гръстниче – ул. Дон – ул. Каменица – ул. Перуника – ул. Лотос.

ОВЧА КУПЕЛ:
✔️Линии 11 и 102 да запазят своите маршрути без промяна;
✔️Линия 60 да измени своя маршрут – вместо по бул. Никола Мушанов, Възкресение и Ив. Евст. Гешов, да минава по бул. Овча Купел, Цар Борис ІІІ и Ив. Евст. Гешов. Да се обърне преминаването по двоиците – ул. Охридско езеро и ул. Гюешево. Допълнит. пробег – около 75 000 км /год.
✔️Линия 73 да измени своя маршрут – да минава двупосочно по ул. Боряна и вместо по бул. Овча Купел и бул. Гоце Делчев, да минава по бул. Овча Купел, бул. Тодор Каблешков, бул. България и бул. Гоце Делчев. В рамките на текущия пробег на линията.
✔️Да се създадат две еднопосочни нови линии за довозване от метрост. „Мизия/НБУ“ и метрост. „Овча Купел“:
– по ул. Монтевидео – бул. Президент Линкълн - бул. Овча Купел – ул. Любляна – Околовръстен път – ул. Монтевидео.
– по ул. Монтевидео – ул. Народно хоро – бул. Овча Купел – бул. Президент Линкълн – ул. Монтевидео.
Водачите да почиват на МС Мизия/НБУ и да ползват тоалетна в метростанцията.

СУХОДОЛ, МАЛО БУЧИНО:
Линия 56 да се съкрати до края на кв. Суходол (обръщало при „Стром 21“);
Да се създаде нова линия 55 от с. Мало Бучино през кв. Суходол – Околовръстен път, ул. Николай Хрелков до новото обръщало при метрост. „Горна Баня“.

КАРПУЗИЦА:
Линия 107 да се раздели на две – нова линия 107 и нова линия 106
✔️Линия 107 да се движи удължена с 1,25 км в посока - от ул. Николай Хрелков в Горна баня по ул. Никола Петков, Княжевска по маршрута си в кв. Карпузица до бул. Овча купел, от там еднопосочно по бул. Овча Купел, ул. Житница, бул. Цар Борис ІІІ и бул. Овча купел. От там по маршрута си през кв. Карпузица до кв. Горна Баня.
✔️Линия 106 да се движи от Боянска църква по маршрута на сегашната 107 до бул. Цар Борис ІІІ, от там по бул. Тодор Каблешков, ул. Стефан Тошев, бул. Гоце Делчев и по бул. Цар Борис ІІІ по маршрута си до Боянската църква. Заобикалянето към метрото по ул. Стефан Тошев е заради липсата на десен завой от бул. Цар Борис ІІІ към бул. Гоце Делчев. Локалното от бул. Бъкстон до бул. Гоце Делчев е неподходящо за движение на автобус.
https://www.facebook.com/AngelStefanovBG/posts/271978650828333

Има доста коментари под поста. Доколкото чета мненията, доста хора не приемат закриването на автобус 45 (липса на връзка между Овча Купел и район Красна Поляна), също така някои са против скъсяването на 56 (предлага се скъсяване от Мало Бучино само до кв. Суходол и прекачване на предложения нов автобус 55, без да има директна връзка с района на жк. Западен Парк, включително и с метростанция Вардар, за която се твърди че много хора я ползват, както и с трамвайна линия 10).
« Last Edit: 25.08.2020, 23:28:16 by Unicode »