Градски транспорт - София

Транспортът в другите градове => Велико Търново => Topic started by: H0lyGanGs7eR on 08.04.2009, 13:38:24

Title: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 08.04.2009, 13:38:24
Според новия ОУП се предвиждат изграждането на нови връзки и околовръстно.До колкото знам тази година ще има нови договори за концесии на линиите.  Дали ще има изменение в цялостната схема на транспорта или просто ще променят маршрута на някои от тях?
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 08.04.2009, 16:17:28
Според мен не трябва да има промяна на маршрутите на градския транспорт , трябва да има промяна в разписанията особено на колите по линия №5 както и по линия №30 , също защо не и нови линии с нови маршрути например по бул.Магистрална ( в областта около складовете ) не върви нито една линия на градския транспорт а там има доста хора които живея там или работят там и ще им е много удобно . Също тролеибусния транспрот в града трябва да се разшири а в никакъв случай да се премахне от Автогара Запад до Западна промишленнна зона не е много може да се постави контактна мрежа , до там ходят само 6/8 които са веднъж на час и ще е добре да има и нещо , което да е по  начесто . При спазване за разписанията всичко ще  бъде наред !!! :) :rolleyes: :)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 09.04.2009, 11:41:09
Според мен трябва да има промени в транспорта. Като първа промяна според мен най-добре е 20,13 да запазят сегашните си временни маршрути, и ги пуснат да ми нават по-често. Контактна мрежа според мен е нужна повече в Старото военно училище. След като се построят сградите, би било много по-чисто, ако не минават автобуси а само тролейбуси.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: handstake on 09.04.2009, 14:34:16
Според мен трябва да има промени в транспорта. Като първа промяна според мен най-добре е 20,13 да запазят сегашните си временни маршрути, и ги пуснат да ми нават по-често. Контактна мрежа според мен е нужна повече в Старото военно училище. След като се построят сградите, би било много по-чисто, ако не минават автобуси а само тролейбуси.
За тролейбусите си много прав.Ама няма смисъл от повече коли по 13 и 20 освен сутрин и вечер ;) А най-лесното решение е сутрин и вечер колите да са съчленени ;)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 09.04.2009, 14:59:13
Наистина със съчленени коли би станало по-добре, но те са по-скъпи и надали превозвачите ще купят съчленени автобуси само за сутрин и вечер.


ПС: май обаче има начин - в горна оряховица скоро ще карат нови автобуси, и ако нашите превозвачи се поинтересуват могат да купят старите съчленени за сутрин и вечер
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: handstake on 09.04.2009, 15:08:29
Наистина със съчленени коли би станало по-добре, но те са по-скъпи и надали превозвачите ще купят съчленени автобуси само за сутрин и вечер.


ПС: май обаче има начин - в горна оряховица скоро ще карат нови автобуси, и ако нашите превозвачи се поинтересуват могат да купят старите съчленени за сутрин и вечер
Ааа...немисля ,че ще искат тези кароси...макар че се потдържат де ;)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: joro1488 on 09.04.2009, 16:17:42
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 09.04.2009, 16:24:37
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)

Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 09.04.2009, 18:43:45
Наистина е хубаво така, само че примерно 14 да тръгва от летния театъри да минава през ВТУ и от там към горна.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 09.04.2009, 18:53:01
Наистина е хубаво така, само че примерно 14 да тръгва от летния театъри да минава през ВТУ и от там към горна.
Ако тръгва от летен театър няма да има много хора , защото повечето хора се качват от центъра  
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: joro1488 on 09.04.2009, 21:10:53
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)



освен Мана има и 4 Кароси дълги,но се съмнявам да се впишат,около новите ви придобивки. :rolleyes:
Като цяло,ще е добре да разполагате със съчленени,защото в пиковите моменти си е доста голям пътникопотока.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 09.04.2009, 21:54:50
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)



