Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 841
1
Дано това не е окончателната ливрея....
8 влака ще са, има възможност да приложат и други цветови схеми за тях…  :rolleyes:

2
ЦГМ са организирали бойкот на кмета и мнозинството в СОС !
На кмета - да, но за мнозинството - не. Дефакто обслужват точно мнозинството, което се явява опозиция на най-многочислената политическа сила. :)

4
Немците са го правили за тях си. Като не спират климатиците, защо им е да охлажда за 15 мин?
И в Германия до скоро климатизацията въобще не беше приоритет, а и температурите не са баш като нашите...

Едно време така се псуваше по малките прозорчета в О 305-иците, които за Германия си бяха супер. При нас за толкова години освен единични случаи за слагане на прозорци от Юлиета друга преработка за подобрение така и не видяхме...

5
https://offnews.bg/obshtestvo/shofior-potroshi-dvuetazhen-avtobus-zasedna-s-nego-pod-naves-v-garazh-826698.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2aoknaWX0LLluN0D6vEK2IyINVEVUl9uVwfLZVLl9228Yyd3vybv2zG8w_aem_VaMEPK7e1fr_880m7NNHsg

Очевидно това няма нищо общо нито с характеристиките на двуетажниците,  нито с подходящите маршрути.

Кой е този гений, недоволен от заплатата си, който е успял да мине през цели 3 бетонни греди и чак четвъртата да спре устрема му?
Когато разумният човек си купува нещо се замисля, къде ще го съхранява и как ще го поддържа.

Преди време бяха излезли снимки как режат отгоре вратите на някое от халетата в Малата, за да могат да вкарват вътре тези МАН-ове, без да мислят има ли трегер над вратата, отслабва ли се конструкцията и т.н. :help: Изглеждаше супер аматьорски и необмислено извършено. Или не са продължили с подобни действия, или все още не са стигнали да "адаптират" инфрастуктурата и на мястото на този инцидент за двуетажните автобуси...

6
Колко тролеи в Русе са с електрически макари за повдигане и сваляне на прътите?
Само новите СОР го имат, на Наутата аварийните агрегати не се ползват и там не са нужни.  :rolleyes:
Реално, прътите могат ли да се разкачат и вдигат от кабината, без ходене на водача отзад?! Защото наличието на алтернативно задвижване генератор/батерия, не означава, че прътите могат да се спускат/закачат автоматично...

7
Запазили са си номера за нов техен автобус или купуват нов за тях, но втора/трета употреба на друга фирма от Варненско... Това Туризмо определено си е на годинки...

8
Ще си имаме и кабрио, вероятно него ще го пускат приоритетно по линията около Центъра!  :fan: :fan: :fan:



Източник

9
Като гледаме в какво състояние е България, изглежда че ни управляват пенкилери... Водачите на таксита и други МПС-та разбират от всичко - футбол, политика, жени, мъже, пътно инженерство, транспортно моделиране...  :neznam: :help:

10
Изтрити теми / Re: Снимки (трамваи)
« on: Yesterday at 11:52:09 »
Ако по Ботев не беше толкова задръстено, можеше да се получават добри гонки между трамваи и електробуси:

11
Уволнението е най-разумното решение, но постфактум. Утре ще назначат друг такъв. Оставете Пейчев. Постът ми имаше за цел да разпали темата, ако някой знае разбира се, как се процедира с психотестовете при постъпване(в частност 4-ти парк). Както се казва на чист български, някой с insight knowledge. Ще съм благодарен.
Удостоверенията са безсрочни и се налага подновяването им единствено при специални условия - само при причиняване на тежко ПТП, хващане за каране в пияно състояние и т.н. ...

12
Разни / Re: Спомени...
« on: 18.07.2024, 17:30:21 »
"Градовете в България с броя на населението през 1934г. - последно преброяване " - извадка от учебник по Отечествознание от 1941г.
Принципно в регистъра на населените места, поддържан от НСИ преди имаше справки за преброявания още от 1878 г. насам. Регистрите за промени в населените места (смяна на име, присъединяване, закриване, създаване и т.н. си излизат), но нещо са сменили интерфейса и не се ориентирам както преди. За София населението излиза от 1985 г. насам, за произволни села и други градове ги има от 1934 г., но преди леснодостпно ги имаше от 1878 г. още...

