Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: [1] 2 3 ... 163
1
В крайна сметка много държави слагат обикновени номера на ремаркетата. Пък и явно Е*-тата ще стават за МПС. Преди багерите и тракторите бяха с такива номера с Е* серии, тъй че тези номера не са били само за ППС без двигател.
Никъде няма нормативно изискване регистрационните номера за ремаркета и полуремаркета да бъдат с Е* серии, както и никъде няма(ше) разписано, че *О и *Е сериите не трябва да се издават, така че чистo законово няма абсолютно никакъв проблем.
Относно номерата без синя лента - имало е и серия Т **** Н:


2
Към списъка добавям ОВ **** Т, В **** Т, М **** Т и Т **** Т. В областите Велико Търново, Враца, Разград, Силистра и Кърджали не е имало специална серия за товарни автомобили. За Велико Търново и Враца знам специално, че за товарни автомобили са издавали номера от държавните серии ТВ, които в последствие са завършни като нормални. Такъв може да е и случаят в Силистра и Кърджали. За Разград може да е имало РР **** Т, но не съм намерил все още доказателства за наличие на такава серия. СН **** Т все пак е имало както в Пазарджик има РА **** Т и РА **** ТА.
За СН **** Т, може и да е имало може и да е нямало, докато няма фотопотвърждение, не можем да бъдем сигурни, защото  в тези ранни години на Гарнционния фонд има много сгрешени номера - например има  въведен номер от Е **** ХН, която никога не е издавана. В Разград си е  имало РР **** Т, ето РР 0624 Т.



Иначе за София също е имало специализирана серия за товарни автомобили(а и за автобуси) след 1992г. и това е била С **** ТА:




3
Реших да направя списък със сериите на белите номера от периода 1992-1999 с една буква и две букви. В таблицата на Магирус има само сериите с две букви. Аз се заинтересувах да потърся какви е имало  и с една. Ако съм пропуснал някоя серия, някой може да допълни списъка по-долу. Хубаво ще е и да представи снимкови доказателства за съществуването на въпросната серия. Ето го и него:
В Благоевград е имало Е **** Т, във Варна също В **** Т и т.н. При въвеждането на новия формат регистрационни номера през 1992г. във всички области започват отделни серии за товарни автомобили - Т/ТА като това остава така за около година, след това на някои от сериите като СТ **** ТА и Н **** ТА са довършени(вече като смесени за товарни и леки автомобили), докато други като СН **** ТА просто са спрени до там, докъдето са стигнали. В този ред на мисли в Сливен не би трябвало да е  имало серия СН **** Т. Прилагам и някои снимки, ТХ **** Т също е била от сериите започнати специално за товарни, но завършена като "нормална":







В Русе имаше серия М с бели номера модел 1992, предитова бяха жълти, вкл. с кирилски серии. За серии Н, Р и С не знам, по това време вече рядко ходех натам.
Р **** М е била жълта:

4
Може ли към регистъра на сериите да се добавят и еднобуквените? Също старите жълти/бели номера от 1986 с 1 и 2 букви, вкл.само кирилски?
Ще пробвам да направя някакъв списък. Евентуално и да добавя снимки, въпреки че има серии на които не мога да намеря такива.

Иначе - по - горе беше коментирано защо в Бургас продължиха с А **** РР, вместо с А**** РО, както е логично по азбучен ред. Според мен има някаква негласна заповед в КАТ първо съответните "нови" *Е и *О серии да са издадени в София и чак тогава да могат да се издават в другите области. Така че, според мен ще има и А **** СЕ и А **** СО, когато й м дойде редът след 3-4 години.

5
Специално за Икарус2102, снимки на  еднобуквените  хасковски серии без синя лента, предвид, че Х **** Р е с "точки", а Х 0200 Н не е, предполагам Х **** Р е излязла преди Х **** Н:





6
Новата серия в Бургас е А **** РР.

7
Какви излишни автобуси има в Стара Загора? София би живнала с 20-30 бройки не автотото да се чудят какви да ги творят.
Соло - Солариси, но не мисля, че все още имат право да ги продават. А и предвиди марката и модела, биха били от полза и във Варна, където с тях ще може окончателно да се разкарат останалите Мерцедеси.

8
Новата серия в Хасково е Х **** МЕ.

10
Други градове / Re: Плевен
« on: 22.12.2024, 19:15:10 »
Чавдар м65 с ремарке по линия 15, 1969г.(източникът е изписан върху изображението):

11
Новата серия в Шумен е Н **** КМ.

13
Новата серия във Варна е В **** ХВ.


