Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Whatnow14

Pages: [1] 2 3 ... 45
1
3601 - 69
3620 - 84

На 204 сега е и 3305.

2
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 07.06.2024, 22:51:35 »
Метановите са "окей" въпреки че стабилно им реват двигателите, но дизеловите при спряло положение в задната част с тези вибрации са много далеч от приятни :) това в комплект с тъмните им стъкла, непрогледни след 22:00 и затъмняването и на стъклата в салона (между седалките и вратите) за мен ги прави и най-противните автобуси от гледна точка на салон от тези, които се движат към днешна дата.

3
Аз съм писал жалби по повод несинхронизирани разписания, отговорът, който получих (след 3 месеца) беше, че нямало как да се синхронизират разписания на линии, които не са с еднакъв интервал  :crazy: и то за линии, които при стартирането си винаги са се правели в синхрон с линията, на която помагат.

4
304 освен с 4 нови спирки, се е сдобила и с ново разписание, което отново гарантира пакетно придвижване с 204 двупосочно в 80% от деня, сякаш нарочно се прави.

5
Няколко вечери подред ми прави впечатление струпване на 2 коли 288 в 20:45, което е доста след пиков час... в час пик същото ли е има ли наблюдения някой? Може би губенето на време за зареждане се отразява по-силно върху закъснения при тази линия.

6
Ден 22 - според табелите на голяма част от автобусите, 413 изобщо не е удължаван до София-север  :crazy:

7
Преди спирането на нощния транспорт заради Ковид, автобусите бяха повече и се движеха на по-малък интервал и на фона липсата на 5 човека линеен контрол, организацията беше по-добра  :crazy: да, сега трябва да се отчете фактора със закъсненията заради светофарите, но наистина се губи цялата идея заради тази "организация".

8
Сега на Батенберг - дойдоха Н3 и Н4 и в двете посоки навреме, в 2:02 дойде Н1 в посока Люлин и всички 5 автобуса потеглиха...  :help: :help: :help:

Иначе на всички спирки в центъра чакат доста хора и във всички автобуси има по поне 15 души...

9
Това с незнаенето на маршрута и на редовни курсове много често ми се случва, обикновено диспечерите напътстват шофьорите  :crazy:

Тази вечер покрай фестивала Лунар центърът беше толкова пълен с хора, колкото никога не съм го виждал  :fan: на Орлов мост последните курсове на 4 и 5 (непълни), 76, 84, 204 и особено 11 и 604 бяха направо претъпкани, доколкото виждам във фейсбук и с нощните е така.

А от Дружба наистина се излагат да пускат дизеловите баш с тъмните стъкла, особено във вечери с такова натоварване, като маршрутът не позволява да се пусне МАН, да пуснат Просити, те поне повече правостоящи събират заради по-малкото седалки...

10
По 204 още от началото искат да няма конекта един вид да се предлага по-добра услуга от КАРАТ-С. За 76 уж казват, че имало много инвалиди , които я ползват редовно и ги спряха оттам.

По-добрата услуга обикновено е свързана с по-високо заплащане. Тук такова няма и това за мен е дискриминация.

За 204 по-логичен аргумент е, че 213, 305 и 413 и в двата си края обслужват сходни (не напълно еднакви) направления, в Младост имат припокриване и със 76, докато 204 е "самичък", в Дружба и Борово, въпреки помощта от тролейбусните линии.

11
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 10.05.2024, 13:20:48 »
1631 пък е със забила странична електронна табела - показва и двете посоки на маршрута едновременно една върху друга.

12
Не им работят табелите на Конектата явно, пише централна гара и стават големи обърквания.

И един МАН видях днес с Централна гара, може би шофьорите не ползват правилния код?

ЕДИТ: видях в раздел Снимки, явно не е от кода :)

13
3018 - 84, вчера също имаше, явно често ще ги виждаме

14
Според мен нещо се е променило в начина на поддръжка, защото до преди 2-3 години нямаше никакви проблеми и в 99,99% от случаите на старите 27тр посоката на движение винаги беше правила на външната табела, за разлика от 26тр. Сега е пълно мазало.

15
На виртуалните табла на сайта на ЦГМ днес не им е добре, вървят с делнични разписания  :crazy: а в Дружба даже има и време на пристигане на 384  :crazy:

16
Отговор на Борис Бонев на коментар във фейсбук с въпрос относно продължението на Копенхаген:

Quote
Здравейте, там има текуща процедура по инженеринг, но стойността е над 10 млн. лв. повече от прогнозната. Най-вероятно ще се върви към прекратяване, след което ще се изготви детайлен технически проект, за да се остойности по-точно и ще се пусне нова процедура.
Целта, която е заложена е до края на тази година да се приключат процедурите, а от следващата да се строи. По информация и отчужденията са или изцяло или почти изцяло завършени.

17
Така е, печатна грешка беше

18
3621 - 413  :help:

19
Малко наблюдения от днес - в 0:00 всички автобуси бяха газови (сами Н4 газов Ютонг, всичко останало Просити), може би някой от новата власт е повдигнал темата с тъмните стъкла  :crazy:

В 0:00 автобусите си потеглиха почти без закъснение, като най-много желаещи сякаш имаше за Н1 в посока Младост - на ул. 6-ти септември го чакаха 15 човека, а вътре вече имаше 10, добре, че не беше мини Хайгер тази вечер :) във всеки от останалите имаше между 5 и 15 души.

В 2:00 тръгването от Батенберг беше с 10-15 минути закъснение, за мен изненадата беше Н4 (3636 - по изключение дизелов на фона на последните седмици), на който в посока Гео Милев и Дружба имаше 20 души - млади и не толкова млади, но всички тихо и кротко се возеха, без пиянски истории, общо взето по-спокойно от дневна линия :)

От нощен транспорт смисъл има :)

20

384 се закрива, защото 75 се връща в Дружба и става две коли... :crazy:

Засега 75 си остава със същото разписание, защото не е качено ново на сайта и никъде в съобщенията не се споменава намаляване на интервала  :neznam:

Pages: [1] 2 3 ... 45