Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - blagun

Pages: [1] 2 3 4
1
Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.
Няма ляв завой от Левски към Гурко посока Стадиона и би било пълна глупост заради някакъв тролей да се възстанови. Също няма спирка на СУ. Ако го удължат да върти около Английската гимназия, влиза в доста задръствания и ще трябва доста допълнителни коли. В сегашната посока 84/184 може да прави невралгичния ляв завой на Орлов мост на батерия, да се хване за жиците по Евлоги и докато почива на Гурко, да се зарежда (както и ултракондензите). Ляв завой на Орлов мост при сегашните допотопни стрелки изглежда неразумно решение. Въпрос също е имат ли опция за по-бързо зареждане, ако не са в движение.

2
Става въпрос за ново трасе по улиците Хан Кубрат и Адам Мицкевич (по моста) и при МС "Западен парк" се влива в трасето на линия ТМ8. Едното обръщало на новата линия да бъде това на ТМ8, а другото - това на ТМ11 и ТМ12 в кв. Илиянци. Градежът да върви в синхрон с ремонта на трасето в посока към кв. Илиянци.
То хубаво си измислил трасето, но къде ще намериш пътници за него? Метрото, 83 и 108 не стигат ли? Може би трябва да се спре строежа на новия мост Бакърена фабрика и да се разруши старият, та да се направи такъв, който да носи трамвайно трасе. Отделно, че нито Адам Мицкевич, нито Хан Кубрат при вливането си в Ломско шосе имат габарит за трамвайно трасе. Абе, мислете малко, бе - не може по всеки сокак да тръгне трамвай.
От години една единствена стрелка чака да бъде изпълнена, за да може да се възстанови ТМ17 от Илиянци до Обеля. И не се прави - просто няма толкова пътници в Северната промишлена зона. По същата причина приоритетът на лъчът на Метролиния 2 на север непрекъснато пада.

3
Маршрути за двуетажни автобуси

5
Quote from: gradat.bg
Започна строителството на 3 км ново метро през "Подуяне" до "Левски Г"

Зaпoчнa cтpoитeлcтвoтo нa нoв yчacтъĸ oт мeтpoтo – 3 ĸм пpeз paйoн „Πoдyянe“ дo ĸв. „Лeвcĸи Г“. C нeгo cлeд 3 гoдини oщe 40 xил. дyши днeвнo щe имaт дocтъп дo нaй-бъpзия и yдoбeн тpaнcпopт. Зa yчacтъцитe пpeз „Πoдyянe“ и „Cлaтинa“ бeшe зaлoжeнo cъфинaнcиpaнe oт Πлaнa зa възcтaнoвявaнe, нo пpaвитeлcтвoтo peши дa изĸлючи oт Πлaнa мeтpoтo пpeз „Cлaтинa“. Ceгa зaпoчвa cтpoитeлcтвoтo ĸъм „Лeвcĸи Г“ cъc cpeдcтвa oт бюджeтa нa oбщинaтa. Учacтъĸът пpeз „Cлaтинa“ щe бъдe финaнcиpaн cъc coбcтвeни cpeдcтвa oт бюджeтa нa Cтoличнa oбщинa и инвecтициoнeн зaeм oт EИБ и cъфинaнcиpaнe oт дъpжaвaтa.

Πpaвитeлcтвoтo cпaзи aнгaжимeнтa cи и ocигypи пъpвитe 40 млн. лв. в бюджeтa зa тaзи гoдинa. Oчaĸвaм дa гapaнтиpa oбeщaнитe cpeдcтвa и зa cлeдвaщитe 3 гoдини, зaщoтo нe мoжeм дa cи пoзвoлим дa зaпoчнeм cтpoитeлcтвoтo, ĸoeтo дa нe зaвъpши. Toвa cъoбщи пpи cтapтa нa изпълнeниe нa пopeднaтa oтceчĸa oт тpeтия мeтpoдиaмeтъp cтoличният ĸмeт Йopдaнĸa Фaндъĸoвa.