освен Мана има и 4 Кароси дълги,но се съмнявам да се впишат,около новите ви придобивки. :rolleyes:
Като цяло,ще е добре да разполагате със съчленени,защото в пиковите моменти си е доста голям пътникопотока.
Бе хора , къде сте виждали съчленен автобус във Велико Търново освен тези на Терем , които са служебни и минават сутрин и вечер , аз не съм виждал съчленени автобуси ако вие да качете снимки .
Предварително благодаря !!! :) :rolleyes: :P 8) :)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Dazler4e7o on 09.04.2009, 22:32:35
Според мен трябва да има задължително ТРОЛЕЙБУСИ. Нетрябва да губим този вид транспорт. Напълно одобрявам идеята да се сложи контактна мрежа след построяването на сградите в старото военно училище. Освен това , мисля че ж.к.Триъгълника е достатъчно голям да има автобус на 10 минути ;)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Hakkinen on 10.04.2009, 00:46:03
Тролеи ще има, от Общината официално казаха, че контактната мрежа по пътен възел Качица ще бъде изградена отново. А това какво пишат в "Борба" е съвсем друг въпрос, а и те самите имат интерес да пишат, че няма да има тролеи, но това е съвсем друга тема.
Относно промени в новата схема, според мен трябва на първо време да има градска редовна линия до западната промишлена зона (изходът за Леденик). Според мен е леко нереалистично да се надяваме, че ще изградят контактна мрежа до там, но кой знае. И все пак една линия, независимо дали ще е тролейбусна или автобусна в тази зона е задължителна предвид разцветът и в последните две години.
Второ, задължително поне още една кола по линия №110. Пълен абсурд е от кв. Чолаковци до старата част и кв. Асенов да има само един автобус на час. Въпрос на интерес обаче.. Доколкото помня, имаше и събрана подписка от квартала, с над 300 подписа. Не я уважиха преди месеци от Общината. Друг е въпросът, че изобщо без подписка вкараха втора кола по линия №9. Тя също е нужна, безспорно. Два автобуса по линия 9 и два автобуса по линия 110 мисля, че перфектно ще обслужват квартала.
Няма да е зле да бутнат разписанието на линия №4, тъй като сега времето и се дублира с това на линия 9/2 кола.
Другото, което е важно да се направи - маршрутът на №30 да остане такъв, какъвто е в момента. Няма абсолютно никакъв смисъл тая линия да ходи до ВТУ, както ходеше преди да заторят Качица, тъй като дублираше на 95% маршрутът на основната автобусна линия 13.
И не на последно по важност място - по-чест интервал на движение в пиковите часове. И съответно - автобуси до по-късно. Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна. След 20:00 спокойно могат да разредят линиите, и без това основният пътникопоток е от центъра на града към кварталите, а всеки квартал се обслужва минимум от две линии. Давам пример с 13 и 20 - 10 минути интервал на движение между автобусите. След 19:30 може спокойно да стане по следния начин - 20:00 - 13, 20:15 - 20, 20:30 - 13, 20:45 - 13, 21:00 - 20, 21:20 - 13, 21:40 - 20, 22:00 - 13. Смятам, че е напълно нормално да има градски транспорт поне до 22:00, особено през пролетта, лятото и есента, когато денят е дълъг. И ако има разписания по спирките, което от Общината уж обещаха да е факт в скоро време, ще са доволни всички - и граждани, и превозвачи.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 10.04.2009, 15:06:15
Наистина, ако има колчета, и след като е задължително автобусите да имат GPS, след новия конкурс, нищо не пречи на общината да направи GPS система в интернет, и така хората ще знаят кога имат автобус и бакшишите няма да обират толкова пари. Сигурен съм, че ако има такава ще има поне 20% ръст на пътниците и тогава наистина ще има нужда от съчленени автобуси.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Dazler4e7o on 10.04.2009, 16:39:54
Аз познавам шофьор на име Димитър и повечето от уборота отива за него не за ППАДВТ рядко дава билети и даже има и случеи като не ме таксува но не само мен :) ами и други хора и прибира парите :blink: :blink: :) :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :blush2: :blush2:
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Dazler4e7o on 10.04.2009, 16:42:54
...
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: freepigeon on 10.04.2009, 23:42:44
Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна.

Ама сериозно ли градския траспорт на Велико Търново престава да работи след 20.30??? :blink:

