Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 410279 times)

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1897
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1640 on: 24.04.2025, 18:27:54 »
И 3654 е така, не е само 50ката ;)

Може с малко мисъл да ги поръчват тия джамове. Не можв на газов да слагат стъкла от дизелов и да не изглежда естетически добре (не говоря само за челното стъкло ;) ). За дизеляците е същото.
Черепите неслучайно са пълни с нещо ;)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14182
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1641 on: 24.04.2025, 19:38:13 »
Естетиката е последното нещо, което се гледа в депата и гаражите... Ще сложат хартиена табела долу вдясно и готово, няма да пускат електронната табела, пък някой да я настройва с по-малък шрифт...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18336
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1642 on: 25.04.2025, 09:24:34 »
Ето защо е важно и при поръчките нещата да са максимално унифицирани, а не да има сто варианта на детайли за абсолютно идентични като каросерия превозни средства…  :help: И това в работа на администрацията и началниците - да осигуряват оптимални условия за оперативното функциониране на предприятието, ама от бивши безмозъчни водачи истински началници не се става толкоз лесно…
« Last Edit: 25.04.2025, 09:26:40 by difian »

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1643 on: 25.04.2025, 09:39:53 »
Не е баш така. Не може в една обществена поръчка да залагаш такива детайли, незаконно е и в последствие пада в съда. Всеки участник сам решава с кой модел да участва. Отделно от това при всеки производител има еволюция на модела и в две различни години на един и същ модел понякога има съществени разлики.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15934
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1644 on: 25.04.2025, 09:56:12 »
Е тези Ютонг-и са уникален случай, първите ни автобуси от неевропейски производител, при никоя друга марка или модел не сме имали проблеми с прозорците за табели. Единствено 1111, друг случай не си спомням:
1111-83 25.4.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3305-413 30.5.2016 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3305 20.6.2016 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Не е баш така. Не може в една обществена поръчка да залагаш такива детайли, незаконно е и в последствие пада в съда. Всеки участник сам решава с кой модел да участва. Отделно от това при всеки производител има еволюция на модела и в две различни години на един и същ модел понякога има съществени разлики.
В случая с първите 60 Ютонг-и не беше ли проблема, че смятахме, че стандартно ще дойдат с пълноразмерни табели и без тонирани стъкла, пък те ни дойдоха с „китайски пакет“?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18336
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1645 on: 25.04.2025, 10:59:09 »
Не е баш така. Не може в една обществена поръчка да залагаш такива детайли, незаконно е и в последствие пада в съда. Всеки участник сам решава с кой модел да участва. Отделно от това при всеки производител има еволюция на модела и в две различни години на един и същ модел понякога има съществени разлики.
Въпреки че бяха пуснали фейслифта, нашите Песи са си все със стария дизайн... Не е незаконно да изиксваш един и същ размер електронни табели, или всички врати да се отварят планетарно... Ако имахме стандарт за тапицерията на седалките, можеше да изискваме при всички видове превозни средства да са еднакви...

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1646 on: 25.04.2025, 11:41:42 »
За периферия да, но не можеш да изискваш конкретни размери на стъкла и други основни детайли. Иначе както писах по-горе, изцяло решение на доставчика е кой конкретен модел ще доставя.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1897
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1647 on: 03.05.2025, 23:18:13 »
2072 е на линия
Черепите неслучайно са пълни с нещо ;)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1648 on: 04.05.2025, 01:59:50 »
В случая с първите 60 Ютонг-и не беше ли проблема, че смятахме, че стандартно ще дойдат с пълноразмерни табели и без тонирани стъкла, пък те ни дойдоха с „китайски пакет“?
Не точно. Поръчката беше с куцо написани параметри. В нея пишеше стъклата да са "тонирани" - и дойдоха тонирани, така както го е разбрал китаеца. Пишеше да има табла и има табла.

Поради тези очевидни издънки промениха изискванията - описаха колко минимум символа трябва да се изписват, описаха страничната табела "да не пречи на видимостта на пътниците" и стъклата да са "тонирани, но не затъмнени". По тези изисквания дойдоха газовите китайци. Това с разменените челни стъкла, както имаше навремето 2 каратски с разменени капаци на покрива - единия оранжев, другия бял, е резултат от чиста и проста посредственост.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1483
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1649 on: 12.05.2025, 15:44:07 »
Иновативно в Дружба, докато в другият бардак, така де Земляне, слагат седалки от БМЦта на МАНовете, то тук е обратното - 3652 се е сдобил със седалка от МАН :help: :crazy: Което пък отваря въпроса, стана ли 3101 официално донор вече :crazy:  :crazy:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6377
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1650 on: 20.05.2025, 14:17:48 »
Екологично чист автобус, в чиста среда.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1137
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1651 on: 20.05.2025, 17:52:39 »
Какво му се  е случило?  :help:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6377
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1652 on: 20.05.2025, 21:58:29 »
Не знаят, шофьори в сервиза не се допускат.

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1104
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1653 on: 20.05.2025, 23:38:31 »
Това изглежда на заминал дпф ако може да се прави съпоставка с дизеловите леки коли. Но е само предположение.

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1119
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1654 on: 21.05.2025, 20:14:11 »
Преди малко бях в 1227 по 260. В покой този автобус се тресе зверски :crazy: Това по принцип е често срещан симптом при дизеловия Ютонг, но това беше 'на друго ниво'. Базата ми за сравнение са 1231, който преди няколко години беше подобен откъм вибрации, както и 3619, който през 2019-та стана 1230.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1655 on: 21.05.2025, 21:31:17 »
На Ютонга му се прави принудителна регенерация на ДПФ, защо го правят в халето не е ясно, толкова им е акъла.
The Grand Tour

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1119
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1656 on: 06.06.2025, 21:31:30 »
AGENT 006, 1213 ту го пускат, ту го прибират. Беше редовен преди 1 година, после го спряха от движение. Като го оправиха направи ПТП в гаража (16-ти март), после уж го ремонтираха и излезна на линия, но аварира на 7-ми май. Днес отново. И въобще не споменавам хипотетичните проблеми, които може да не сме документирали като любители на градския транспорт. Колегите от Земляне да ме поправят ако греша.

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1137
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1657 on: Yesterday at 23:27:53 »
3610 тръгва по Н4 с широко разтворен капак до задната електронна табела  :fan: