Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: [1] 2 3 ... 204
1
Училището бивше Киров и Автогара Запад са достъпни с трамвайни линии 4,5 и 11, които са през няколко минути и за една спирка.
А защо тогава държиш А73 да се върне през Красно село? Нали от Овча купел е достъпно Красно село с трамвай, другите спирки от стария маршрут на А73 също са достъпни с прекачване?

Усещам някакво дребнаво заяждане ! В случая дори с прекачването придвижването до Овча купел ще е по-бързо в час пик.

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.06.2024, 11:35:58 »
Трябва да се има предвид, че в НСО е работил охрана на Екатерина Михайлова по времето, когато управляваше ПГ на ОДС по времето на Иван Костов и после около създаването на ДСБ и разпада на СДС! Т.е. е попивал през най-силният период от нея. А е влязал в НСО 93та и е научил разни мутряшки работи.

Ясно, значи бледнее пред Тиквун, който е попивал ценните съвети на Тато и крадлив Дедо и естествено е стигнал, където е !

3
Администрацията на район Овча купел е на ул. Любляна от няколко месеца. Училището бивше Киров и Автогара Запад са достъпни с трамвайни линии 4,5 и 11, които са през няколко минути и за една спирка. Магазин Кауфланд ще бъде изграден много скоро на Любляна в съседство с Фантастико.  В час пик и не само автобусите по линията висят в задръствания много дълго време точно в участъка, който предлагам да отпадне. Съвсем реално е интервала да спадне до 15 минути в резултат на избягването му. Това би било значително подобрение за ползващите линията .

4
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.06.2024, 09:54:54 »
Как да обясниш на Ганя, че броя на депутатите е константна величина? Дали ще гласуват 20 или 100 % те все ще са си 24 за Обикновено Народно Събрание и 400 за Велико . При сегашните нива на гласуващи "стойността" не един Народен представите е около 5000 гласа! При увеличение на броя гласуващи е необходима да се "напазаруват" доста повече хора за да се вкара избраника, което е достатъчен повод да се разходиш до урните и да им бръкнеш отзад. За политиците малката избирателна активност е просто дюшеш. Оправданието, че хората живеят добре и заради това не гласуват е винаги на линия! В резултат ще гледаме следващото...., много ми харесва сръбската дума Позорище !

П.П. Копаем дъното! Снощи ги гледах тези от Величие и пред тях Копейкин е направо академик !

5
Улица Народен герой е вече пусната и проходима. Мисля, че би било съществено подобрение на обслужването на Бояна и Карпузица, ако 107 се пренасочи по него и не се бута в задръстванията в Овча купел. Така вместо на половин час със същия брой водачи и коли интервала по линията би могъл да е на около 20-ина минути. Основните връзки се запазват , но вече на Павлово.

6
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.06.2024, 08:46:04 »
Гледах по телевизията репортаж за автобусите с хора от Турция дошли да гласуват тук. Имаше автобус от Измир..., за Бога та това е на около 12 часа път в посока ! Това са хора патриоти, които наистина си обичат родината! Аз не бих си го причинил и срещу заплащане! Докато наш Ганя ходи за риба/гъби или просто си почесва макарите на дивана вкъщи вместо да се разходи до кварталното училище и да вземе съдбата в собствените си ръце, а вместо това все чака някой да го спаси, да му даде пари, паркомясто да му осигури и всички са му длъжни!

7
Към Сърбия също има развитие.

И две граници без никакви изгледи скоро да се минават бързо.

8
В обозримо бъдеще бързо и конкурентно времепътуване може да имаме единствено в посока Истанбул. За съжаление...

9
Инфраструктурата трябва да е равнодостъпна за всички желаещи и отговарящи на условията да бъдат превозвачи ! Само конкуренцията може да подобри условията за пътниците ! При товарните превози при частните превозвачи се появиха нови и модерни локомотиви. В БДЖ ТП все още си кретат със старите и не се и чува за закупуване на нови.

В БДЖ ПП дори да се появи някой с желание и идеи за подобряване на услугата среща много силно "нимой" и биват саботирани всички усилия за промени. Докато боба и леба са осигурени от държавата, а не от реално извършена работа като брой превозени пътници или пътникокилометри подобрение никакво не очаквайте.

10
Разни / Re: Камиони
« on: 26.04.2024, 15:18:26 »
В сряда ги срещнах на Президент Линкълн с влючена сигнализация.

11
Няма нищо лошо в концесионирането на линии от МГТ, когато е преминато през открита и честна състезателна процедура. За съжаление до момента всички проведени в София са нагласени в тайни договорки и съглашения.

12
Финалната версия от преди 2 години и до момента усвоени 4% от предвидените средства !

13
Цялата тази галимация само , защото някой го мързи да походи 10-ина метра ? С прекачването от 4 на 20/22 на Ботев и Пиротска ходенето от едната до другата спирка е горе долу толкова !

14
За да не си прибира стотинките в джоба този контрольор трябва да взима чисто поне 1200 лева чиста заплата. Това е почти 1840 лева разходи за работодателя. Можете сами да сметнете колко линии с колко коли и колко водачи се обслужват и колко би струвало това на ЦГМ. Въобще съм много скептичен в това отношение.

15
Освен колело около черквата трябва да има такова и около джамията за да не се чувстват прнрбрегнати мюсолманите !...,а защо не и около синагогата ?

16
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 19.04.2024, 23:06:04 »
От коя година е влогът? Защото деноминации е имало и в НРБ...

Имало е парични реформи т.е. вид грабеж на спестяванията на народ !
До някаква сума курса е бил Х и така на няколко стъпки според сумите обменния курс е бил различен . Съвсем различен е бил курса на корекция на стоките и услугите !
Има достатъчно информация в нета и можеш да потърсиш.

17
Трасето към Орландовци също ремонтираха скоро и е перфектно !

Знаем ти отношението към Спасителите и не е необходимо да се пънеш толкоз да викаш на бялото черно !

18
То за моженето можеше вместо 27 в сегашния вид да имаме на Витошка 100 метра релси и един бретел и да имаме много по-къса и редовна линия обслужвана от Т8К503! Да, ама не !

Относно изграждането на Копенхаген преди него трябва да се изгради подземна инфраструктура, за която едва сега са отпуснати някакви пари.

19
Излишно похабяване на човешки ресурс, който и без това е кът!

20
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 19.04.2024, 09:39:10 »
Големия скок в цените на недвижимите имоти се получи, когато банките се напълниха с пари и  обявиха, че ще въвеждат допълнителни такси за влогове на 200 000 лв. за физически лица и над 1 000 000 лв. за юридически . Не знам дали реално има постъпки в тази посока понеже нямам толкова пари . Хората се поуплашиха и решиха да вложат спестяванията си в недвижими имоти. В резултат имаме над 30% необитаеми жилища. За да се раздвижи пазара и да влезат тия жилища поне в наемния оборот не е необходимо да се вдигат данъците, а да се актуализират данъчните оценки до реалните цени. Същото трябва да е съпътствано с голяма отстъпка за основно и единствено жилище.

Pages: [1] 2 3 ... 204