След като има почивка по разписание , - всички навън.
С това съм съгласен по принцип.
Но проблемът е там, че направиха по две спирки (крайна и начална) и са заложили почивка. При такива линии не трябва да има почива в този край на маршрута, където има еднопосочно движение.
Как така десетилетия наред шофьорите на 280 и 306 можеха да работят без почивка при университета? а днес вече не може. нещо много лигави са станали днешните.
Какво правим, ако се возя на 280 и искам да сляза на военната академия?
На Гурко са две спирки, защото на терминалите почивки няма.
Да, защото направиха тъпотията с фльонгите при летището. Трябваше 84 да е до единия терминал, а 184 до другия. И шофьорите да почиват там.
На гарата , да. Има резон и там да са две спирки.
Няма резон!
Какво ще правят хората, които идват от Младост/Дружба и искат да пътуват до ул. Клокотница или до спирка 0385 бул. Христо Ботев (за автобус 404)?
За другите линии, които обикалят цялата Банишора (77, 82, 101 и т.н.) - пък изобщо не може да се мисли. те имат още повече спирки в еднопосочния участък.
На гара Север в момента 413 има една спирка , - крайна и начална, но почива по 10-20 минути на всеки курс.
Което е абсурдно.
Първо - шофьорите не могат да си починат, защото нямат право да свалят пътниците.
Второ - има прецакани пътници, които са се качили пред централна гара, очаквайки че 413 си продължава по нормалния маршрут. И изведнъж - едни 20-30 минути отгоре (отиване и връщано до Север + почивката).
А ако тези пътници са пристигнали с влак от направление Искърското дефиле - са двойно и тройно прецакани. Слезли са на София Север; след това са се качили на електричката до 13 коловоз; след това пеша 300 метра + стълби; и след това - обратно на София Север.