Знам ли дали е позволено качването на сериите, нали навсякъде закриват номерата на колите  :neznam:, иначе почти всяка патрулка която видя е с номер с 2 нули, и не бях виждал обикновена кола с такъв номер. Виждал съм
СВ 3200 КВ
СВ 3600 КВ
СВ 4700 КВ
СВ 6900 КВ
СВ 5100 МЕ
СВ 2800 СЕ
СВ 2300 ХЕ
СВ 7900 ХЕ
И подобни, но от друга серия нямам спомен да съм виждал.
Има си разбира се обикновени автомобии с номера с две нули, дори реално повечето са такива(чисто математически може да сметнеш колко комбинаци с две нули има в една серия и колко полицейски автомобили има общо в София).
Ето малко номера на такива коли, за да прекратим  дискусията:





14
Без изненади Пловдив продължава с РВ **** МЕ.

15
То е ясно, че няма смисъл да се търси логика в избора на сериите, но след като при ремаркетата започнаха на чисто със СВ, пропускайки изцяло СА, беше логично след СА хххх Х да се мине на СВ хххх А. И всъщност излиза, че в момента и трите областни кода на София са си напълно актуални, макар че сме "свикнали" С да няма от почти 20 години, а СА от 10. Да видим какъв ще е следващият при мотопедите - залагам на С хххх С, или Н.
И двете серии за издадени С **** С предхожда С **** Т. Все пак е интересно коя ще е новата серия, но до края на С **** Т има не по - малко от 4 години.

16
Новата серия за мотори е СА **** М, очевидно вече ще се ползват и буквите "резервирани" за мотопеди.

17
Трамвайна композиция "ДТО" по линия №12  на пл. Света Неделя в края на 60-те или началото на 70-те години на XXв.
Като гледам автопарка и уличните лампи, снимката е най - късно от средата на 60 - те.

18
Здравейте,
Да попитам защо на областите Монтана, Русе, Добрич и Хасково серията АЕ е отбелязана като мината?
Защото е издадена като "черна" серия за ремаркета.

19
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 15.11.2024, 13:54:41 »
Обсъждат възстановяване на тролейбусна линия №86 във Варна
Quote
Необходимостта и възможностите за възстановяване на тролейбусна линия №86 по маршрут кв. „Аспарухово“ – „Почивка“ беше една от точките в приемния ден на кмета на Варна Благомир Коцев. Темата беше повдигната от служител на дружество „Градски транспорт“ с молба за съдействие от страна на общинската администрация. По думите му линията е спряна през 2019 г. и повече не е възстановена заради ковид пандемията и с мотива за нецелесъобразност. Според него обаче възстановяването й ще е в полза на стотици ученици и студенти по маршрута.

Служителят запозна кмета Коцев и с някои притеснителни по думите му обстоятелства – токоизправителната станция на ул. „Мадара“, която е осигурявала линията, е била заличена от кадастралната карта, макар че все още е действаща и мрежата е под напрежение. Същевременно районът около нея е застроен, посочи служителят на дружеството. Той допълни, че 6 тролейбуса са спрени от движение, без да се поръчват елементарни резервни части за тях, т.е. подвижният състав за възстановяването на линията е налице. По думите му „Градски транспорт“ не влага необходимия ресурс за поддръжка на превозни средства и съоръжения - зарядните станции на новите електробуси се ремонтират от механиците на „Градски транспорт“, без проведено обучение, като фирмата-доставчик поема разноските по поръчката на резервни части. Подобни твърдения имаха служители на фирмата и на предходни срещи с кмета.

Отношение по поставените теми взе и заместник-кметът с ресор транспорт Христо Рафаилов, който информира, че се проучават всички допълнителни правомощия, които Община Варна и ОП ТАСРУД имат по отношение на възлагането на линиите и маршрутните разписания по силата на Договора за обществен превоз на пътници. Ще бъде детайлно проверена и собствеността на терена, на който е изградена токоизправителната станция, както и дали има умисъл и кой е възложил заличаването й от кадастъра.

По време на приемния ден беше обсъдено и предложение от името на собственици на сгради – паметници на културата, за учредяване на тяхна асоциация във Варна. Идеята е сдружението да работи съвместно с Община Варна, Министерството на културата и Националния институт за недвижимо културно наследство и да съдейства за улесняване на процедурите и за скъсяване на административните сроковете по тях.

Служители на общинската дирекция „Управление на собствеността и контрол на обществения ред“ ще проверят сигнал за пропадане на единствения път към жилищни блокове на гара Тополи между селата Казашко, Езерово и Тополи. На живущите ще бъде оказано съдействие пред Агенция „Пътна инфраструктура“ за поставяне на спиркозаслон, обслужващ автобусната линия, както и за поставянето на указателни табели и стълбове за улично осветление. 

20
Чудесно и донякъде очаквано.
След О ще последва Y и ще почакаме за областен код някоя друга година  :) ХХ йок.
Ще видим, според  мен  сега ще пуснат всичко от АО до ХО, което ще отнеме около 10 месеца и септември следващата година, отново ще има интрига какво следва.

Pages: [1] 2 3 ... 163