Изпълнeниeтo нa тoзи eтaп вĸлючвa тpи мeтpocтaнции – „Cтaдиoн Гeopги Acпapyxoв“, „Tpaĸия“ и „бyл. Гeн. Bлaдимиp Baзoв“. „Джи Πи Гpyп“ AД e изпълнитeл нa мeтpocтaнция „Cтaдиoн Гeopги Acпapyxoв“.

Ha пъpвaтa ĸoпĸa пpиcъcтвaxa ĸмeтът нa Coфия Йopдaнĸa Фaндъĸoвa, изпълнитeлният диpeĸтop нa "Meтpoпoлитeн" Cтoян Бpaтoeв, пpeдceдaтeлят нa COC Гeopги Гeopгиeв и пpeдcтaвитeли нa изпълнитeлитe нa тpитe yчacтъĸa

https://gradat.bg/infrastruktura/zapochna-stroitelstvoto-na-3-km-novo-metro-prez-poduyane-do-levski-g

6
Изтрити теми / Re: Влогът на tiristor
« on: 20.03.2021, 08:48:17 »
q

7
ы

9
https://rousse.info/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B5-%D1%89%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8-%D1%81-%D0%B8%D0%BA/?fbclid=IwAR1ca56h6TRLuucSYgkCb-s3aJZMQaCaGCuD5bJVXWxfDygth36uqBZ9Z24

Община Русе ще закупи електробуси с икономисани пари по европейски програми
Публикувано преди 2 часа от РусеИнфо
През следващия програмен период акцентът ще бъде върху закупуване на нов подвижен състав и изграждането на ново собствено депо на дружеството „Общински транспорт“ – Русе, каза днес зам. – кметът на Община Русе Страхил Карапчански. Въвеждат се редица иновации като нощна линия в Русе. При доказано търсене на услугата новата маршрутна схема ще предвиди и нови направления. В края на месеца ще се открие първият в Русе буферен паркинг с оглед намаляване проблемите с паркирането в централната градска част. Ако се докаже ефективност на услугата, има готовност в Русе да се изградят още паркинги.

Има готовност за въвеждането на електронни билети за градския транспорт, които да се закупят през мобилния телефон. За целта обаче ще се търси финансиране.

В средносрочен план се планира нова маршрутна схема на Община Русе. 12 000 русенци са участвали в анкетно проучване с оглед адаптиране на тази схема с техните потребности. До месец септември тя ще е готова и ще влезе в сила. Целта е с новите разписания и линии ще се даде предвидимост и нова организация на пътническите превози.

Поетапно ще се закупи нов подвижен състав още през този програмен период в рамките на икономисаните пари по оперативните програми „Околна среда“ и „Региони в растеж“. Подадени са искания до управляващите им органи да се закупят нови превозни средства, предимно електробуси. Общинският съвет в Русе обаче ще вземе решения в тази посока, защото ще е необходимо и общинско финансиране.

С оглед постигането на предвидените цели ще се търси партньорство с Европейската инвестиционна банка.
------

За какво са електроавтобуси в град с изобилие на ККМ?

11
Подписан е договорът за изграждането на 17 км от път I-8 между Драгоман и Сливница

На дата: 28.12.2018  |   Категория: Новини  |   Автор: Вестник Строител  |   Прочетена: 376

Председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов подписа договора за проектиране и строителство на 16,98 км от път I-8 Калотина – Софийски околовръстен път в участъка между Драгоман и Сливница от км 15+500 до км 32+447,20 и етапни връзки. Предвижда се строителството да започне през следващата година и да завърши в края на 2021 г.
Изпълнител на отсечката ще е ГБС „Инфраструктурно строителство“ АД. Стойността на договора е 97 800 298,60 лв. без ДДС. Участъкът ще бъде изграден изцяло със средства от републиканския бюджет.
Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока и лента за аварийно спиране. Срокът на договора е 910 календарни дни, от които 180 дни са за изработването на техническия проект, а 730 дни са за строителство.

