Там се вързват доста фактори, които (вероятно) ще се променят. Оставям настрана дежурното паркиране, макар че именно то прави тегаво разминаването. Козяк се използва като алтернатива на Черни връх заради адските задръствания на кръстовищата с Вапцаров и Сребърна. Но след като се изведат ринговете Г.М.Димитров-Кутев-Каблешков и Вапцаров-Погребите-Сребърна, потоците радикално ще се преразпределят и Черни връх ще престане да съчетава рингови и радиални функции от Хладилника до Кошарите. Отделно отпадналото ТМ трасе по Черни връх ще го направи по-бърз за автомобилите. Всичко това е в ОУП и всичко е в неясното бъдеще. Но и не твърдя, че утре-вдругиден трябва да почне строежът на ТМ трасе по Козяк.
Между другото, по ОУП има ТМ трасе и по Гурко, а тя е тъкмо толкова широка. Но Козяк има парк от едната страна (в по-голямата си част), докато на Гурко са плътно сгради двустранно.