Author Topic: История на Икарус в България  (Read 164789 times)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3581
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #680 on: 24.04.2024, 11:32:01 »
Ikarus 2zz на съветска делегация от Украйна, посетила Стражица през 1976г.
Ето и един Ikarus 620.
« Last Edit: 24.04.2024, 11:35:11 by София 100 »
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Константин

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 96
  • Фен на тролейбусите и автобусите Икарус.
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #681 on: 25.05.2024, 08:11:45 »
На първата снимка не е ли Икарус 256 ?
Тролейбусно депо:Надежда
Любим модел тролейбус :Икарус 280.92Т инв. номер 2915
Линия:7

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5833
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #682 on: 25.05.2024, 09:10:36 »
255.
По рейс и по жена не се тича!

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5833
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #683 on: 10.07.2024, 10:23:03 »
Не знам къде.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3175
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #684 on: 10.07.2024, 11:41:42 »
Не знам къде.
Варна, снимката е пускана няколко пъти.

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 441
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #685 on: 11.07.2024, 16:33:13 »
Икарус 250. Обява за продажба от списание през 2005 или 2006 година.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3581
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #686 on: 20.07.2024, 20:41:31 »
Два автобуса Ikarus 30 по линиите Елхово - Тополовград  и Кирилово - Бояново - Св. Илия - Жребино - Борисово през 1958г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3581
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #687 on: 21.07.2024, 10:45:23 »
Ikarus 30 заснет в Пирдоп през 1953г. Автор или собственик: Илия Райчев.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline stosi_04

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #688 on: 13.08.2024, 11:17:47 »
Някой може ли да ми каже коя е Фейсбук страницата ,откъдето може да се следи за тези пътувания с Икарус и да се закупи билет.
А Автор на снимката е Александър Бахчевански ,пак от ФБ.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16382
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #689 on: 13.08.2024, 12:14:48 »
Някой може ли да ми каже коя е Фейсбук страницата ,откъдето може да се следи за тези пътувания с Икарус и да се закупи билет.
А Автор на снимката е Александър Бахчевански ,пак от ФБ.
Икарус 260 и 250 България, IKARUS TOUR SOFIA

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3581
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #690 on: 19.08.2024, 14:10:47 »
Ikarus 55 заснет преди 60 години - през 1964г. Прилагам и снимка в по-близък план, за да се разчете надписът върху сградата...
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7364
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #691 on: 19.08.2024, 20:45:55 »
Надписът е върху автобуса.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5833
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #692 on: 25.08.2024, 21:11:02 »
250.70 с климатик Термо Кинг. За южните части на бившия СССР. Нашите бяха абсолютно същите, но чисто бели или с шарката на Балкантурист. Не е вярно, че този модел е правен само за България. Имаше и едни други, на Австрийския хотел, с голяма кухня цяло затворено купе отзад, с преходна врата и също стъклена преграда отпред, пак с климатик, тъмночервено-бели. Но от по-стария вариант, с четири по-дълги прозореца, ръчна задна врата и без прозорче отдолу на предната.
« Last Edit: 25.08.2024, 22:42:48 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15391
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #693 on: 25.08.2024, 23:36:54 »
Ikarus 55 заснет преди 60 години - през 1964г. Прилагам и снимка в по-близък план, за да се разчете надписът върху сградата...
И едното извито прозорче на покрива заменено с ламарина за по-лесно. Не знам защо още от време оно у нас така поддържат ПС, и автобусите и влаковете. Сякаш и преди 60 години и сега работят едни и същи хора по еднакъв начин.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3581
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #694 on: 03.09.2024, 21:39:10 »
Ikarus 55 пред храм-паметникът "Александър Невски" заедно с туристи от Румъния, заснет през 1961г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2193
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: История на Икарус в България
« Reply #695 on: 04.09.2024, 00:06:54 »
250.70 с климатик Термо Кинг. За южните части на бившия СССР. Нашите бяха абсолютно същите, но чисто бели или с шарката на Балкантурист. Не е вярно, че този модел е правен само за България. Имаше и едни други, на Австрийския хотел, с голяма кухня цяло затворено купе отзад, с преходна врата и също стъклена преграда отпред, пак с климатик, тъмночервено-бели. Но от по-стария вариант, с четири по-дълги прозореца, ръчна задна врата и без прозорче отдолу на предната.
Аналогичната българската модификация с климатик (поне белите със сини ленти и надписи "Балкантурист") е модификация 250.61, което е отразено и на самата предна решетка (вече са излизали няколко снимки с нея). Най-вероятно не е имала особени разлики с тази съветска версия 250.70 освен ливреята и (може би надписите отвътре) и най-вероятно 250.61 е била специално България. От същия порядък е логиката в обособяването на 280.04 и 280.08, например.
« Last Edit: 04.09.2024, 00:08:29 by Balkanton »