Това наистина е много тъпо още повече че е ясно че към 21.30-22.00 има много повече хора отколкото в 19.30-21.00 в град като Перник,какво остава за Търново,което е университетски град и е пълно със студенти!
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 12.04.2009, 21:02:02
Тролеи ще има, от Общината официално казаха, че контактната мрежа по пътен възел Качица ще бъде изградена отново. А това какво пишат в "Борба" е съвсем друг въпрос, а и те самите имат интерес да пишат, че няма да има тролеи, но това е съвсем друга тема.
Относно промени в новата схема, според мен трябва на първо време да има градска редовна линия до западната промишлена зона (изходът за Леденик). Според мен е леко нереалистично да се надяваме, че ще изградят контактна мрежа до там, но кой знае. И все пак една линия, независимо дали ще е тролейбусна или автобусна в тази зона е задължителна предвид разцветът и в последните две години.
Второ, задължително поне още една кола по линия №110. Пълен абсурд е от кв. Чолаковци до старата част и кв. Асенов да има само един автобус на час. Въпрос на интерес обаче.. Доколкото помня, имаше и събрана подписка от квартала, с над 300 подписа. Не я уважиха преди месеци от Общината. Друг е въпросът, че изобщо без подписка вкараха втора кола по линия №9. Тя също е нужна, безспорно. Два автобуса по линия 9 и два автобуса по линия 110 мисля, че перфектно ще обслужват квартала.
Няма да е зле да бутнат разписанието на линия №4, тъй като сега времето и се дублира с това на линия 9/2 кола.
Другото, което е важно да се направи - маршрутът на №30 да остане такъв, какъвто е в момента. Няма абсолютно никакъв смисъл тая линия да ходи до ВТУ, както ходеше преди да заторят Качица, тъй като дублираше на 95% маршрутът на основната автобусна линия 13.
И не на последно по важност място - по-чест интервал на движение в пиковите часове. И съответно - автобуси до по-късно. Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна. След 20:00 спокойно могат да разредят линиите, и без това основният пътникопоток е от центъра на града към кварталите, а всеки квартал се обслужва минимум от две линии. Давам пример с 13 и 20 - 10 минути интервал на движение между автобусите. След 19:30 може спокойно да стане по следния начин - 20:00 - 13, 20:15 - 20, 20:30 - 13, 20:45 - 13, 21:00 - 20, 21:20 - 13, 21:40 - 20, 22:00 - 13. Смятам, че е напълно нормално да има градски транспорт поне до 22:00, особено през пролетта, лятото и есента, когато денят е дълъг. И ако има разписания по спирките, което от Общината уж обещаха да е факт в скоро време, ще са доволни всички - и граждани, и превозвачи.
Да попитам , знаеш ли какви тролеи ще се движат ,след отаварянето на Качица ( след цялосното му ремонтиране) дали тези , които имаме Зиу 9 или нови тролеи ??
Предварително благодаря за отговора ! :) :) :) :) :)
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Hakkinen on 13.04.2009, 01:22:36
Принципно никой не иска ЗИУ-тата. На едно от заседанията на транспортната комисия в Общината, когато се обсъждаше субсидията за тролеите като цяло, съветниците поискаха от "Пътнически превози" справка за това какви са цените на новите тролейбуси, както и на рециклирани такива. А и тук нали се чуха слухове за внасяне на решиклирани тролеи.
Тъй като във Велико Търново няма общинска фирма, финансиране чрез фондовете на ЕС може да стане по пътя на публично-частното партньорство (и това беше загатнато като вариант).
Реално, за града ни са нужни не повече от 10 тролейбуса - по линия 2 вървяха 4 коли, май имаше и една разпокъсана, по линия 1 - две коли. Първоначално може да се търси вариант с 4-5 тролея втора ръка, рециклирани, да се стегнат най-качествените ЗИУ-та и постепенно и тях да ги разкарат.
Казано накратко - ще почакаме, ще видим ;) 
Title: Искат GPS-и за автобусите
Post by: DidoGO on 13.04.2009, 12:19:46
Искат GPS-и за автобусите