Ако някой има времето и желанието, нека разцъка и ще съм радостен да направи справката, за която пиша. Преди беше с инфографика, пак можеха да се експортват данните, но на графиката лесно се виждаше пиковото население кога е било, както и средния брой жители изобщо... И наистина си беше от началото на третата българска държава до наши дни. Последно 2021-22 г. ги ползвах активно тези данни...

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 18.07.2024, 12:58:10 »
Едно време поне можеше да се познае по цвета/модела на трамвая по коя линия е, сега това омешване...  :help:

14
4412 не го ли размаза именно ТИР? Тогава едната кабина тотално замина и нямаше начин да го възстановят.
И кабина може да се направи, ако няма други алтернативи… Когато имаш готова за пришиване е по-лесно да я ползваш нея….

15
Отлага се ремонта на моста на Опълченска и Сливница - за сега
Не е само на моста, а целия участък.  :rolleyes:

https://nova.bg/news/view/2024/07/15/463362/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D0%BB-%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D0%BB%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0/

някой може ли да ми обясни какво се случва с Опълченска (тоест защо не се)...
Тайно се надявам да се готвят да оправят двете тъпотии които виждам в проекта (липсата на велоалея и оставянето на вредната съборетина, заради която ще пострада адекватния тротоар)...

Вместо това май се затвърждава традицията на моите избранници... да не знаят какво правят. Имат моя ултиматум до 1-2 дни да излязат и да обяснят нещо адекватно иначе.... е... кво иначе... нямам кво друго да направя... дори надали ще почна да гласувам за герб, ама все пак не излъчват адекватност въобще.
В четвъртък се очаква начало на изпълнението... Това което наричаш тъпотии няма как да се промени в последната минута по никакъв начин.

При този габарит велоалея няма къде да се изпълни по трасето на булеварда. Къщата на георги димитров и дънов е защитена по ЗКН. Защитата обхваща даже съседните и имоти. Единственият проблем идващ от този НКЦ е това, че тротоарът там ще е широк едва 1,25 m. В последствие сградата, която в момента между другото се ремонтира, може да се измести цялата навътре или ако и отпадне статутът на НКЦ - да се премахне... Тогава ще може и да се разшири тротоарът.

16
За да се качи трамваи над директното трасе на Цариградско разходите грам няма да са малки и достъпността до спирките в зоната на кръстовището ще е отвратителна. Иначе принципно много неща могат на теория...

17
На три етажа там  няма да стане никога - последният ковчег в това начинание го заби Братоев, тъй като реката ще се изтласка максимално близко до кръговото, за да се прокара трасето на метрото и да се изгради станцията при многофункционалната зала.

18
Не е лошо, но ще трябва да се запазят двете допълнителни коли, след края на реконструкцията на Опълченска ТБ 1 и 5 ще се върнат по нормалните машрути и ще имат нужда от повече коли и водачи. Проблемът с недостига на водачи ще се задълбочи.  :rolleyes:
Движението по Опълченска значително ще се подобри и ускори с обособяването на бус ленти. :)


А ето я спретната и ясна илюстрация на промените:


19
Ще има трудности с движението по пътищата - надвишават разрешената пълна маса особено 22 m вариант. :rolleyes:
Самосвали и други камиони като че ли не го правят ежедневно... А и все пак нещата трябва да са в услуга на водачите и сервизните работници по гаражите - да боравят с удобна и подходяща за тях техника, останалата инфрастуктура ще се напасне според това... Удачен пример е как за двуетажните МАН-ове в Малашевци рязаха вратите на сервизните халета. :)

20
Как ги направиха при трасетата на 1009мм? Нямат извинение да не го направят и по трасетата на 1435мм.
По кои трасета освен ТМ5 и ТМ7 има читави перони които да са удобни за качване на трудноподвижни лица в песите?
Малко е спорно и колко са добре нещата по България и по Борис. В метрото е същото - дупките са огромни, разликите в нивата са големи...

На пероните по Константин Величков така ги направиха, че именно теснорелсовите спират на две педи от бордюра на перона.
Като е правен Константин Величков, никой не е мислил за такива неща. Но там все повече наближава момента за основен ремонт и трябва да се съобрази.

Pages: [1] 2 3 ... 841