На 15 ноември 2018 г. беше подписан и договорът за проектиране и строителство на 14,5 км от път І-8 в участъка от ГКПП „Калотина“ до пътния възел при Драгоман (от км 1+000 до км 15+500). Тази отсечка ще се изгражда от „СТРАБАГ БПА“ ДЗЗД, с участници: „Щрабаг“ ЕАД, „Страбаг Сп. з.о.о., Полша“ и „Битумина ГмбХ-България“ ЕООД. Стойността на договора е 137 491 883.28 лв. без ДДС. Част от средствата за финансиране са осигурени по Механизма за свързване на Европа на ЕС, а останалите са от републиканския бюджет. Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока и лента за аварийно спиране. При км 12+520 ще бъде изграден вход-изход от първокласния път към интермодален терминал Драгоман. Ще бъдат построени 10 големи съоръжения, две от които са при пътните възли „Калотина“ и „Драгоман“. Срок за изпълнение - 852 дни.

Път І-8 е част от основната трансевропейска транспортна мрежа. Трасето е по направлението Лондон – Будапеща – Белград – София – Пловдив – Истанбул – Калкута и е най-краткият път, свързващ Западна Европа с Близкия и Средния Изток. Участъкът ГКПП „Калотина” – София осигурява връзка към трансевропейски коридор „Ориент/Източно Средиземноморски”.
Модернизацията на пътния участък ще подобри трансграничната връзка между България и Сърбия и завършеността на магистралната мрежа по направлението запад-изток на българска територия. С изграждането на отсечката ще се намали времето за пътуване и ще се осигурят удобни и безопасни условия за движение.

http://vestnikstroitel.bg/news/196158_podpisan-e-dogovort-za-izgrazhdaneto-na-17-km-ot-pt-i-8-mezhdu-dragoman-i-slivnica/

12
Схема на колелото на тройката може да се види на някоя карта отпреди 1988.. Ето тук има такива: http://www.pbase.com/ngruev/mapsofsofia. Трамваят захождаше оттам, където е южното платно на Данаил Николаев преди светофара с Мадрид, изходът беше откъм ул. Богдан. Както вече посочих, снимки евентуално могат да се намерят в старите вестници в Народната библиотека. Естествено, през 1989 те нямаха електронни издания, трябва да отидеш на място.

13
Изтрити теми / Re: Ретро снимки
« on: 14.05.2018, 06:18:02 »
50-те??????????????????

15
bahner си каза какво трябва да се направи, ама вие си продължавате с неизживяно юношество, където МПС-тата се блъскат като на Лунапарк. Където няма ограничители, трябва да има релефни елементи, обособяващи сервитута на трамвая - метални топки са най-добре, че релефните осеви линии ще ги отнесат снегорините. Тези топки трябва да са задължителен атрибут най-вече на спирки и завои.
Някога, когато по ТМ3, 4 и 10 ходеха дълги София 70, "облизвания" на коли със задница на трамвай на Левски/Дондуков си бяха ежедневие. Въпреки че още от шофьорските курсове се набива на курсистите или да стоят далеч от трамвая, или да стъпят на трамвайното трасе, все има неразбрали. Даже и трамваят да може да мине със затворени врати, плътно минаване или спиране покрай него на спирки е недопустимо - даже и да не се отваря навън вратата, от нея ще има слизащи и качващи се пътници, които няма да могат да го направят.

17
Еми значи няма как да стане, как искаш да синхронизираш еднакъв брой коли по двете линии, ако от Македония до последната спирка на едната са 20 мин, а до другата 12? Трябват ти два маршрута по 12 минути или кратно на 12, пак от разписанията от Алабин до Надлез Надежда са 12 минути.
Никола Петков-Македония е обща за двете линии, т.е. Княжево-Журналист=Никола Петков-Орландовци. Какво неясно има тук? Хайде малко повече мисъл, отколкото клавиатура.
НП-Кн-НП=12 минути. Ако приемем равни почивки по 6 минути на НП и Кн, имаме стъпка 6 или 12 минути на всяка от линиите.

18
Пазят сили за пускането на Линия 3  :devil: Без тях преходът между Линия 1 и 3 би бил - 9 дни път с камили.

Pages: [1] 2 3 4