GPS устройства да бъдат монтирани в градските автобуси догодина искат съветниците от Транспортната комисия във великотърновския общински съвет. Същото предложение ще бъде направено и от Общинска администрация като част от условията за конкурсите за линиите, които ще се проведат през октомври. GSP системата осигурява стриктен контрол по спазването на разписанията и изпълнението на курсовете.
Обсъдени бяха и предложените от Общинска администрация промени в разписанията на линиите от областната и общинската транспортни схеми. Ако Общинският съвет ги одобри, те ще са факт от 1.01.2010 г., когато влизат в сила новите договори за линиите. Конкурсите включват и всички градски автобусни маршрути.
Одобрена от комисията бе корекция в разписанието на автобус № 4, тъй като в момента разписанието му се дублира с разписанието на втората кола по линия № 9. Тя пък ще остане постоянна, тъй като се приема много добре от жителите на кв. Чолаковци. С новото разписание на линия № 4  се получава равномерен интервал на движение от 15 минути между различните автобуси от и за кв. Картала. Линия № 50 се предвижда да пътува и в неделя. До този момент не са предложени изменения в разписанието на линия № 110, въпреки че месеци по-рано жителите на кв. Чолаковци събраха подписка, с която искат пускането на втори автобус. Към настоящия момент обаче единствената транспортна връзка между кв. Чолаковци и старата част на града се обслужва само от един автобус.
На конкурс ще бъдат пуснати и временните автобусни линии № 1 и № 2, които заместват тролеите. Те ще оперират до повторното възстановяване на тролейбусния транспорт. Инж. Галина Маринова, началник на отдел “Транспорт” в Общината, съобщи, че контактната мрежа по пътен възел “Качица” ще бъде възстановена.
Предлагат се промени и в част от междуселищните линии. Съкращава се пътуването по дестинацията В. Търново - Миндя, а линията ще се обслужва от малки автобуси клас “В”. Общинските съветници пък се обединиха около мнението автобусната линия В. Търново - Пушево, която в момента пътува през ден, да бъде закрита, а ежедневно автобусите по линия № 6 В. Търново - Леденик да правят два курса и до Пушево. Ще бъде разкрита нова линия от В. Търново до Никюп.

Вестник Янтра днес 13.04.2009г.
Title: Re: Искат GPS-и за автобусите
Post by: handstake on 13.04.2009, 18:54:37
Съкращава се пътуването по дестинацията В. Търново - Миндя, а линията ще се обслужва от малки автобуси клас “В”.
На кои автобуси се вика клас "Б"?
Title: Re: Искат GPS-и за автобусите
Post by: ari_91 on 13.04.2009, 20:12:36
Съкращава се пътуването по дестинацията В. Търново - Миндя, а линията ще се обслужва от малки автобуси клас “В”.
На кои автобуси се вика клас "Б"?
Предполагам , че това са автобуси от "миди"  серията . :) :rolleyes: :P 8) :D
Title: Re: Искат GPS-и за автобусите
Post by: handstake on 13.04.2009, 20:25:40
Съкращава се пътуването по дестинацията В. Търново - Миндя, а линията ще се обслужва от малки автобуси клас “В”.
На кои автобуси се вика клас "Б"?
Предполагам , че това са автобуси от "миди"  серията . :) :rolleyes: :P 8) :D
Това се разнира от малки автобуси,въпроса е каква е тази серия "Б"
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: alonso on 16.04.2009, 08:49:37
доколкото съм запознат серия А са  градски автобуси,серия Б са междуградски тип автобуси
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 17.04.2009, 07:42:05
Има ли някакви графични материали за ОУП и бъдещи транспортни схеми във ВТ или всичко е на ниво "предложения"?
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Saruman on 21.04.2009, 15:17:14
Това наистина е тъпо в развиващ се град като Търново автобусите да са до 20 и 30. В не толкова развиващия се град Габрово например автобусите са до 22 и 30, а на тролеите удължиха разписанията сутрин от 4 и 30 а не както до преди 2 седмици 5 и 30 и вечер до 21 не както до сега 20. Което е развитие. Трябва и в Търново да се направи нещо такова.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: Hakkinen on 23.04.2009, 12:28:49
Във вторник, 28-ми, в голямата зала на Общината от 10:00 ще има обществено обсъждане на новия подробен устройствен план на града, в това число вероятно и транспортна схема ;) Давайте да вървим
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 23.04.2009, 13:49:53
Във вторник, 28-ми, в голямата зала на Общината от 10:00 ще има обществено обсъждане на новия подробен устройствен план на града, в това число вероятно и транспортна схема ;) Давайте да вървим
А могат ли да влизат външни лица освен репортери и общинските съветници  :bb:
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 23.04.2009, 14:49:07
А могат ли да влизат външни лица освен репортери и общинските съветници  :bb:
Естествено, нали е обществено обсъждане! И да не забравите да снемете схемата поне с ГСМ - стига сте качвали само скапани рейсове във форума!
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 11.05.2009, 11:31:22
И сега какво стана? Освен, че не няма осигурени пари за нова контактна мрежа на тролеите, няма пари дори за 2рото колело? Кмет? ОбС? Областен управител? Министър на транспорта? Премиер? Президент? Лятото като почнат да слагат тръбите на водопроводите по магистрална ОТКЪДЕ ще минават летовниците за Варна???? Не стига, че тоя проект е усран тотално, ами сега дори не дават пари за да го довършат. Затварят последователно всички кръстовища и после айде минавайте. Онзи ден като се прибирах към София автобуса се влачи повече време да излезе от Търново, отколкото по задръстванията в София, при положение, че града е голям колкото Младост редно ли е това?? Тия хора просто нямат срам...
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 11.05.2009, 19:03:15
града е голям колкото Младост ...
В.Търново е чувствително по-малък от Младост. По официалната статистика към 15.03.2009 - 105305 срещу 73170 жители в полза на Младост, а всеизвестно е, че в София живеят много нерегистрирани или приходящи жители. ВТ е сравним с район Искър (Дружбите).

