Масов градски транспорт > За системата като цяло

За обществения транспорт в София и не само

(1/64) > >>

Мони:
Аз предлагам да се направят мводификации на двигателите на превозните средства в граския транспорт, да се движат с биодизел, който може да се внася или произвежда у нас, за сега знам, че има в Силистра такъв завод (Биодизелът ще е по-ефтин, ако се купува като олио, но не от търговската мрежа - заради ДДС, може да се внася от Гърция, където е по-евтино). С това ще се увеличат приходите, защото ще намалеят разходите, до колкото знам бензиновия двигател изразходва 2Х повече гориво от дизеловия за едно и също разстояние, а и двигателите по бързо се форсират!!! Скоро четох за дизелов двигат вече 49% коефициент на полезно действие - КПД!!! Това означава, че дори да се сменят с обикновен дизелов двигател ще се пести до 75% минимум гориво!!! Това ще позволи закупуването или произвеждането на превозни средства за градски транспорт в България, но модерни превозни средства с голям капацитет!!! Може дори да се увеличат заплатите , да се направи денонощно градския транспорт, да се направят нови спирки (старите да се подновят с нови, до тях за да влезаш в спорковата зона да си заплатиш цената на билетмчет, това ще увеличи събираемостта и ако тези монитои в автобусите, не да въртят едно и също да дават телевизионен канал, от тове ще печелят поне 1млн. седмично). Когато това се направи няма да има задръстваня в София!!! Също да се ремонтират участъците на трамвайте и да напрвят сприрките като на метрото на едно място и да не се навлиза в релсов път освена на кръстовища!!!

Repcho:
поправи ме ако греша ама си на не повече от 13 години, доста наивни разсъждения

blagun:

--- Quote from: Мони ---1. да се направят мводификации на двигателите на превозните средства в граския транспорт, да се движат с биодизел
2. да се направи денонощно градския транспорт
3. да се направят нови спирки (старите да се подновят с нови, до тях за да влезаш в спорковата зона да си заплатиш цената на билетмчет
4. тези монитои в автобусите, не да въртят едно и също да дават телевизионен канал, от тове ще печелят поне 1млн. седмично).
5. Да не се навлиза в релсов път освена на кръстовища!!!
--- End quote ---
1. Почти всички автобуси на МГТ работят на дизел, с изключение на няколко - на метан. Спорът "биодизел срещу дизел" тепърва ще се води и не всичко е в полза на биодизела - доста големи обработваеми площи трябва да се засаждат с маслодайни растения, докато в същото време милиарди гладуват...
2. Това е обсъждано многократно - виж в търсачката
3. Как си представяш примерно спирките на трамвая по Дондуков заградени? Къде ще минават пешеходците, които не ползват трамвая?
4. Мониторите въртят реклами, от които печелят превозвачите, от пускането на клипове или филми никой няма да печели
5. Там, където трамвайните трасета са неавтономни, те умишлено са разчетени другите МПС-та да вървят по тях, БЕЗ ДА ПРЕЧАТ НА ТРАМВАЯ.

София 70:

--- Quote from: blagun ---5. Там, където трамвайните трасета са неавтономни, те умишлено са разчетени другите МПС-та да вървят по тях, БЕЗ ДА ПРЕЧАТ НА ТРАМВАЯ.
--- End quote ---
Това дали е така?

NiGhtPiSH:
Трябва да се поставят от ограничителите които бяха наслагали по бул. Витоша и оп върху траето оп глоба, като това стане заедно с промяна на ЗДП.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version