Колкото до отбиване на движение около Търново в курортен сезон имаме вече опит - преди години се минаваше през Дълга лъка - Дебелец и после през Присово и още села до пътя Лясковец-Елена. Изобщо по пътя София-Варна винаги дебнат изненади - кога в Ябланица, кога в Търново, кога в Омуртаг или Търговище - почти не помня година без проблеми. Тунелите на Витиня не ги броя.

Но твърде вероятно разкопаването на "Магистрална" ще утежни движението по "Габровски" и "България", само непосветените ще минават през девет лъки в десета.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 11.05.2009, 20:03:08
Напровит, кварталите Младост са 70000-80000, можеш да провериш колко жилищна площ има и да си направиш преценката, докато Търново е над 80 000. Всъщност обаче става въпрос за големина по площ, а не население.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: ari_91 on 11.05.2009, 20:19:05
Велико Търново  75 000 , че и повече :angry: :angry: :angry:
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 12.05.2009, 00:48:58
Напровит, кварталите Младост са 70000-80000, можеш да провериш колко жилищна площ има и да си направиш преценката, докато Търново е над 80 000. Всъщност обаче става въпрос за големина по площ, а не население.
Не ми пиши кухи числа! Да не си отмятал хората един по един? Доколкото ми е известно, не жилищната площ, а автомобилите и хората в тях правят задръстванията. Аз ти цитирам единствения официален източник в тази държава - http://www.grao.bg/tna/tab02.txt (http://www.grao.bg/tna/tab02.txt), ти с какво ще подкрепиш тезата си, или просто търкаме клавиатури? Може ли да оставим провинциалния манталитет и локалния патриотизъм и да се придържаме към проверени факти?
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: joro1488 on 12.05.2009, 03:04:30
http://www.grao.bg/tna/t41-2008.txt
извинявам се,че се намесвам,горния линк,не ми го чете,но в "ГРАО" нанамерих това за 2008,съмнявам се да има дрстична  за една година
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 12.05.2009, 07:36:20
http://www.grao.bg/tna/t41-2008.txt
извинявам се,че се намесвам,горния линк,не ми го чете,но в "ГРАО" нанамерих това за 2008,съмнявам се да има дрстична  за една година
Смени енкодинга (View Encoding) на Cyrillic Windows и ще го прочетеш. Твоят линк е за предното издание на същата таблица.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: H0lyGanGs7eR on 12.05.2009, 09:12:41
 :D :D :D Не говоря за население, обаче вие настоявате.
|в т.ч.р-н 15_МЛАДОСТ

Район Младост обхваща освен кварталите Младост - Мусагеница и Горубляне, според мен и Дървеница, но не съм сигурен.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: blagun on 12.05.2009, 10:21:15
:D :D :D Не говоря за население, обаче вие настоявате.
|в т.ч.р-н 15_МЛАДОСТ

Район Младост обхваща освен кварталите Младост - Мусагеница и Горубляне, според мен и Дървеница, но не съм сигурен.
Мусагеница и Дървеница са към район Студентски, границата е Въртопо.

С това спирам офтопика и моля последните постинги да бъдат изтрити след 2-3 дни.
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: grifon on 03.06.2009, 17:20:07
Във вторник, 28-ми, в голямата зала на Общината от 10:00 ще има обществено обсъждане на новия подробен устройствен план на града, в това число вероятно и транспортна схема ;) Давайте да вървим
и като отидете какво ще направите,само ще гледате,а общинарите пари ще лапат
Title: Re: ОУП - промени в схемата
Post by: handstake on 20.06.2009, 09:44:06
Някой има ли информация за този ОУП...има ли някакво развитие въобще...?